دانلود و خرید کتاب از خودم تا خدا محبوبه بافرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از خودم تا خدا اثر محبوبه بافرانی

کتاب از خودم تا خدا

معرفی کتاب از خودم تا خدا

کتاب از خودم تا خدا نوشته محبوبه بافرانی است. کتاب از خودم تا خدا را انتشارات متخصصان منتشر کرده است، این کتاب ارتباط شما با خدا را قوی‌تر می‌کند.

درباره کتاب از خودم تا خدا

نویسنده در این کتاب قصد دارد تا جایی که در توانش است به شما یادآوری کند که اتفاقی این‌جا نیستید و قطعاً دلیلی برای بودنتان هست و بگوید باید تلاش کنید برای لبخند و عشقی که این روزها کم‌رنگ شده و جای خود را به روزمرگی داده باید آن‌قدر بگردید تا بالاخره راز این عشق را پیدا کنید و لبخند را به خود و دیگران هدیه دهید.

آیا تابه‌حال به خودتان فکر کرده‌اید؟ فکر کرده‌اید که چرا به این دنیا آمده‌اید؟ در سکوت خود به چه چیزهایی فکر می‌کنید؟ اصلاً با خودتان خلوت می‌کنید؟ یا دائم درگیر روزمرگی‌های دنیا و زندگی شده‌اید؟ اگر درگیر این سوال‌ها هستید این کتاب را از دست ندهید. 

برای این‌که بتوانیم درک درستی از زندگی، از جهان هستی، نحوۀ بودنمان، چگونگی کارکرد دنیا، چرایی وجودمان و در نهایت از خداوند داشته باشیم ابتدا باید بدانیم که ما که هستیم. این کتاب شما را با خودتان و خدایتان آشتی می‌دهد. 

خواندن کتاب از خودم تا خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواند ارتباط عمیقی با خداوند داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب از خودم تا خدا

اما باز با این حال گاهی از خداوند گله‌مند می‌شویم و گمان می‌کنیم اگر سنگی جلوی پای ما می‌افتد حتماً مقصر خداست، اما او که عاری از هر عیب‌ونقص است پس چگونه می‌تواند ما را بیازارد؟ خداوند آن‌قدر مهربان است که هرگز قصد آزار و اذیت ما انسان‌ها را نداشته و ندارد و تنها خوشحالی و لذت ما را می‌خواهد، تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که وقتی عاشق فرزند خود، یا همسر خود یا اصلاً حیوان خانگی خود هستید چه رفتارهایی نسبت به او دارید؟ دوست دارید فرزندتان گرسنگی بکشد و در فقر باشد یا دوست دارید دائم در حال پیشرفت و موفقیت باشد؟ در کودکی بازی کند و از لحظه‌هایش لذت ببرد و هنگامی که بزرگ شد ازدواج کند، موفق باشد و شما شاهد آرامش و ازدواج موفق و سعادت‌مندی او باشید؟ یا وقتی عاشق همسر خود هستید دائم به او پرخاش می‌کنید؟ زور می‌گویید، قصد اذیت و آزارش را دارید یا نه؟ تمام تلاشتان را می‌کنید که آرامش را برایش به ارمغان آورید؟ به او محبت می‌کنید و کارهایی می‌کنید که او را خوشحال می‌کند؟ پس اگر این‌گونه است خدایی که عاشق ما انسان‌هاست و خودش از جنس عشق است چگونه می‌تواند ما را عذاب دهد؟

خداوند چگونه می‌تواند عشق را عذاب دهد؟ خداوند چگونه می‌تواند موجودی که خودش خلق کرده را عذاب دهد؟مگر اینکه بیماریی خدادادی برای کسی حاصل شود که آن هم رنجی ظاهری است و درون آن دردها پر از درس است و درس‌هایی که شاید آن فرد باید تنها از این طریق فرا می‌گرفته تا روحش به تعالی رهنمون گردد و در نهایت همین به‌ظاهر مصیبت رحمتی از جانب پروردگار است که به نفع خود او تمام می‌شود چراکه روحش به تعالی و رشد می‌رسد. خداوند در قرآن می‌فرماید: هر خیری به شما می‌رسد از سمت من است و هر بدی و عذابی که به شما می‌رسد از سمت خودتان است. باز برای من سؤالی پیش می‌آید! پس سرمنشاء این‌سختی‌ها‌کجاست؟ مگر من خودم می‌خواستم که آدم ضعیفی باشم؟ مگر خودم می‌خواستم که در سرمایه‌گذاری‌ام ورشکست شوم؟ مگر من می‌خواستم بی‌وفایی ببینم؟ مگر خودم می‌خواستم که قربانی باشم؟ بله! درست است...

خودت می‌خواستی که همه این‌ها را تجربه کنی اما نمی‌دانستی که این‌ها را می‌خواستی! حواست نبوده! حواست به افکارت نبوده.

درست است ما انتخاب نمی‌کنیم که در چه خانواده‌ای، با چه ظاهری و با چه فرهنگی به دنیا بیاییم اما می‌توانیم آموزه‌هایمان را تغییر دهیم و خودمان انتخاب کنیم که زندگی خود را به کدام سمت‌وسو پیش ببریم. 

نظرات کاربران

nima
۱۴۰۱/۰۵/۲۴

مشکلی که این کتاب داره اینکه که فصل ها دارای انسجام لازم نیست ،و بعضا فصول یک هدف را دنبال نمیکند

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
عشق، ما را پی کاری به جهان آورده است ادب این است که مشغول تماشا نشویم
hanifati
هنوز داری به خودت می‌گویی بیچاره‌ترین آدمی که خداوند آفریده منم، من کلکسیون بدبختی‌ام و راه‌چاره‌ای ندارم! این‌ها همه تعابیر ماتریکسی هستند که به خورد مغز ما رفته که چالش‌های زندگی خود را به درماندگی و ضعفمان نسبت می‌دهیم در صورتی‌که همین چالش‌ها خیلی واضح به ما می‌گویند که چه چیزهایی را دوست نداریم و با استفاده از قدرت تفکرمان می‌توانیم تغییرش دهیم.
hanifati
اگر افکاری در آنجا حتی به‌اندازه ارزن باعث اذیت و آزار خودت و دیگران می‌شود، باید به فکر تغییر آن باشی و هرچه که هست، اگر کینه است، اگر نفرت، حسادت و اگر غرور است باید تمرین کنی تا بتوانی تغییرش دهی و آن را به‌سمت عشق بکشانی. این‌گونه است که از شر نفست نجات پیدا می‌کنی و نه این‌که ساعت‌ها و روزها به درگاه خدا عجز و ناله کنی و بگویی خدایا مرا از شر نفسم نجات بده و در آخر هیچ نتیجه‌ای نگیری و به‌محض این‌که صحبت‌هایت با خدا تمام شد، به زندگی عادی برگردی و همان باشی که قبلاً بودی و هیچ تغییری در تو حاصل نشده باشد. تلاش ما برای تغییر است. چراکه تغییر، خوب مثبت و سازنده است.
Hnikmli
نفس ما از جنس ماده نیست اما کارهای خود را از طریق ابزارهای مادی و با استفاده از جسم، احساسات، ادراک و هرچیزی که بیرون از ما وجود دارد و در خود دانلود کرده، انجام می‌دهد. دقت کنید... . در خود دانلود و سیو کرده‌ایم، یعنی باید به درون خود برگردیم و ببینیم چه چیزهایی در نفس و ذهن یا روانمان وجود دارد؟
Hnikmli
«خداوند مردم را از گرد آمدن سه چیز آفرید: یکی تن یا جسم، دیگری جان که همان روح است و سوم روان که آن را نفس می‌خوانند.»
Hnikmli

حجم

۸۶۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۸۶۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان