دانلود و خرید کتاب مدل سازی و کنترل سیستم های عصبی - عضلانی فرزاد توحیدخواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدل سازی و کنترل سیستم های عصبی - عضلانی اثر فرزاد توحیدخواه

کتاب مدل سازی و کنترل سیستم های عصبی - عضلانی

معرفی کتاب مدل سازی و کنترل سیستم های عصبی - عضلانی

کتاب مدل سازی و کنترل سیستم های عصبی - عضلانی نوشته فرزاد توحیدخواه و دیگران  یکی از کتاب‌های تخصصی مرکز نشر دانشگاه امیرکبیر برای استفاده دانشجویان است.

مركز نشر دانشگاه صنعتی اميركبير (پلي تكنيک تهران) با قدمتی حدود ٥٠ سال در انتشار كتب فني - مهندسي، علوم پايه و مديريت صنايع افتخار دارد با چاپ بیش از ۶۰۰ عنوان كتاب تالیفی و ترجمه ای، نقش ویژه‌ای را در ارتقاء جامعه علمی كشور ایفا نماید.

این مرکز با بهره‌مندی از پشتوانه علمی اساتید دانشگاه، اعضای شورای چاپ و نشر و تلاش مجدانه مديريت و كاركنان متعهد در واحدهای تابعه خود، مفتخر به كسب عنوان «ناشر برگزيده دانشگاهی در سال ۱۳۸۱» گرديد. همچنين در سال ۱۳۸۳ با هدف اعتلا و رشد آثار تاليفی و ترجمه‌ای در زمينه علوم فنی و مهندسی و علوم كاربردی؛ این مرکز مبتكر و مجری مراسم «كتاب سال فنی و مهندسی» در سطح دانشگاه‌های كشور بوده است كه با استقبال اعضای هيات علمی و ناشران دانشگاهی، چهارمین دوره آن نیز در سال ۱۳۸۹ برگزار گردید.

بسیاری از آثار منتشر شده توسط این مرکز به عنوان منابع درسی و کمک درسی در سایر دانشگاه‌های کشور مورد استفاده و استناد قرار می‌گیرد که کتاب مدل سازی و کنترل سیستم های عصبی - عضلانی یکی از همین منابع است.

نظرات کاربران

محسن ساعد
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

کتاب از کتاب های خوب این حوزه است. هر چند فرمول ها خوب نمایش داده نمی شوند و خیلی توی ذوق میزنه! مطالعه کتاب هم خیلی ساده نیست. یعنی جابجایی بین صفحات ابتدایی و انتهایی واقعاً در حد غیر ممکنه!

ع لنگری
۱۴۰۰/۱۲/۱۳

کتاب ابعاد و جنبه های مختلف این حوزه را پوشش می دهد. جهت دریافت ایده برای کار و تعریف پروژه در این حوزه مفید بود. همچنین مثال های داخل کتاب ایده و سر نخ هایی به دست می‌دهد. اضافه کردن کدهای

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۶۸ صفحه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۶۸ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان