دانلود و خرید کتاب روش های تبدیل و ذخیره سازی انرژی رامین حقیقی خوشخو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های تبدیل و ذخیره سازی انرژی اثر رامین حقیقی خوشخو

کتاب روش های تبدیل و ذخیره سازی انرژی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روش های تبدیل و ذخیره سازی انرژی

کتاب روش های تبدیل و ذخیره سازی انرژی نوشته رامین حقیقی خوشخو یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه شهیدبهشتی برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

درباره کتاب روش های تبدیل و ذخیره سازی انرژی

هماکنون رشد قابل توجه هزینۀ سوخت‌های فسیلی و همچنین لازامه‌ای حیاتی محیط زیستی، سبب شده است حتی کشورهای درحال توسعه نیز به منظور مدیریت انرژی و کاهش مصرف انرژی و آلودگی‌های مربوط به آن ، راهکارها ی ذخیره سازی انرژی حرارتی و الکتریکی را در برنامۀ کاری و تحقیقاتی خود قرار دهند. ازسوی دیگر، نویسنده در خلال بیش از یک دهه تدریس روش‌های تبدیل ذخیره سازی انرژی با توجه به ماهیت متغیر میزان تولید در انواع انرژی‌های تجدیدپذیر (همچون خورشید و باد) و همچنین ماهیت متغیر میزان مصرف بارهای الکتریکی، گرمایشی و سرمایشی در بازه‌ها‌ی زمانی مختلف (روزانه، ماهیانه، فصلی و...)، ضرورت بررسی دقیق علمی روش‌های گوناگون کاربردی انواع روش‌های تبدیل و ذخیره‌سازی انرژی را مشخص کرده است.

هدف اصلی در این کتاب، آشنایی تئوریک و عملی با مباحث ذخیره‌سازی انرژی، به خصوص ذخیره‌سازی حرارتی است. تلاش شده است با دقت در منابع کلاسیک و نوین، ترکیبی از روش‌های ذخیره‌سازی بیان شود. همچنین، مثال‌هایی از انواع روش‌های ذخیره‌سازی به همراه حل توضیحی آنها و در برخی موارد با بهره‌گیری از رایانه ارائه شده است که موجب افزایش توانایی خواننده در حل مسائل مربوط به ذخیره‌سازی می‌شود.

خواندن کتاب روش های تبدیل و ذخیره سازی انرژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه انرژی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان