دانلود و خرید کتاب کارآفرینی اجتماعی در ورزش ونسا راتن ترجمه سیدمحمدحسین رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارآفرینی اجتماعی در ورزش اثر ونسا راتن

کتاب کارآفرینی اجتماعی در ورزش

معرفی کتاب کارآفرینی اجتماعی در ورزش

کتاب کارآفرینی اجتماعی در ورزش نوشتهٔ ونسا راتن با ترجمهٔ سیدمحمدحسین رضوی، اعظم ابراهیمی، فرناز فخری، سیدحسین علوی در انتشارات فناوری نوین به چاپ رسیده است. کتاب کارآفرینی اجتماعی در ورزش به این سؤال پاسخ می‌دهد که ورزش چگونه می‌تواند رفاه اجتماعی ایجاد کند

درباره کارآفرینی اجتماعی در ورزش

نقش اجتماعی بنگاه¬های ورزشی در سطوح ملی و جهانی بیش¬ازپیش به رسمیت شناخته می¬شود. ورزش که توانایی تأثیر بر انسجام اجتماعی، سلامت جسمی و روحی و شمول اجتماعی را داراست، الگوهای مثبتی در سرتاسر جامعه ایجاد می¬کند. هرروز تعداد بیشتری از کسب¬وکارهای ورزشی این جنبه¬های اجتماعی را به‌عنوان شیوه¬ای برای متمایز شدن از سایر رقبا، وارد برنامه¬های خود می¬کنند. این موضوع به‌نوبه‌ی خود منجر به نوآوری¬های بیشتری در حوزه¬ی ورزش شده است. اخیراً، تأکید بیشتری روی کارآفرینی اجتماعی در ورزش، به دلیل ضرورت روبه رشد بهره¬گیری از آثار اجتماعی آن صورت می¬گیرد. این کتاب نقش غیرانتفاعی ورزش در جامعه را مورد کندوکاو قرار داده و نشان می¬دهد بنگاه¬های اجتماعی چگونه می¬توانند به پیامدهای اجتماعی منفی ورزش بپردازند و در حین توسعه¬ی اهداف اجتماعی خود از کسب¬وکارها نیز حمایت کنند. هدف کلی کتاب حاضر تمرکز بر اهمیت کارآفرینی اجتماعی در ورزش در توسعه¬ی جامعه¬ی جهانی بهتر است.

درباره ونسا راتن 

ونسا راتن، نویسنده¬ی کتاب حاضر، دانشیار کارآفرینی و نوآوری در گروه مدیریت، دانشکده¬ی بازرگانی لاتروب در دانشگاه لاتروب، ملبورن، استرالیاست. او به تدریس برنامه¬ریزی تجاری کارآفرینانه، مدیریت نوآوری در سازمان¬ها و کارآفرینی مشغول است. سابقه¬ی حضور در دانشکده¬ی بازرگانی دانشگاه دوکیوسن، دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه تکنولوژی کوئینزلند و دانشگاه دیکن را نیز دارد. راتن محقق و نویسنده¬¬ای قابل در حیطه¬ی کارآفرینی است که به‌به خاطر تعهد اجتماعی نسبت به برنامه¬های کارآفرینی و نوآوری برنده¬ی جایزه وایس چنسلرز شده است. 

به دلیل جو مالی صنعت جهانی ورزش در قرن بیست و یکم که دائماً در حال تغییر و تحول است، ادغام بنگاه¬های اجتماعی نوآور با جنبه¬ی تجاری ورزش بیش از گذشته اهمیت یافته است. راتن ایده¬های جدیدی در مورد چگونگی انجام این کار ارائه می¬کند؛ ایده¬هایی خوب برای ادبیات کارآفرینی اجتماعی و مدیریت ورزش".

کتاب کارآفرینی اجتماعی در ورزش را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

به افرادی که در حوزه‌های کسب و کار مرتبط با ورزش و رفاه اجتماعی فعال هستند، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را بخوانند. به توصیهٔ خود کتاب، "همهٔ محققان، دانشجویان، مدیران ورزش و سایر علاقه‌مندان به موضوعات مشترک کارآفرینی اجتماعی و ورزش لازم است این کتاب جالب، به‌جا و خردمندانه را مطالعه کنند.

بخشی از کتاب کارآفرینی اجتماعی در ورزش

جان ولتی پیچی ، دانشگاه ایلینویز در اوربانا- چمپین، امریکا

"این کتاب کاملاً متناسب با زمان است. در زمانی نوشته¬شده است که اشتراکات بین کارآفرینی ورزشی و کارآفرینی اجتماعی با فرصت¬ها و چالش¬های بزرگی در نظریه¬ها و تحقیقات روبرو بوده است. ونسا راتن دیدگاهی جامع، دقیق، قابل-اعتماد و کاملی از کارآفرینی اجتماعی از دریچه¬ی چشم¬انداز ورزشی ارائه می¬کند. نقطه¬ی قوت این کتاب در توسعه¬ی یک نوع¬شناسی چند سطحی¬ از کارآفرینی اجتماعی است چون این نوع¬شناسی کاملاً با ورزش و رویکرد عمیق¬تر در تحقیقاتِ این حیطه¬ی منحصربه¬فرد تناسب دارد. پژوهشگران، دانشگاهیان و متخصصان علاقه‌مند به این رشد و مطالعات نوآورانه لازم است این کتاب را مطالعه نمایند."

بردا کنی ، انستیتو تکنولوژی کورک، ایرلند

"کتاب کارآفرینی اجتماعی در ورزش کمک زیادی به درک پدیده¬ی کارآفرینی اجتماعی به‌صورت کلی و کارآفرینی در ورزش به‌طور خاص می¬کند. ونسا راتن توانسته به‌خوبی اهمیت کارآفرینی اجتماعی در تبیین کارکرد سیستم¬های ورزشی را درک کند و از چشم¬اندازهای متنوع و مکمل به این پدیده بپردازد. این اثر نه‌تنها بازتاب جالبی از پدیده¬ی کارآفرینی در حیطه¬ی ورزش محسوب می¬شود، بلکه خطوطی برای تحقیقات آتی ترسیم می¬کند که به گسترش دانش در این زمینه کمک خواهد کرد. بدون شک، این کتاب اثری مهم است.

خوان نووز پومار ، دانشگاه والنسیا، اسپانیا

"کتابی بسیار ضروری در مورد حوزه¬ی نوظهور و مهم مدیریت ورزش که به‌خوبی نگارش شده است. دکتر راتن توانسته اثری سرنوشت¬ساز و جامع تدوین و بینش عمیقی فراهم کند که هم در تئوری و هم در عمل ارزشمند است. اثری لازم برای عوامل اجرایی و دانشگاهیانی که در جهت توسعه¬ی ورزش و جامعه در سال¬های آتی فعالیت می¬کنند. می¬تواند شالوده¬ی آموزش دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در رشته¬ی مدیریت ورزش را تشکیل دهد و مبانی توسعه¬ی تحقیق در این زمینه را برای همه¬ی محققان فراهم نماید. درمجموع، یک کتاب درسی عالی است."

دمیان گالاگر ، دانشگاه اولستر، بریتانیا

"ازآنجایی‌که اهمیت نوآوری و کارآفرینی در اکوسیستم صنعت ورزش هر روز بیشتر می¬شود، این کتاب برای توسعه¬ی محصولات آتی مدیران ورزش بسیار حیاتی است. دکتر راتن به‌عنوان رهبر این حیطه، رویکردی نظری و تجربی در ارتباط با کارآفرینی اجتماعی در ورزش فراهم می¬کند. این کتاب منبعی لازم برای تمامی محققان و مدرسان کارآفرینی و نوآوری است."

مایکل نرین ، گروه مدیریت، دانشکده¬ی بازرگانی و حقوق، دانشگاه دیکن، استرالیا


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۵۰۰
۲۴,۸۵۰
۳۰%
تومان