دانلود و خرید کتاب راز شفای آنی امراض؛ جلد اول مهدی داعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز شفای آنی امراض؛ جلد اول اثر مهدی داعی

کتاب راز شفای آنی امراض؛ جلد اول

معرفی کتاب راز شفای آنی امراض؛ جلد اول

کتاب راز شفای آنی امراض؛ جلد اول نوشتۀ مهدی داعی است. این کتاب را انتشارات موج سوم منتشر کرده است.

درباره کتاب راز شفای آنی امراض؛ جلد اول

زندگی دقیقاً همچون یک "بازی" است، اگر قواعد این بازی را ندانیم، این تصور در ما ایجاد می‌شود که مدام باید با دیگران رقابت کرده و یا مراقب تهدیدات بیرونی باشیم و مدام از چالش‌ها و اتفاقات سخت آن شکایت کرده و در برابر جریان زندگی مقاومت می‌کنیم.

اگر بتوانیم خودمان را به‌درستی بشناسیم و بفهمیم به‌عنوان امتدادی از انرژی هوشمند و بسیار خلاقی که تمام کائنات را خلق کرده، قدرت بی‌نهایتی داریم و دلیل تمام اتفاقات زندگی را بدانیم، در آن صورت می‌توانیم از ذهنمان به‌درستی استفاده کرده و خالق یک زندگی ایدئال برای خود هستیم و از لحظه به لحظۀ زندگی در این دنیا لذت خواهیم برد.

شادی، درون خود ماست و چیزی نیست که بخواهیم با رقابت و یا تلاش فراوان آن را از بیرون به دست آوریم. تنها باید بیاموزیم چگونه باانرژی زندگی همسو شویم تا همیشه شاد باشیم. انرژی زندگی، نبوغ بی‌نهایتی دارد که میلیاردها سال، کائنات را با نظم و دقت بسیار اداره می‌کند و ما امتدادی از این انرژی هستیم اما با ورود به این دنیا، این توهم در ما ایجاد شده که از این انرژی جدا هستیم و همین توهم موجب رنجش ما شده است.

تا زمانی که خود را جدا از انرژی هوشمند زندگی بدانیم، درون ذهنمان الگوهای فکری ناهماهنگی به کار می‌افتند که تعادل انرژی درون ما را بر هم زده و نمود آن را به‌صورت ناراحتی در جسم و تمامی جنبه‌های زندگی همچون کاری، رابطه و مالی می‌بینیم.

با کمک تکنیکی که در این مجموعه فرامی‌گیرید از طریق ارتباط با "آگاهی محض" موجود در انرژی زندگی به‌راحتی می‌توانید با نبوغ خاص درون آن، تمام ناهماهنگی‌های ناشی از عدم همسویی با آن را از بین ببرید که تا کنون در جسم و ذهنتان ایجاد شده و اصطلاح "شفا" یابید؛ بنابراین، شفا مهارتی شگفت‌انگیز است که می‌تواند زندگی‌تان را متحول کند.

خواندن کتاب راز شفای آنی امراض؛ جلد اول را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای افرادی مناسب است که به دنبال فعال‌کردن قدرت درونی خود هستند و می‌خواهند با بالابردن سطح آگاهی‌شان، زندگی شادتر و سالم‌تری داشته باشند.

بخش‌هایی از کتاب راز شفای آنی امراض؛ جلد اول

اگر در ذهنتان این باور وجود داشته باشد که عوامل بیرونی بر زندگی و در نتیجه بر سرنوشت شما تأثیر دارد، در آن صورت، این باور، مانع از هرگونه تلاشی در جهت بهبود زندگی‌تان شده و این حس به شما دست دهد که با دنیایی سه‌بعدی و عینی سروکار دارید و این اعتقاد را به شما القاء نماید که تا چیزی را نبینید باور نکنید. به‌این‌ترتیب، درک شما از دنیا و اتفاقات درون آن همچون بیماری، رابطه با دیگران و هر چیزی که تجربه می‌کنید محدود به حواس پنج‌گانه‌تان می‌شود و در نتیجه نمی‌توانید باقدرت بینهایت خلاقۀ درونتان ارتباط بگیرید.

در این مجموعه، خواهید آموخت هر چیزی که در این دنیا تجربه می‌کنید، تحت‌تأثیر نگاه شما می‌تواند تغییر نماید و این نگرش شماست که "قدرت" درونی‌تان را فعال نموده و با کمک آن، زندگی خود، افراد خانواده، دوستان و حتی حیوانات و گیاهان مورد علاقه‌تان را شفا دهید؛ بنابراین، شفا به معنای ارتباط با این انرژی هوشمند محض است که خارج از فضای شرطی شدۀ درون ذهنتان جریان دارد و با این ارتباط می‌توانید هرگونه ناهماهنگی درون خودتان را هماهنگ سازید. درمان یا مداوا، از دانش شرطی شدۀ ذهن در زمینۀ مداوای بیماری‌ها بر خواسته و شامل روش‌های متداولی همچون دارو، عمل جراحی و حرکت‌درمانی و دیگر شیوه‌های درمانی متعارف است و با وجود تأثیرات بسیار خوبی که دارد اما نمی‌تواند ریشۀ بیماری را از بین ببرد. به‌عبارت‌دیگر، درمان‌های متداول فعلی، به‌نوعی فرد را از انرژی هوشمند و متعادل‌کنندة زندگی جدا می‌داند و با دارو یا عمل جراحی، به‌زور می‌خواهد جبران ناهماهنگی انرژی‌ای درونی ناشی از جدایی با این انرژی را بنماید.

نظرات کاربران

کاربر ۱۹۸۲۴۲۱حمیده دشتبان
۱۴۰۲/۰۹/۲۳

کتاب خوبی هست ازخوندنش لذت بردم.راه وروش زندگی در لحظه حال وبیان ریشه مشکلات امااین. جلدیک هست وتقریبا مقدمه است دوجلد بعدی جالبتر میشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
هر لحظه که انسان به هرچیز حتی برگ یک گیاه با دقت توجه کند، دنیا برایش شگفت آور می‌گردد. هنری میلر
🎸🍃تبسم🍃🎸
حس ناتوانی یا درماندگی، مقدمۀ نومیدی و نومیدی مقدمۀ افسردگی است. ذهن افسرده، مملو از خرافات و باورهای اشتباه نسبت به خود و خداوند است.
🎸🍃تبسم🍃🎸
بنابراین، تنها دلیل درد و رنجی که در این دنیا می‌کشیم، فراموش کردن خود واقعی و بر هم خوردن تعادل انرژیایی درونی مان است که نتیجۀ توجه بیش از اندازۀ ما به فضای درون ذهن مان و هم هویت شدگی با فرم‌ها و افکار درون آن می‌باشد.
🎸🍃تبسم🍃🎸
در این جا، به یاد این جملۀ ارزشمند و به یاد ماندنی از انیشتن می افتم که: واقعیت، تنها یک توهم است که ذهن ما به آن پایبند شده است.
🎸🍃تبسم🍃🎸
برکت باد آنهایی که سختی کشیده و حقیقت زندگی را یافتند. حضرت عیسی
🎸🍃تبسم🍃🎸
تجلی، هنر ظریف همسو نمودن ذهن، قلب و افکارتان با انرژی قدرتمند خلاق زندگی است
🎸🍃تبسم🍃🎸
قدرت تمرکز؛ مهم‌ترین چیز در دنیاست. زندگی بدون این قدرت مثل آنست که چشمهات رو باز کنی اما چیزی نبینی. هاروکی موراکامی
🎸🍃تبسم🍃🎸
آگاهی در جمادات خوابیده، در گیاهان در حالت رؤیابینی است، در حیوانات به خودش آگاه شده و در انسان قرار است به خودش بیدار شود. شلینگ
🎸🍃تبسم🍃🎸
ما همان آگاهی محضیم که تصمیم گرفتیم خود را از عدم وارد هستی کرده و به صورت فرم در آییم تا هدفی خاص را به انجام رسانیم.
🎸🍃تبسم🍃🎸
اگر می‌توانستیم معجزه یک گل را ببینیم؛ کل زندگی مان تغییر می‌نمود. بودا
🎸🍃تبسم🍃🎸

حجم

۲۴۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۲۴۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان