دانلود و خرید کتاب اردک کوچولو سوال داره منیره عابدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اردک کوچولو سوال داره اثر منیره عابدی

کتاب اردک کوچولو سوال داره

معرفی کتاب اردک کوچولو سوال داره

اردک کوچولو سوال داره از مجموعه فلسفه برای کودکان اثر منیره عابدی و پریسا اختیاری است که در انتشارات یار مانا به چاپ رسیده است. این مجموعه به کودکان در شکل‌گیری تفکر فلسفی کمک می‌کند.

درباره مجموعه فلسفه برای کودکان

آموزش فلسفه به کودکان، از جمله مباحثی است که در سال­‌های اخیر، در کشور ما به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است. در این برنامه، نظریات فلسفی به کودکان تدریس نمی­‌شود. بلکه اهدافی چون رشد عقلانیت، کمک به حقیقت‌­یابی، رشد ارزش­‌شناسی و ارزش­‌گذاری، رشد اخلاق و فضایل اخلاقی و در یک کلام رشد همه‌جانبه­ شخصیت کودکان مد نظر است. برای تحقق این اهداف در برنامه‌ فلسفه برای کودکان، کتاب‌های داستانی ویژه‌ای تألیف و در سراسر جهان به فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف ترجمه شده است. اما تجربه­ مؤلفان در عمل، نشان­گر عدم کارایی این داستان‌ها در مورد کودکان ایرانی بود که این امر می‌­تواند به دلیل درک نشدن ان داستان‌ها از سوی بچه‌های ایرانی باشد.

مجموعه فلسفه برای کودکان بر آن است تا کودکان را در رشد تفکر فلسفی با داستان‌هایی جذاب و ایرانی همراهی کند.

در این کتاب اردک کوچکی را می‌بینیم که سؤالی در ذهنش دارد اما چون فکر می‌کند سؤالش خیلی ساده است، خجالت می‌کشد آن را بپرسد. این کتاب مناسب گروه سنی الف است.

خواندن مجموعه فلسفه برای کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مربیان، معلمان و والدین می‌توانند از این داستان‌ها براری رشد، تقویت و هدایت شیوه تفکر و استدلال کودکان در جهت رسیدن به تفکر پرسش‌گرانه، سازنده، منطقی و انتقادی استفاده کنند.

بخشی از کتاب اردک کوچولو سوال داره

اردک کوچولـــوی قصهٔ ما آرزویی خیلـــــی بـــــــزرگ داشـت. دلـش می‌خـــواســــــت یک روز بتوانـــد ماهی چـــاق و چلـــه‌ای از دریاچه شـــکار کنـــد. او از همســـایه‌ها دربارهٔ ماهی‌های خوشـــمزهٔ آنجا خیلی چیزها شـــنیده بود. ولــــــــی خـــودش تا حالا ماهــــی ندیـــده بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۶۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان