دانلود و خرید کتاب اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی شادان وهاب‌زاده منشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی اثر شادان وهاب‌زاده منشی

کتاب اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

معرفی کتاب اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

کتاب اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی نوشته شادان وهاب‌زاده منشی و مصطفی حسین‌زاده است. این کتاب به بازاریابی در دنیای رسانه‌های دیجیتال می‌پردازد.

درباره کتاب مصطفی حسین‌زاده

بازاریابی اغلب به عنوان روشی برای برقراری ارتباط بین کسب و کارها و مشتریان بالقوه، به منظور ارائه و ارتقا ارزش های یک محصول یا خدمات خاص، توصیف می‌شود. هدف اصلی این ارتباط فروش است. بازاریابی فرآیند پیچیده است که شامل بسیاری از وظایف بوده که اطمینان حاصل می‌کند که این ارتباط به سمت هدف اصلی (فروش) سوق داده می‌شود. برخی از این وظایف شامل تعیین مخاطب هدف، انجام تجزیه و تحلیل بازار و رفتار مصرف کننده و ارتباط مشتری و ... است. بازاریابی به عنوان یک رشته در حال تکامل است و به طور مداوم شیوه‌های نوآورانه‌ای را برای همگام شدن با تغییرات بازار، تغییرات در فناوری و همچنین تغییرات در جامعه را در حال اجرا دارد.

ظهور وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نحوه تعامل و ارتباط افراد، نحوه تبادل ایده و جستجوی اطلاعات را تغییر داده است. در دنیایی که از هر چهار نفر یک نفر از یکی از انواع وب سایت شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند، نمی‌توان از اهمیت این وب سایت‌ها در زندگی روزمره غافل شد.

در نتیجه، ارتباطات، که بخشی مهم از بازاریابی است، شروع به تغییر شکل از رسانه‌های سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و روزنامه‌ها به رسانه‌های اجتماعی می‌دهند. بنابراین رسانه‌های اجتماعی به یک بستر جدید برای برقراری ارتباط بین بازاریابان با مشتریان تبدیل شده است. رسانه‌های اجتماعی واسطه‌ای جدید بین کسب و کارهایی است که می‌خواهند محصول خود را تبلیغ کنند و بین مصرف کنندگانی که از شبکه‌های اجتماعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول خاص استفاده می‌کنند.

اهمیت کلی شبکه‌های اجتماعی منجر به ایجاد رشته جدیدی در بازاریابی به نام رشته بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شده است. ایده اصلی و نهان این است که از مزایایی که شبکه‌های اجتماعی برای تحقق برخی از اهداف بازاریابی مانند ترفیع و برقراری ارتباط با مشتریان و غیره ارائه می‌دهند، استفاده شود.

هدف این کتاب این است که توضیح دهد بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چیست و چگونه می‌تواند در کسب و کار شما اعمال شود. از آنجا که بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به شما در بهبود و ارتقا کسب و کارتان کمک کند، این کتاب روش، تکنیک و ابزارهای مختلفی را که می‌توانید برای این منظور استفاده کنید مرور خواهدکرد. این موارد را می‌توان در هر نوع کسب و کاری کاربرد داشته باشد، زیرا هدف این کتاب ارائه راهنمای جهانشمول است که می‌تواند برای شرکت‌های کوچک و بزرگ مفید باشد.

این کتاب با برخی از مفاهیم اساسی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و برخی از شبکه‌های اجتماعی مشهور که توسط شرکت‌ها استفاده می‌شود شروع خواهدکرد. سپس پیشنهاد خواهد کرد که چگونه از حضور خود در شبکه‌های اجتماعی بیشترین بهره را برده و چگونه یک استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را برنامه‌ریزی کرده که نتایج خوبی به همراه داشته باشد. علاوه بر نکاتی که در مورد استراتژی بیان خواهد شد، همچنین نکاتی در خصوص محتوا و میزان مشارکت و نیز نکاتی در مورد چگونگی تبلیغ محتوا از طریق رسانه‌های اجتماعی به اشتراک خواهد گذاشت، زیرا همه این موارد، عناصر جدا نشدنی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی هستند.

خواندن کتاب اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان