دانلود و خرید کتاب هنر‌ و‌ علم بازاریابی دیجیتال وحید ناصحی‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هنر‌ و‌ علم بازاریابی دیجیتال

کتاب هنر و علم بازاریابی دیجیتال نوشته وحید ناصحی‌فر و دیگران، یکی از کتاب‌های تخصصی حوزه دیجیتال مارکتینگ است که برنامه‌ای قدم به قدم به شما ارائه می‌کند تا به موفقیت در بازاریابی دیجیتال برسید.

درباره کتاب هنر‌ و‌ علم بازاریابی دیجیتال

بازاریابی به‌معنای ارتباط با مشتریان در زمان و مکان درست است. اما تشخیص این زمان و مکان قطعا ساده نیست. از طرف دیگر دنیا تغییر کرده و همه‌ما بخشی از زندگی خود را در فضای مجازی و باهویت اینترنتی خاص خود می‌گذرانیم بنابراین بایدگفت، حال که مردم بیشتر وقتشان را در اینترنت می‌گذارنند، باید فرآیند بازاریابی یا حداقل بخشی از آن را به دنیای دیجیتال منتقل کرد. دیجیتال مارکتینگ و تکنیک‌هایش کسب و کارها را طوری متحول می‌کند که ابزارهای سنتی قادر به رقابت با آن نیستند. بازاریابی دیجیتال به معنای استفاده از ابزارهای دیجیتال برای رسیدن به‌اهداف بازاریابی است.بازاریابی دیجیتال بخشی از علم بازاریابی است و مانند هر علم و دانش‌دیگری در ابتدا باید اصول و مفاهیم آن را به‌صورت دقیق آموخت و سپس دست به‌اقدام زد. بازاریابی دیجیتال بسیار ارزان‌تر از سایر روش‌های بازاریابی است. اگرچه هزینه‌ها بر اساس آنچه نیاز داریم متفاوت است، اما به‌طور کلی هزینه این حوزه کمتر از سایر انواع بازاریابی است. بازاریابی دیجیتال این اجازه را می‌دهد تا به‌طور مستقیم با مشتریانی که محتوای ما را به خصوص از طریق نظرات وب‌سایت، پیام‌ها، بازدیدها و مطالب شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنند، ارتباط برقرار کنیم.

این کتاب با این هدف نوشته شده است که بازاریابی دیجیتال را به‌عنوان یک علم به شما معرفی کند و برای شناخت و طراحی استراتژی دیجیتال یک کسب‌وکار راهنمایی ساده و روان باشد. همچنین سعی شده ابزارهای بازاریابی دیجیتال و روش‌های کار با آن‌ها نیز تا جای ممکن ارائه گردد تا به‌شکلی هنرمندانه بتوان بازاریابی دیجیتال را پیاده‌سازی کرد.

خواندن کتاب هنر‌ و‌ علم بازاریابی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب هنر‌ و‌ علم بازاریابی دیجیتال

تاریخچه بازاریابی دیجیتال

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد. اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سال‌های اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد.

اصطلاح بازاریابی اینترنتی،‌ اصطلاحی قدیمی‌تر است و بیشتر در دهه نود میلادی رواج داشت. با گذر زمان و گسترش و تنوع ابزارهای بازاریابی دیجیتال، به تدریج اصطلاح دیجیتال مارکتینگ جایگزین آن شد.

در سال ۱۹۹۰ تعداد محدودی از افراد دسترسی به اینترنت پیدا کردند. به مرور این تعداد افزایش یافته و در سال ۱۹۹۵ حدود ۱۸ میلیون کاربر اینترنت وجود داشت. به این ترتیب کسب‌وکارها شروع به راه اندازی نرم‌افزارهای ارتباط با مشتریان کردند تا ارتباط خود را با مشتریان بالقوه و فعلی بتوانند به خوبی مدیریت کنند.

در سال ۱۹۹۹ سایت Salesforce  اولین سیستم مدیریت مشتریان و ذخیره اطلاعات کاربران، رفتار آن‌ها بر روی سایت و ردیابی کمپین‌ها را به شکل نرم افزارهای تحت وب ارائه داد. این نرم‌افزار به عنوان نقطه مرکزی شکل‌گیری آینده دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود. 

مدل های درآمدی و کسب و کار با رویکرد بازار ایران (جلد دوم)
مهدی علیپور سخاوی
مدل های درآمدی و کسب و‌ کار با رویکرد بازار ایران (جلد چهارم)
مهدی علیپور سخاوی
الگوی تغییرات فواصل آیات قرآن کریم
مریم قیاس زارعیان
مدیریت مالی، بودجه بندی سرمایه و ریاضیات مالی
سیدکاظم ابراهیمی
راهنمای بیت‌کوین
یان دی مارتینو
استراتژی بازاریابی پیشرفته (با رویکرد پیاده سازی و اجرا)
پائول فیفیلد
مدیریت ارتباط با مشتری
بهمن حیدری
نیروی جادویی محبت
فروزان تجویدی
سیر تا پیاز اینستاگرام
ابوالفضل کرمی
از سیاحت در یک حماسه
محمود امیدسالار
کتاب پی تک
سوزان چیستی
نوآوری کسب‌وکار از طریق بلاک‌چین
وینچنزو مورابیتو
راه اندازی مرکز عملیات امنیت SOC با بودجه محدود
آلین والت
پول، ارز و بانکداری
یوسف فرجی
آسیب شناسی رقابت پذیری (ویژه بنگاه های کوچک و متوسط)
ژاله فرزانه حسن‌زاده
کلیات علم اقتصاد
دارون عجم اوغلو
جامعه ۵.۰
برونو سالگوئز
بازارهای مالی و پول در عصر دیجیتال (فارکس، بورس و ارز دیجیتال)
جعفر حقیقت
طراحی کانال های آبیاری و سازه های وابسته
ابراهیم امیری تکلدانی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
با یادگیری نحوه فروش دیجیتالی، به گستره وسیعی از روش‌ها در خصوص راهکارهای تبلیغاتی آینده دست می‌یابیم. همچنین با بازاریابی دیجیتال قدرت آزمون و خطا و توقف فعالیت‌های با بازدهی کم را در لحظه به دست می‌آوریم.
کاربر ۲۶۰۴۹۹۴

حجم

۴۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۴۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۶۷,۶۰۰
تومان