دانلود و خرید کتاب جعبه ابزاری برای فرزندپروری لیزا وید فیفر ترجمه اعظم رشیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جعبه ابزاری برای فرزندپروری

کتاب جعبه ابزاری برای فرزندپروری نوشته لیزا وید فیفر و دیگران است که با ترجمه اعظم رشیدی و عبدالحسین شمسی و شادی بهشتی منتشر شده است. این کتاب اطلاعات کاملی درباره مدیریت هیجانات، افزایش رفتارهای مثبت و کاهش تنش‌های رفتاری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

درباره کتاب جعبه ابزاری برای فرزندپروری 

در سال‌های اخیر مسائل روانی و رفتاری کودکان به یکی از مسائل مورد توجه روان‌شناسان تبدیل شده است. پژوهشگران معتقدند اختلالات رفتاری و هیجانی کودکان و نحوه‌ی تعاملات‌ والد-کودک، در بلندمدت، تأثیرات عمیقی بر سلامت روان کودکان دارند. کیفیت این تعاملات‌ عاملی مهم در رشد کودکان به شمار می‌رود و، همچنین پیش‌بینی‌کننده‌ای قوی برای ماندگاری مشکلات هیجانی و رفتاری آنان در دوران نوجوانانی محسوب می‌شود. آموزش نحوه‌ی ابراز احساسات و استفاده از ابزار مناسب در مدیریت این هیجانات‌ در تعاملات‌ والد-کودک منجر به ارتقاء سازگاری، انعطاف‌پذیری و ارتباط مؤثر شده و، در نتیجه، کاهش تنش و سلامت‌ روان در خانواده را به دنبال خواهد داشت.

کتاب جعبه‌ابزاری برای فرزندپروری مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را در راستای مدیریت هیجانات، افزایش رفتارهای مثبت و کاهش تنش‌های رفتاری ارائه می‌کند. امید است این راهبردهای آموزشی اثراتی مانا بر الگوی رفتاری فرزندان و والدین بر جای گذارد.

خواندن کتاب جعبه ابزاری برای فرزندپروری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و مربیان و روان‌شناسان کودک پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

زینب سادات
۱۴۰۱/۱۲/۰۶

جالبه قیمت نسخه الکترونیکی ۳۰ تومنه نسخه چاپی تو خود تاقچه ۲۴ تومن اصلا منطقی نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان