دانلود و خرید کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید جفری یانگ ترجمه زینب رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

معرفی کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید نوشته‌ٔ جفری یانگ و ژانت کلوسکو کتابی است درباره‌ٔ شناخت اختلالات شخصیتی و راهکارهایی برای نجات از وضعیتی که در آن گرفتار شده‌ایم. این کتاب با ترجمهٔ زینب رحمانی در انتشارات ارمغان گیلار به چاپ رسیده است. دکتر جفری یانگ در کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید به ما روشی برای شناخت الگوهای تکرار شونده در زندگیمان ارائه می‌کند و تله‌ها را نیز به ما می‌شناساند. این تکنیک‌ها به ما کمک می‌کنند تا در سخت‌ترین شرایط هم بتوانیم راهی برای تغییر وضعیتمان پیدا کنیم. نویسندگان این کتاب ضمن استفاده از شرح‌حال بعضی از بیماران واقعی، نشان می‌دهند که چگونه هر یک از این الگوهای نامناسب که در دوران کودکی شکل‌گرفته‌اند، معیاری برای ارزیابی خودمان در بزرگسالی می‌شوند. آن‌ها که از صاحب‌نظران حوزه شناخت‌درمانی هستند، به شناسایی، نشانه شناسی، سبب شناسی و درمان 11 الگوی رفتاری مخرب و تکراری پرداخته‌اند که به خودانگاره منفی ربط دارند. جفری یانگ و جنت اس. کلونسو این کتاب را ابزار قدرت‌مندی برای درمان مشکلات مراجعان براساس رویکردهای شناخت‌درمانی و طرح‌واره ‌درمانی می‌دانند.

درباره‌ کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

جفری یانگ، که بنیان‌گذار طرحواره درمانی است، در کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید به ما راهکارهای بی‌نظیری ارائه می‌کند تا بتوانیم زندگی خودمان را تغییر دهیم. در حقیقت بسیاری از مشکلاتی که در طول روز با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم، بر اثر الگوهای رفتاری غلطی هستند که در طول سال‌ها در وجود ما شکل گرفته‌اند. این الگوها مانند تله‌هایی کار می‌کنند که ما را در نقاط حساس زندگی در دام می‌اندازند و اجازه‌ی پیشرفت، بالا بردن سطح و کیفیت زندگی و ... را به ما نمی‌دهند. اما چه راهکاری برای شناخت الگوها وجود دارد؟ جفری یانگ، نویسنده کتاب زندگی خود را بیافرینید، در دانشگاه ییل و پنسیلوانیا تحصیل کرد. او دوران تحصیل فوق دکترای خود را زیر نظر آرون بک گذرانده است.

 جفری یانگ و جنت اس. کلونسو با تمرکز بر دوران کودکی ریشه‌ی اختلالات شخصیتی را مورد بررسی قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند با آمورش روش‌های ساده و کاربردی، به ما در راستای بهبود وضعیت‌مان کمک کنند. زندگی خود را دوباره بیافرینید با آموزش خودشناسی به شما کمک می‌کند تا الگوهای نادرست رفتاری را شکست داده و از چرخه مداوم تکرار رنج‌ها بیرون بیایید. این کتاب می‌تواند به ما کمک کند از سد مشکلاتی که در کودکی برایمان پیش آمده و نتوانسته‌ایم با آن‌ها کنار بیاییم رد شویم. این مسئله باعث می‌شود بسیاری از مشکلات بزرگ‌سالیمان نیز به صورت خودکار برطرف شود.

نکته‌ای قابل توجه درباره کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید این است که نویسنده‌ی آن ‌یک روانشناس و روان‌درمانگر است و این کتاب را با رویکرد طرحواره درمانی و بر طبق شناخت درمانی نوشته است. در این کتاب، جفری یانگ به معرفی ۱۱ تله پرداخته است و سپس برای مشخص شدن میزان فعال بودن هر تله در زندگی افراد، تست‌هایی را قرار داده است. پس از آنکه تله‌ها به ما معرفی شد و تست‌ها را انجام دادیم، یانگ به ما روش‌هایی برای کنترل این تله‌ها می‌آموزد. کنترل آن‌ها باعث می‌شود که‌ کمتر در دام آن‌ها بیوفتیم و سعی کنیم بیشتر به مدیریت زندگی خودمان بپردازیم، به‌طوری که واقعا به کمک این کتاب بتوانیم زندگی خودمان را بازآفرینی کنیم.

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب  زندگی خود را دوباره بیافرینید برای تمام افرادی است که تصمیم گرفته‌اند زندگی خود را تغییر دهند و می‌خواهند این تغییرات عمیق و بنیادین باشد.

بخشی از کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

اختلالات شخصیتی نابودگر شخصیت شما هستند؛ الگوهایی در تمام طول زندگی شما که حس نارضایتی عمیقی را برای افراد به وجود می‌آورند. افرادی که دچار اختلالات شخصیتی هستند، علاوه بر علائمی خاص همچون افسردگی و اضطراب که گریبان‌گیرِ آنهاست، از مشکلات طولانی‌مدت در زندگی خود نیز رنج می‌برند. اغلب در روابط شخصی خود ناراضی و همواره در کار خود ناموفق هستند. کیفیت کلی زندگیِ آنها معمولاً پایین‌تر از حد انتظار آنهاست. گسترشِ شناخت‌درمانی نیز به منظور رسیدگی به همین الگوهای دشوار و تکرارشونده بوده‌است. در مواجهه با مشکلات شخصیتی، نه تنها علائم بسیاری همچون افسردگی، اضطراب، سراسیمگی، اعتیاد، اختلالات غذایی، مشکلات جنسی و بی‌خوابی را معرفی می‌کنیم، بلکه با الگوها و باورهای مدیریتی که نویسندگان این کتاب از آنها تحت عنوانِ الگو یا «تله» یاد می‌کنند نیز آشنا خواهیم شد.

نظرات کاربران

zeynab
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

لطفا ترجمه دکتر حمید پور را در طاقچه قرار دهید ممنون

گندم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴

لطفا ترجمه حسن حمید پور رو بذارید

maryam vaziri
۱۴۰۱/۰۸/۰۱

لطفا ترجه دکتر حمید پور را بیاورید

شقایق
۱۴۰۱/۰۳/۲۶

برنامه باگ داره من یک صفحه را ذخیره میکنم که بعد بیام ادامشو بخونم اما بجای اون صفحه صفحه هایی که قبلا ذخیره کردم را میاره و من خودم باید برم بگردم ببینم تا کجا را خوندم

leila
۱۴۰۲/۰۵/۱۳

اصلاترجمه اش خوب نیس،جدول تله های زندگی ناقصه اصلاازاین انتشارات وترجمه زینب رحمانی استفاده نکنین

کاربر ۶۱۹۶۸۲۱
۱۴۰۲/۰۴/۰۷

فقط پی دی اف ساده رو گذاشتن بدون امکانات هایلایت و کامنت و درشت نمایی من پی دی اف رو داشتم چون خوندنش سخت بود از طاقچه گرفتم حالم بد شد واقعا🥴

کاربر ۳۰۰۸۵۲۰
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

با خوندن این کتاب در درجه اول اهمیت خانواده رو متوجه شدم، واقعا توصیه میکنم بخونید تا متوجه بشید هر رفتار شما به عنوان والد چقدر میتونه رو زندگی فرزندتون تاثیر بذاره، و برعکس.

m a
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

بسیاربسیارکتاب عالی هست.ای کاش زودتر میخواندم.

کاربر 7518493
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

عالی

Elizee
۱۴۰۱/۱۰/۳۰

بدون شک خوندن این کتاب از واجباته😍😍 برای یادگیری طرحواره ها مناسبه بدون شک چــندین بار باید مطالعه بشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۹۹
تومان