دانلود و خرید کتاب اوباما زمامدار کاخ سفید نوید عاشوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اوباما زمامدار کاخ سفید اثر نوید عاشوری

کتاب اوباما زمامدار کاخ سفید

معرفی کتاب اوباما زمامدار کاخ سفید

کتاب اوباما زمامدار کاخ سفید نوشتهٔ نوید عاشوری است و انتشارات کدیور آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اوباما زمامدار کاخ سفید

از باراک اوباما به‌عنوان نخستین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا یاد می‌شود؛ رئیس‌جمهوری که امید می‌رفت به قدرت‌رسیدن او با تغییراتی بزرگ در آمریکا همراه باشد.

این رئیس‌جمهور جوان و سرشار از انرژی، خود را برای ورود به عرصه خروشان سیاست آماده کرد و سرانجام موفق شد در انتخابات این کشور پیروز شود.

باراک اوباما چهل و چهارمین رئیس‌جمهور آمریکا بود که به مدت دو دوره چهار ساله زمامداری این کشور را در دست داشت.

در کتاب اوباما زمامدار کاخ سفید سعی شده ابعاد دیگر ریاست‌جمهوری باراک اوباما مورد موشکافی قرار گیرد و نکاتی که تاکنون به آن‌ها پرداخت نشده در این کتاب مورد بررسی قرار گیرد.

کتاب اوباما زمامدار کاخ سفید، دوران ریاست‌جمهوری وی را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که زمامدار کشوری بودن، می‌تواند منصبی بسیار پرتلاطم باشد.

خواندن کتاب اوباما زمامدار کاخ سفید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ علوم سیاسی و روابط بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اوباما زمامدار کاخ سفید

«برای میلیون‌ها نفر انتخاب باراک اوباما برای اتاق ریاست جمهوری کاخ سفید نمایانگر عصر جدیدی از امید بود، رئیس‌جمهوری جوان و پرانرژی مشتاق بود که با چالش‌های عظیم زمان خودش روبرو شود.

ولی تغییر اوضاع سخت‌تر از آن بود که اوباما پیش‌بینی کرده بود در این کتاب باراک اوباما و نزدیک‌ترین یاران وی حکایت تلاش او، برای تغییر دادن آمریکا را بازگو می‌کنند.

از درون کاخ سفید که در تاریخ همانندی نداشته است در این کتاب گفته خواهد شد، چگونه اوباما مناقشه سختی را آغاز کرد و میراث خود را با یک لایحه قانونی به خطر انداخت.

اوباما در اوایل اقامت خود در کاخ سفید ناچار بود اصلاحات جسورانه خویش را به تعویق اندازد چون در نبرد با رکودی عظیم بود.

وی در نخستین فرصت با کمک گروه خویش سعی کرد ببیند بهترین راه برای استفاده از اکثریت دموکرات کنگره کدام است.

فیل شلیرو مدیر امور قانونی کاخ سفید به اوباما پیشنهاد می‌دهد در نخستین قدم‌های ریاست جمهوری خود، بلند پروازانه اقدام نکند.

برخی از مدیران رده بالای کاخ سفید به او پیشنهاد می‌دادند که برای شروع به سراغ نظام درمانی رود و اوضاع بیمه را در آمریکا ساماندهی نماید.

رام امانوئل رئیس ستاد ریاست جمهوری کاخ سفید به اوباما پیشنهاد می‌دهد که ابتدا اصلاحات مالی، در ساختار مالیاتی آمریکا را مورد بررسی قرار دهد.

او عقیده داشت که احتمال این که این طرح در کنگره تصویب شود بسیار زیاد است و می‌تواند به‌عنوان عاملی برای افزایش محبوبیت وی استفاده شود.

اوباما برای پیشبرد بیمه درمانی رایگان برای مردم کشور بسیار پافشاری می‌کرد و انتظار همیاری کنگره را نیز طلب می‌کرد.

هیچ‌کس به‌اندازه استاد و دوست اوباما سناتور تد کندی تلاش نکرده بود، تد کندی عقیده داشت بیمه درمانی ملی، بزرگ‌ترین پروژه نیمه تمام حزب دموکرات است.

حزب دموکرات در سال ۱۹۳۰ تأمین اجتماعی را به ملت آمریکا هدیه داد، در سال ۱۹۶۰ بیمه نظامیان و سالمندان را رونمایی کرد و در سال ۱۹۷۰ بیمه درمانی ملی را اعلام کرد.

یک سال بعد که اوباما به ریاست جمهوری رسید وارث یک نظام درمانی بحران‌زده بود که در آن مردم آمریکا بابت بیمه درمانی به شرکت‌های خصوصی پول می‌پرداختند.

بیمه دولتی شامل حال نظامیان بازنشسته، سالمندان و افراد تنگ‌دست بود، از هر شش آمریکایی یک نفر هیچ بیمه‌ای نداشت.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان