دانلود و خرید کتاب بهبود سرطان مبتنی بر توجه آگاهی لیندا کارلسون ترجمه مرتضی کشمیری
کتاب بهبود سرطان مبتنی بر توجه آگاهی اثر لیندا کارلسون

کتاب بهبود سرطان مبتنی بر توجه آگاهی

معرفی کتاب بهبود سرطان مبتنی بر توجه آگاهی

کتاب بهبود سرطان مبتنی بر توجه آگاهی نوشته لیندا کارلسون و مایکل اسپکا است که با ترجمه مرتضی کشمیری و رکسانا کارخانه منتشر شده است. این کتاب روش گام به گام MBSR برای بازسازی زندگی و مقابله با عوارض درمان است.

درباره کتاب بهبود سرطان مبتنی بر توجه آگاهی

اگر تشخیص سرطان دریافت کرده باشید، با نگرانی‌ها و سؤالات بی‌شمار درباره میزان استرس‌زا بودن درمان آن آشنا هستید. بااین‌وجود، پژوهش‌ها نشان می‌دهند اگر خودتان را به‌طور روانی آماده کرده باشید تا با غلبه بر استرس و اضطراب، درمان سرطان را مدیریت کنید، می‌توانید کیفیت زندگی‌تان را ارتقاء بخشید و به‌صورت فعال در بهبودی خود مشارکت داشته باشید.

روان‌شناسانی پیشرو و متخصص در آنکولوژی بر اساس برنامه کاهش استرس مبتنی بر توجه‌آگاهی (MBSR)، برنامه‌ای تحت عنوان بهبود سرطان مبتنی بر توجه‌آگاهی پدید آورده‌اند که ترکیبی شفابخش از مراقبه توجه‌آگاهی و حرکات ملایم یوگا است. این برنامه هم‌اکنون در صدها مرکز پزشکی، بیمارستان و کلینیک در سراسر دنیا، به نجات‌یافتگان از سرطان و عزیزان آنها ارائه می‌شود.

این کتاب به تمام افرادی که با سرطان درگیر هستند کمک می‌کند بتوانند راحت‌تر و به بهترین شکل با آن کنار بیایند. «کتاب بهبود سرطان مبتنی بر توجه‌آگاهی راهنمای اصولی، دقیق و سودمندی برای زندگی با سرطان و درمان آن است که متخصصانی پیشرو در این زمینه آن را نوشته‌اند، این کتاب سنت بودایی را در مجموعه تمرین‌هایی خلاصه می‌کند که می‌توانند به شما کمک کنند در طوفانی به نام سرطان، زمان بیشتری را در آرامش سپری کنید

خواندن کتاب بهبود سرطان مبتنی بر توجه آگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که با سرطان درگیرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهبود سرطان مبتنی بر توجه آگاهی

در مقابله با سرطان چگونه می‌توان از توجه‌آگاهی کمک گرفت؟ پاسخ دادن به این سؤال شالودهٔ این کتاب را تشکیل می‌دهد. اگر این صفحات را می‌خوانید، احتمالاً با مصائب کسانی که به خاطر سرطان تحت درمان قرار گرفته‌اند و اوضاع خانواده و دوستان‌شان روبرو شده‌اید، تجربه‌هایی مثل شوک تشخیص اولیه و گردباد درمان‌ها و آزمایش‌ها، اتاق‌های انتظار، گفتگوهای پزشکی گیج‌کننده، ترس از درد کشیدن، رنج و فقدان. به علاوه، ممکن است چیزهایی دربارهٔ توجه‌آگاهی بدانید یا فقط کنجکاو باشید دربارهٔ توجه‌آگاهی یا مراقبه چیزهایی یاد بگیرید که بتواند در مواجهه با سرطان به کارتان بیاید. توجه‌آگاهی درمان بیماری‌تان نیست. در عوض این امکان را فراهم می‌آورد که به زندگی‌تان غنا بخشید، یاری‌تان می‌کند با نشانه‌ها و عوارض جانبی داروها کنار بیایید و کیفیت روزهایتان را بهبود می‌دهد. توجه‌آگاهی شاید کارکرد سیستم ایمنی‌تان را ارتقاء دهد و کمک کند سطح آسیب‌زای هورمون‌های استرس در بدن‌تان کاهش یابد، این تغییرات گرچه درمان نیستند اما می‌توانند سودمند باشند. 

درک ما از توجه‌آگاهی به عنوان اقدامی درمانی در بیش از یک دهه تجربهٔ کار با هزاران نفر که به خاطر سرطان تحت درمان قرار گرفته‌اند و اعضای خانواده و دوستان‌شان، همچنین در تجربه‌های خودمان از تمرین توجه‌آگاهی، ریشه دارد. هر فرد مبتلا به سرطان، بیماری‌اش را در تنهایی خویش و به شیوهٔ خاص خود تجربه می‌کند، با این وجود ما با فروتنی، خرد سنت‌های باستانی را تقدیم‌تان می‌کنیم که برای افراد بسیاری مانند شما سودمند بوده است، کسانی که از تشخیص سرطان خودشان یا اعضای خانواده یا دوستان‌شان رنج برده‌اند.

قدرت محتوا (خلاصه)
جو پولیتزی
من کیست؟ تو چه می‌خواهی؟
ژاک لکان
ارزیابی تعارض‌ها بر اساس تشخیص روان‌پویشی عملیاتی‌شده OPD-2
محمد امین شریفی
رواندرمانی سایکوداینامیکی مدرن (مداخلات ارتباطی)
شاهرخ مکوند حسینی
مقدمه ای بر نسل سوم درمان‌های شناختی - رفتاری
ابوالفضل محمدی
سایکودرام و ابراز وجود در روان شناسی بالینی
اصغر لائی
شناخت‌ درمانی برای اختلال های شخصیت
آرون تی. بک
مکانیسم های دفاعی و هوش هیجانی در خدمت تخلیه اضطراب
حسنی کریمی
نکات قرآنی (جلد اول)
مسعود ریاعی
فرزندپروری مغز - بنیان
دانیل هیوز
درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی برای زوج ها
اویگیل لو
رفتاردرمانی دیالکتیکی برای افسردگی و اضطراب
توماس مارا
تندآموز طرح واره درمانی
اشکول رفائلی
رهایی از الگوهای تفکر منفی
گیتا جاکوب
حکایت های شیرین نماز
افسانه شکوری
۳گانه جنسی زنان (بلوغ، جوانی، یائسگی}
سالی فولی
رهایی از پیمان شکنی زناشویی (راهنمای زوج ها)
دوگلاس ک. اسنایدر
روان شناسی سایکوپتی
زهره نوری
نامه عاشقانه به زمین
تیک نات هان
خدمات دستگاه هیولاساز دمشقی
بهزاد قدیمی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان