دانلود و خرید کتاب استنباط آماری دیمیتری پی. برتسکاس ترجمه احمد خونساری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استنباط آماری اثر دیمیتری پی. برتسکاس

کتاب استنباط آماری

معرفی کتاب استنباط آماری

کتاب استنباط آماری نوشته دیمیتری پی. برتسکاس و جان ان. تسیتسیکلیس است و با ترجمه احمد خونساری درانتشارات دانشگاه شاهد منتشر شده است.

درباره کتاب استنباط آماری

هم‌زمان با افزایش نرخ تولید داده و به دنبال آن ازدیاد تنوع و حجم داده، شاهد رشد بیش از پیش علم داده هستیم. از این رو، کسب مهارت در زمینه علوم آماری، جهت مدیریت و تحلیل داده، امری لازم است. امروزه حوزه علمی جدیدی موسوم به آمار و علوم داده ایجاد شده است که در آن به کمک علوم آمار، داده‌ها تجزیه و تحلیل می‌شوند. به این ترتیب این حوزه جدید بنیانی متقن برای تفسیر نتایج و استخراج مفاهیم از داده‌ها ایجاد می‌کند. همان‌گونه که از تعریف علم داده مشهود است یکی از ابزارهای زیر بناییِ آن علوم آماری است. در واقع علوم آماری چارچوب نظری و همچنین ابزار عملی جهت تحقق اهداف تعریف شده در علم داده را فراهم می‌آورند. فراگیری علوم آماری و علم داده و به کارگیری آنها منجر به درک، تجزیه و تحلیل، تفسیر و مشاهده دقیق پدیده‌های واقعی خواهد شد. به طور کلی مطالعه علوم آماری و علم داده باعث ایجاد و ارتقاء توانایی‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی، آماری و محاسباتی، مدیریت حجم زیاد اطلاعات، ساخت مدل‌های ریاضی مبتنی بر داده، مقایسه آماری مدل‌های ریاضی متنوع و انتخاب مدل برتر و ... می‌شود. کتاب حاضر برای طیف وسیعی از افراد با سطوح دانش متفاوت که علاقه‌مند به استفاده از روش‌های آماریِ مدرن جهت مدل‌سازی، تحلیل، پیش‌بینی و استخراج نتایج جدید از داده‌ها هستند، در نظر گرفته شده است. 

خواندن کتاب استنباط آماری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

گروه هدف این کتاب می‌توانند دانشجویان، پژوهشگران، مهندسین و به طور خاص تحلیلگران داده باشند. همچنین با توجه به کاربرد وسیع علوم آماری در حوزه‌های مختلف، مطالب این کتاب می‌تواند برای متخصصین و دانشجویان شاغل در حوزه‌های پزشکی، زیست‌شناسی، زمین‌شناسی، روان‌شناسی، علوم اجتماعی و کسب و کار نیز مفید واقع شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان