دانلود و خرید کتاب حجامت ضامن سلامت محمد ناصر انتصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حجامت ضامن سلامت اثر محمد ناصر انتصاری

کتاب حجامت ضامن سلامت

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حجامت ضامن سلامت

کتاب حجامت ضامن سلامت نوشته محمدناصر انتصاری است. این کتاب سعی دارد اطلاعات مفیدی درباره اهمیت حجامت در سلامتی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

درباره کتاب حجامت ضامن سلامت

طب سنتی اسلامی از دو ریشه برخوردار است یک منشأ آسمانی که برگرفته از وحی و ارتباط انبیاء الهی با سرچشمه فیاض خدایی و بهرمندی ما از احادیث و روایات نبی مکرم اسلام وائمه معصومین است و منشأ دیگر، دانش و تجربیات علمی و عملی حکما و دانشمندان است؛ گرچه اعتماد واطمینان ما به احادیث و روایات بیشتر است اما به نظر می رسد که انبیاء و ائمه علیهم السلام جایگاه و هدفی بالاتر از ایفای نقش طبابت در زندگی بشر دارند و ضمن اینکه نباید قدرت بشر در کسب علم و دانش محدود به اخذ از معصوم می‌شد بلکه باید مانند همه ابعاد زندگی، انسان با به‌کارگیری عقل و تجربه مسیر سعادت و کمال را طی کند.

حجامت یکی از مصادیق بارز تجربه مشترک بشری با پشتوانه مبانی آسمانی و روایی است که نقش فراوانی در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری‌ها و درمان دارد. در فرهنگ زندگی کنونی با بهره‌مندی از زندگی صنعتی و ابزار و وسایل ماشینی و عوارض مختلف زندگی شهرنشینی و هوای آلوده و ارتباط با سموم مختلف و مواد شیمیایی و برخورد با امواج مختلف و مواد غذایی غیر طبیعی و تغذیه نامناسب و بدخوری‌ها و بی‌تحرکی و فشارهای مختلف روحی روانی و دوری از طبیعت و آب و هوای سالم و...انجام حجامت ضرورت بیشتری دارد.

دراین مجموعه نویسنده قصد دارد مباحث مختلفی از موضوع حجامت را مورد مطالعه و بررسی قراردهد. هدف او توسعه و ترویج اطلاعات عمومی نسبت به حجامت با بیان ساده و قابل فهم برای عموم افراد جامعه و ایجاد فرهنگ آشنایی و زمینه‌سازی مناسب است. 

خواندن کتاب حجامت ضامن سلامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند اطلاعات مفیدی در زمینه حجامت داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه