دانلود و خرید کتاب ذهن شگفت انگیز من (اوتیسم و موهبت های آن) جولیا کوک ترجمه جواد کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن شگفت انگیز من (اوتیسم و موهبت های آن) اثر جولیا  کوک

کتاب ذهن شگفت انگیز من (اوتیسم و موهبت های آن)

معرفی کتاب ذهن شگفت انگیز من (اوتیسم و موهبت های آن)

کتاب الکترونیکی «ذهن شگفت‌انگیز من (اوتیسم و موهبت‌های آن)» از جولیا کوک ترجمه جواد کریمی انتشارات کتاب‌های نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران). این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

کتاب ذهن شگفت انگیز من (اوتیسم و موهبت های آن) اثر جولیا کوک با ترجمه جواد کریمی یکی از کتاب‌های قرمز نردبان در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی کودکان و نوجوانان است.

نردبان واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران است که بزرگترین مجموعه کتاب‌های زیست‌محیطی، مهارت‌های زندگی، کتاب‌های مهدکودک سراسر کشور و تنها ماهنامه زیست‌محیطی نوجوانان کشور با نام داروگ را منتشر می‌کند. کتاب‌های محیط زیستی نردبان با نام کتاب‌های سبز شناخته می‌شوند.، کتاب‌های قرمز مخصوص آموزش مهارت‌های زندگی‌اند، کتاب‌های بنفش موضوعات علمی دارند و کتاب‌های آبی مخصوص آموزش پیش‌از دبستان‌اند.

نردبان به عنوان یک ناشر فعال کودک و نوجوان و یک مؤسسه فرهنگی تلاش می‌کند با تولید کتاب‌های مفید، کاربردی، با‌کیفیت و جذاب به ارتقای مهارت‌های زندگی و زیست‌محیطی و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان کمک کند. این ناشر با پیش‌بینی نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان و ارائه محصولات فرهنگی برجسته با محتوای بومی در صدد است به بهبود کیفیت زندگی آنان کمک کند.

در این کتاب کودکان در قالب داستانی جذاب یاد می‌گیرند که ذهن افرادی که اوتیسم دارند چگونه کار می‌کند.

درباره ذهن شگفت انگیز من (اوتیسم و موهبت های آن)

زاک اوتیسم دارد. او خیلی وقت‌ها رفتاری متفاوت از بقیه دارد. مثلاً ممکن است دلش نخواهد موقع حرف زدن به بقیه نگاه کند یا ممکن است دست‌هایش را خیلی تکان بدهد. زاک کلکسیونی از وسایل مختلف هم دارد. اما دلیل این‌ها چیست؟ ذهن زاک با بقیهٔ دوستانش فرق دارد و این رفتارهای متفاوت هم به همین دلیل است. اما چه فرقی؟ کتاب ذهن شگفت انگیز من (اوتیسم و موهبت های آن) جواب این سؤال را داده است.

خواندن کتاب ذهن شگفت انگیز من (اوتیسم و موهبت های آن) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم. بهتر است همهٔ کودکان دربارهٔ اختلال اوتیسم اطلاعات کسب کنند تا بتوانند تفاوت‌های خود و دوستانشان را بهتر درک کنند.

بخشی از کتاب ذهن شگفت‌انگیز من (اوتیسم و موهبت‌های آن)

بیشتر وقتها، دوست دارم خودم کار هایم را بکنم. اصلاً دوست ندارم با بقیه حرف بزنم، به‌خصوص با کسانی که خوب نمی‌شناسم. من حباب شخصی خودم را دارم. خودم تصمیم می‌گیرم که چه کسی ، چه وقتی، وارد حباب شخصی‌ام شود.

نظرات کاربران

Niyayesh
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

برای معرفی اوتیسم شدید و فقط اوتیسم شدید خوب بود نه برای سایر طیف های اوتیسم مثل طیف خفیف... خیلی غیر عادلانست... و اطلاعات غلط هم داشت... مثلا این که ما بقیه رو بغل نمیکنیم به این خاطر نیست که نمیدونیم

- بیشتر
دریا♡کویر
۱۴۰۲/۰۵/۰۳

کتابی با موضوع آموزش مفهوم اوتیسم در قالب داستان. رده بندی سنی در کتاب قید نشده،به نظر من برای بالای ۷ سال مناسب هست. بسیار آموزنده است مخصوصا اگر خود کودک در این زمینه سوالاتی داره در کتاب جوابش رو

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان