دانلود و خرید کتاب فرهنگ تشریحی جنگ الکترونیک، ۳۰۰۰ واژه ترجمه مراد سنگرگیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ تشریحی جنگ  الکترونیک، ۳۰۰۰ واژه اثر مراد سنگرگیر

کتاب فرهنگ تشریحی جنگ الکترونیک، ۳۰۰۰ واژه

معرفی کتاب فرهنگ تشریحی جنگ الکترونیک، ۳۰۰۰ واژه

کتاب فرهنگ تشریحی جنگ الکترونیک، ۳۰۰۰ واژه با ترجمه مراد سنگرگیر و علیرضا جواهری منتشر شده است. این کتاب را انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منتشر کرده است. 

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب فرهنگ تشریحی جنگ الکترونیک، ۳۰۰۰ واژه

این کتاب شامل ۳۰۰۰ واژه در خصوص جنگ الکترونیک است. این کتاب دو ویژگی شاخص دارد، اول تعاریف و مأموریت هر یک از اجزای سه گانه جنگال در قالب: پشتیبانی الکترونیکی، عملیات آفندی جنگال، اقدام‌های حفاظت الکترونیکی را معرفی کرده است. دوم به بیان تعاریف متنوعی از اخلال‌گرها، سامانه‌های پخش پارازیت، روش‌های فریب و گیت‌های (دروازه‌های) محافظ پرداخته است.

خواندن کتاب فرهنگ تشریحی جنگ الکترونیک، ۳۰۰۰ واژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷۰ صفحه

حجم

۲۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷۰ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان