دانلود و خرید کتاب ترمینولوژی اقتصاد علیرضا عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترمینولوژی اقتصاد اثر علیرضا عزیزی

کتاب ترمینولوژی اقتصاد

امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ترمینولوژی اقتصاد

کتاب ترمینولوژی اقتصاد نوشته علیرضا عزیزی است. کتاب ترمینولوژی اقتصاد جهت استفاده دانشجویان اقتصاد، حسابداری و مدیریت تالیف شده است. 

درباره کتاب ترمینولوژی اقتصاد

اقتصاد! در نگاه اول این واژه برای ما آشناست که احساس می‌کنیم همه چیز را درباره آن می‌دانیم، اما وقتی اندکی بیشتر به آن فکر می‌کنیم متوجه می‌شویم که هنوز جای زیادی برای دانستن داریم و چه بسا خیلی چیزها را درباره اقتصاد اشتباه فهمیده‌ایم. از واژه‌های آشنای این علم مثل تورم گرفته تا عبارات ناآشنایی مثل شاخص "هرفیندال- هیرشمن"، علم اقتصاد دریایی بی‌پایانی است که هرچقدر در آن دست وپا بزنیم و یا رفته رفته شنا کردن بیاموزیم، به انتهایش نمی‌رسیم. در کتاب پیش رو بیش از ۵۰۰ اصطلاح و واژه و عبارت اقتصادی با توضیحی شفاف و ساده، به موجزترین شکل ممکن در دسترس خواننده قرار گرفته است. در این کتاب با زبانی ساده که متناسب با هر سطح مخاطبی است طیف گسترده‌ای از مفاهیم اقتصادی را توضیح می‌دهد که اگر بخواهیم عمده آنها را به چند گروه تقسیم کنیم، به دسته‌های پنجگانه اقتصاد کلان می‌رسیم. اقتصاد کلان به زبان ساده، عملکرد، ساختار و رفتار اقتصادی را در مقیاسی بزرگ و به شکل یک کل بررسی می‌کند که مورد نیاز مخاطبان زیادی است در بین مفاهیم مطرح شده در اقتصاد کلان با عبارت‌های آشنایی چون تولید ناخالص داخلی، نرخ بیکاری و همان تورم برخورد می‌کنیم. از همین آشنایی عبارتها شاید دچار این اشتباه شویم که دیگر نیازی به تورق بیشتر مفاهیم اقتصادی کلان نداریم، اما کافی است دانش خود را مقابل ابعاد گسترده یکی از این مفاهیم محک بزنیم تا به این نتیجه برسیم که داشتن دانش اقتصادی کلان دست کم برای درک پدیده‌های اطراف بسیار به کار می‌آید. اقتصاد خرد، وجه دیگر علم اقتصاد که به نوعی مکمل اقتصاد کلان است، بخش عمده دیگری از این کتاب را به خود اختصاص داده است. اقتصاد خرد شاخه‌ای از علم اقتصاد است که رفتار افراد و بنگاه‌ها را زمینه شکلی مهم از تصمیم‌گیری بررسی می‌کند: تصمیم‌گیری درباره چگونگی تخصیص منابع محدود. البته نباید فراموش کنیم که تعامل بین این افراد و بنگاه‌ها هم از حیطه‌های نفوذ اقتصاد کلان است. اقتصاد خرد ما را با جزئیات بازار بیشتر آشنا می‌کند تا با نگاه به آن بفهمیم که چرا یک بنگاه یا فرد در مسیری خاص حرکت می‌کند و قاعدتا آشنایی با دانش مالی، ما را بیشتر با این موضوع آشنا می‌کند.

خواندن کتاب جهت استفاده دانشجویان اقتصاد، حسابداری و مدیریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به اقتصاد و دانشجویان این رشته پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Mr.Sep
۱۴۰۰/۰۴/۰۲

یعنی یه نفر نبود یه جلد درست حسابی طراحی کنه که از جلد کتاب زبان oxford word skills استفاده نکنند تازه اسم ناشر متخصصان هست چه شوخی تلخی!

Mhs1993
۱۴۰۰/۰۴/۰۴

خسته نباشی بابت طراحی جلد.. مسخره‌شو دراوردین، قیمت فضایی هم ک میذارین طاقچه جان محبت کن بیش از این زحمت نکش و با انتشار این کتاب ها شان خودتو پایین نیار لطفا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶۴ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶۴ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان