دانلود و خرید کتاب شادی در ۴ فصل کوثر وحیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شادی در ۴ فصل اثر کوثر وحیدی

کتاب شادی در ۴ فصل

معرفی کتاب شادی در ۴ فصل

کتاب شادی در ۴ فصل یا زیر سقف خانه خودت دنبال شادی بگرد اثری از کوثر وحیدی است که در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب شادی در ۴ فصل

امروزه شادی و نشاط بیشتر از هر زمان دیگر ضرورت دارد و آنچه مسلم می‌نماید این است که اگر جامعه‌ای می‌خواهد توسعه و پیشرفت کرده و به مقصد نهایی خود برسد، لازمه آن داشتن جامعه‌ای با نشاط و شاداب است و زمانی می‌توان به کمال نشاط اجتماعی رسید که تمامی آحاد مردم با نشاط و شاداب باشند. با جامعه شاداب و با نشاط می‌توان به اهداف مهم در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... دست یافت و تصمیم گیران جامعه همواره می‌توانند از آن به عنوان یک فرصت بهینه استفاده نمایند.

داشتن هدف در زندگی و هدفمند زندگی کردن نیز می تواند ما را در مسیر درستی از زندگی قرار دهد تا فرصت های زندگی را به بطالت و بیهودگی نگذرانیم، همین تکاپو و تلاش منجر به شادی ما خواهد شد.

همچنین باید به این نکته نیز توجه داشت که با شادی، زندگی معنا می‌یابد و عواطف منفی مانند ناکامی و ناامیدی و ترس و نگرانی بی‌اثر می‌شود. انسان در پرتو شادی می‌تواند خویش را بسازد و قله‌های سلوک را بپیماید و در اجتماع نقش سازنده خود را در زمینه‌های مختلف، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ایفا نماید.

هدف این نوشتار، بررسی دیدگاه اسلام با توجه به منابع آن، یعنی قرآن و روایات، با عنایت به یافته‌های روانشناسی، درباره شادی و عوامل مؤثر بر آن است.

 خواندن کتاب شادی در ۴ فصل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام انسان‌هایی است که تصمیم دارند شاد بودن را یاد بگیرند و تجربه کنند و از تمام  لحظات زندگی خود لذت ببرند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان