دانلود و خرید کتاب مشق مدیریت یدالله کریم‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشق مدیریت اثر یدالله کریم‌زاده

کتاب مشق مدیریت

معرفی کتاب مشق مدیریت

کتاب مشق مدیریت نوشتۀ یدالله کریم‌زاده است. این کتاب را نشر شهید کاظمی در سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است. مجموعه حاضر گلچینی از داستان‌های کوتاه است که از گوشه‌وکنار خواننده و برای اینکه فراموش نشوند، در دفتری یادداشت می‌شدند. زمانی احساس شد برای استفاده افراد بیشتری، می‌توان به آن قالب کتاب داد.

درباره کتاب مشق مدیریت

نویسنده همیشه بر این باور بوده که لطافت داستان پیام را بهتر منتقل می‌کند و یادآوری نکات را برای خواننده راحت‌تر می‌سازد. در این میان تنها یک مسئله در انتشار این کتاب وجود داشت: مطالبی که جمع‌آوری‌شده بود، بدون ذکر منبع بودند و برای چاپ چاره‌ای نبود، جز آنکه مطالب بدون نام نویسنده یا مترجم آورده شوند. در بخش ویراستاری نیز سعی شد منابع پیدا و ارائه شود؛ ولی متأسفانه امکان ردیابی از بعضی از داستان‌ها نبود و تعدادی هم که در اینترنت قابلیت جست‌وجو داشتند، به تکرار در وبلاگ‌ها و سایت‌های مختلف آورده شده بودند و پیداکردن منبع اصلی غیرممکن به نظر می‌رسید. قطع یقین برای هر نویسنده‌ای انتقال پیام و حکمت‌هایی که در لابه‌لای حکایت‌ها نهفته است، قدم اول نگارش است.

دفتر اول تدوینی است از داستان‌هایی با محوریت مدیریت. سعی شده است مطالب در حد امکان کاربردی و آشنا بافرهنگ ایران باشند، هرچند بسیاری از این نکته‌ها بدون نگاه کاربردی مدیریت، ظرافت‌هایی برای زندگی روزمره نیز خواهند داشت.

خواندن کتاب مشق مدیریت را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب مشق مدیریت برای کسانی که گام اول را در حوزه مدیریت برداشته‌اند، می‌تواند کتاب مفیدی باشد.

درباره یدالله کریم زاده

یدالله کریم زاده در سال ۱۳۵۸ متولد شده است. او نویسنده ایرانی می‌باشد.

بخش‌هایی از کتاب مشق مدیریت

راه‌حل ارزان‌تر

در یک شرکت بزرگ ژاپنی که تولید وسایل آرایشی را بر عهده داشت، یک مسئله تحقیقاتی به‌یادماندنی اتفاق افتاد: شکایتی از سوی یکی از مشتریان به کمپانی رسید. او اظهار کرده که هنگام خرید یک بسته صابون، متوجه شده است که آن قوطی، خالی است. بلافاصله با تأکید و پیگیری‌های مدیریت ارشد کارخانه، این مشکل بررسی شد و دستوری صادر شد که خط بسته‌بندی اصلاح شود و قسمت فنی و مهندسی نیز تدابیر لازم را جهت پیشگیری از تکرار چنین مسئله‌ای اتخاذ کند. مهندسان نیز دست‌به‌کار شده و راه‌حل پیشنهادی خود را چنین ارائه دادند: پایش (مانیتورینگ) خط بسته‌بندی با اشعه ایکس.

سریع سیستم مذکور خریداری شده و با تلاش شبانه‌روزی گروه مهندسان، دستگاه تولید اشعه ایکس و مانیتورهایی با رزولوشن بالا نصب شده و خط مزبور تجهیز شد. سپس دو نفر اپراتور نیز جهت کنترل دائمی پشت آن دستگاه‌ها به کار گمارده شدند تا از عبور احتمالی قوطی‌های خالی جلوگیری کنند.

درست در این زمان، چنین مشکلی در یکی از کارگاه‌های کوچک تولیدی پیش‌آمده بود؛ اما آنجا یک کارمند معمولی و غیرمتخصص آن را به شیوه‌ای بسیار ساده‌تر و کم‌خرج‌تر حل کرد: تعبیة یک دستگاه پنکه در مسیر خط بسته‌بندی تا قوطی خالی را باد از خط تولید دور کند.

و همیشه به دنبال ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌حل‌ها باشید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه