دانلود و خرید کتاب استانداردها و استانداردسازی مجتبی بحیرایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استانداردها و استانداردسازی اثر مجتبی بحیرایی

کتاب استانداردها و استانداردسازی

معرفی کتاب استانداردها و استانداردسازی

استانداردها و استانداردسازی نوشتهٔ مجتبی بحیرایی و مریم محمد روضه سرا در انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی به چاپ رسیده است. این مؤسسه از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب استانداردها و استانداردسازی

استانداردسازی، اقدامی فراتر از تدوین استاندارد است. علم استانداردسازی را می‌توان به‌عنوان یک تخصص در علم کسب‌وکار در کنار بازاریابی، مدیریت مالی، مدیریت اطلاعات و مدیریت کیفیت در نظر گرفت. اگرچه، علوم پایه هم به‌عنوان ورودی در استانداردسازی نقش دارند. 

کتاب استانداردها و استانداردسازی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

این کتاب برای مدیران کسب و کارها و کسانی که مایلند دربارهٔ مباحث استانداردسازی اطلاعات بیشتری کسب کنند، مفید است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۳ صفحه

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۳ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان