دانلود و خرید کتاب مدیریت ریسک ترجمه مسعود عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مدیریت ریسک

کتاب مدیریت ریسک نوشته مسعود عزیزی است. کتاب مدیریت ریسک خطوط راهنما ISO 31000:2018 را  به همراه تکنیک‌های ارزیابی ریسک ISO/IEC 31010:2019 به شما یاد می‌دهد. 

درباره کتاب مدیریت ریسک

ISO (سازمان بین المللی استاندارد سازی) یک فدراسیون جهانی برای نهادهای ملی استاندارد‌ها است. کار ایجاد استانداردهای بین‌المللی معمولا از طریق کمیت‌های فنی ایزو انجام می‌شود. هریک از نهادهای عضو در صورت علاقه‌مندی به موضوعی که برای آن یک کمیته فنی ایجاد شده است، حق دارد در این کمیته نماینده داشته باشد.

ISO سازمان بین المللی استانداردسازی یک فدراسیون جهانی برای نهادهای ملی استانداردها (نهادهای عضو ) است. کار ایجاد استانداردهای بین المللی معمولا از طریق کمیته‌های فنی ISO انجام می‌شود. هر یک از نهادهای عضو درصورت علاقه‌مندی به موضوعی که برای آن یک کمیته فنی ایجاد شده است، حق دارند در این کمیته نماینده داشته باشد. سازمان‌های بین‌المللی دولتی و غیر دولتی در ارتباط با ISO همچنین، در این کار مشارکت می‌کنند. ISO در تمام موضوعات استانداردسازی الکتروتکنیک، با کمیته بین‌المللی الکتروتکنیک (IEC) همکاری نزدیک می‌کند.

این سند برای استفاده ی افرادی است که از طریق مدیریت ریسک‌ها، تصمیم گیری‌ها، تنظیم و دستیابی به اهداف و بهبود عملکرد، ارزش را در سازمان‌ها ایجاد و از آن محافظت می‌کنند. سازمان‌ها در هر نوع و اندازه‌ای با عوامل و تأثیرات بیرونی و درونی مواجه‌اند که دستیابی سازمان به اهداف خود را با عدم قطعیت روبه‌رو می‌کند.

مدیریت ریسک {فرایندی} تکرارشونده است و به سازمان‌ها در تنظیم راهبرد، دستیابی به اهداف و تصمیم گیری‌های آگاهانه کمک می‌کند. مدیریت ریسک بخشی از حاکمیت و رهبری سازمان است و نقش بنیادینی در نحوه مدیریت آن در تمام سطوح دارد. {مدیریت ریسک} همچنین به بهبود سیستم‌های مدیریتی کمک می‌کند. مدیریت ریسک بخشی از تمام فعالیت‌های مرتبط با یک سازمان است و شامل تعامل با ذی‌نفعان می‌شود. مدیریت ریسک بافت بیرونی و درونی سازمان را که شامل رفتار انسانی و عوامل فرهنگی است، مدنظر قرار می‌دهد. 

این کتاب براساس اصول جدید بازنویسی شده است و به صورت دوزبانه منتشر شده است. تغییرات اصلی در مقایسه با نسخه قبلی به شرح زیر است

- بازنگری اصول مدیریت ریسک، که معیار کلیدی موفقیت آن است؛

- برجسته کردن رهبری توسط مدیریت ارشد و یکپارچه سازی مدیریت ریسک، که از حاکمیت سازمان شروع می شود؛

- تأکید بیشتر بر ماهیت تکرارشونده مدیریت ریسک، به این اشاره دارد که تجربیات، دانش و تحلیل جدید می تواند منجر به بازبینی در عناصر فرایند، اقدامات و کنترل در هر مرحله از فرایند شود

- ساده‌سازی محتوا با توجه بیشتر به حفظ مدل سیستم های باز به منظور تناسب با نیازها و بافت های چندگانه. 

خواندن کتاب مدیریت ریسک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان