دانلود و خرید کتاب سزاوار نانسی لوین ترجمه رضا رامز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سزاوار اثر نانسی لوین

کتاب سزاوار

نویسنده:نانسی لوین
مترجم:رضا رامز
ویراستار:مریم قمصری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سزاوار

کتاب سزاوار نوشته نانسی لوین است که با ترجمه رضا رامز و ویراستاری مریم قمصری در انتشارات بذر خرد نشر جیحون منتشر شده است. اعتماد به نفس عبارت است از پویایی احساسی و سلامت ذهنی که متأسفانه نادیده گرفته شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد از خودتان مراقبت کنید. حواستان به خودتان باشد تا بیش‌ از هر چیزی به موفقیت برسید و با کشف شایستگی‌هایتان شروعی دوباره داشته باشید. نویسنده تجربه‌های بدی داشته است و در کتاب سزاوار تجربیاتش را با شما به اشتراک می‌گذارد تا شما این اشتباهات را تکرار نکنید. او می‌گوید: «نکته ای که در این راه آموختم این است که هر دو عملِ بخشش و دریافت به یک اندازه مهم و ضروری هستند. برای زنده ماندن باید هم دم داشته باشیم و هم بازدم. در مسائل مالی نیز به همین منوال است.»

درباره کتاب سزاوار

این کتاب سفری به درون خود است برای پیدا کردن دوباره دوست داشتن خودمان، برای پیدا کردن احساسی که آن‌ را فراموش کرده‌ایم. با این کتاب قدر ارزش‌های درون خودمان را می‌دانیم. در این کتاب می‌خوانید اگر برای خودتان ارزش قائل نشوید، نه پیشرفت می‌کنید و نه سلامت خواهید بود. در زندگی ما اتفاقاتی پیش آمده که احساسات منفی‌ای برای ما داشته‌اند اما این کتاب سعی می‌کند کمک کند بفهمیم باید به خودمان اهمیت بدهیم. نویسنده برروی افراد زیادی مطالعه کرده است، افرادی که بی‌دریغ به دیگران می‌بخشند اما هیچ‌چیز نمی‌گیرند، این کتاب به شما کمک می‌کند خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید زندگی‌تان را به سمت مثبت تغییر دهید.

اگر برای خودتان ارزش قائل نشوید، انگیزه ی کافی برای ورزش، خواب کافی، تغذیه ی سالم و مراقبت از خود نخواهید داشت. همان گونه که در کتابم نوشته ام اجازه ندهید «چیزی شور و حال و سرزندگی شما را کم کند »، اکثر ما از تجارب دلخراشی رنج برده ایم که احساس امنیت، اعتماد به نفس و آرامش درونی ما را از بین برده اند. اگر یاد بگیریم که برای خودمان ارزش قائل شویم، دیگر برای نیازمان درخواست و التماس نمی کنیم و محتاج کمک دیگران نخواهیم بود. کسانی که ضربه ی روحی دیده اند اغلب دیگران را بیش از خود مستحق کمک می دانند.

نانسی لوین می‌گوید: «من چندین دهه پیرامون درمان و رفتار با افراد «هم-وابسته » مطالعه کرده، به این افراد کمک کرده ام. در این سال ها، افرادی بسیار مهربان و دوست داشتنی دیده ام که بی وقفه در حال بخشش بوده اند. این افراد زمان، پول، عشق و کمک خود را به دیگران می بخشیدند و در مقابل خواسته ای نداشتند. سخاوتمندی صفتی تحسین برانگیز است؛ البته به شرطی که نسبت آن با بخشندگی برای خود برابر باشد. زمانی که برای خود ارزش قائل شوید، کسانی را که به آن ها زمان و عشق هدیه می دهید بیشتر درک خواهید کرد.»

کتاب سزاوار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در جست‌وجوی آرامش و موفقیت هستند، پیشنهاد می کنیم. ارزش زمان، انرژی، عشق و سخت کوشی شما چقدر است؟ اگر این سؤال شما را نگران می کند، پس این کتاب برایتان مناسب است. 

بخشی از کتاب سزاوار

من و نانسی چندین سال است که همکار و دوست یکدیگر هستیم. ما هردو با مردانی ازدواج کردیم که به لحاظ مالی وضعیت خوبی داشتند؛ همچنین در یک زمان طلاق گرفتیم و زمانی که از شوهران سابقمان خانه ی بزرگ و نفقه دریافت کردیم از یکدیگر حمایت کرده، به هم آرامش دادیم. این تجربه ما را قوی تر کرد. در حقیقت، من و نانسی آموختیم که مراقبت از خود بسیار بیشتر از صرفِ زمان برای مدیتیشن، یوگا و تغذیه ی سالم اهمیت دارد. خود مراقبتی 1 به معنای مراقبت از زندگی مالی نیز است! به همین دلیل بسیار خوشحالم که نانسی دانش مورد نیاز شما برای خود مراقبتی را در کتاب جدیدش به نام سزاوار گردآوری کرده است. این کتاب حاوی تجارب بسیار ارزشمندی است که نانسی به شما هدیه کرده است؛ زیرا نمی خواهد شما تجارب دردناکی را که من و او داشته ایم تکرار کنید. اگر پیام های او را به گوش جان بسپارید و آن ها را در زندگی تان به کار بگیرید، از استرس های بی دلیل دور می شوید و بی شک منابعی را که نیاز دارید به دست خواهید آورد.

در طریقت عرفان، بیشتر افراد در مواجهه با مسائل مالی با مشکل روبه رو می شوند؛ زیرا ثروت موضوعی مادی، پست و حقیر انگاشته می شود. خوب، وقتی پول در خدمت نفس باشد همی نطور هم خواهد شد. اما پول می تواند در خدمت دین هم باشد. وقتی که شما امنیت مالی داشته باشید، می توانید کسب و کار خود را راه بیندازید، برای اهداف زندگی تان وقت بگذارید، غذای اُرگانیک بخرید و محبت بی دریغتان را به دیگران هدیه کنید. افرادی وجود دارند که کلاً از موضوعات مالی و پولی بیزارند، اما خوب متأسفانه نقش پول در دنیای امروزی اجتناب ناپذیر است.

پول استعاره ای است برای فزونی و فراوانی. داشتن این ابزار (پول) به اندازه ی کافی این حس را به صاحب آن می دهد که توانگر است؛ اما افراد ثروتمند بسیاری را دیده ام که باز هم دغدغه و نگرانی مالی داشتند. توانگری آن نیست که چقدر پول دارید، بلکه نکته ی مهم این است که احساس کنید به قدر کافی دارا هستید. وقتی ادعای شایستگی می کنیم و برای زمان، مال و خوشبختی مان ارزش قائل می شویم و آن را ارج می نهیم، درهای فراوانی و برکت را به روی خود باز می کنیم. پی می بریم که روش صحیح داشتن اوقات فراغت، عشق و تفریح در زندگی است. آن گاه دیگر برای موفقیتمان عذرخواهی نمی کنیم و اجازه می دهیم نور ما روشنی بخش دیگران باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۳۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان