دانلود و خرید کتاب انقلاب امانوئل مکرون ترجمه بهاره رستگار مقدم حلاج
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب اثر امانوئل مکرون

کتاب انقلاب

معرفی کتاب انقلاب

امانوئل مکرون جوان‌ترین رئیس جمهور فرانسه، در کتاب انقلاب با شرح رویدادها و خاطرات زندگی‌اش از زمان کودکی تا لحظه‌ٔ ریاست جمهوری سعی دارد تا برنامه‌های خود جهت بهبود شرایط سیاسی و اجتماعی کشور فرانسه را به مخاطبان نشان دهد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون به شمار می‌آید. کتاب انقلاب با ترجمهٔ بهاره رستگار مقدم حلاج در نشر ترنگ به چاپ رسیده است.

درباره‌ کتاب انقلاب

کتاب انقلاب اثری خواندنی است که چشم‌اندازهای زیادی را، نه فقط دربارهٔ فرانسه، که دربارهٔ کل اروپا و جهان، پیش روی مخاطب باز می‌کند. این کتاب تحسین‌های زیادی را از سوی افراد و رسانه‌های مهم دریافت کرده است.

- امانوئل مکرون از ارزش‌های لیبرال دفاع می‌کند. وی چشم‌اندازی را برای نقش مهمی که فرانسه در اروپا و سراسر جهان ایفا می‌کند، ارائه می‌نماید. امانوئل متعهد به آینده‌ای بهتر برای مردم فرانسه است. او امیدهای مردم را جلب می‌کند نه ترس‌های آن‌ها را! (باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا)

- مکرون از زمانی که به طور غیرمنتظره‌ای به قدرت رسید، مورد توجه قرار گرفته بود. در این زندگینامه سیاسی، او ریشه‌های زندگی خود را بازگو می‌کند. (نیویورک تایمز)

- این کتاب برای فردی که می‌خواهد از سیاست‌های فرانسه در چند سال گذشته اطلاع داشته باشد، مناسب است. (اندرو هوسی)

درباره امانوئل مکرون

امانوئل مکرون در 21 دسامبر سال 1977 در شهر آمین فرانسه متولد شد. او پس از فارغ‌التحصیلی از دانش‌سرای ملی علوم اداری، در سال 2004 در سازمان بازرسی امور مالی مشغول به کار شد. او هم‌چنین یکی از بانک‌دارهای شرکت سرمایه‌گذاری «روتشیلد اند کو» بود. مکرون در سال 2014 در دولت فرانسوا اولاند، به‌ عنوان وزیر اقتصاد، صنعت و امور مالی منصوب شد و در آگوست 2016 استعفا داد تا حزب سیاسی جنبش «اُن مارش» را به‌ عنوان بخشی از وعده‌های خود برای انتخابات ریاست‌جمهوی 2017 راه‌اندازی کند. وی در انتخابات 7 می 2017 با کسب 66 درصد آرا و شکست دادن نامزد جبهۀ ملی یعنی مارین لوپن پیروز شد. حزب او که به «لا رپوبلیک اُن مارش» تغییر نام داد در انتخابات قانون‌گذاری در ژوئن 2017 اکثریت قاطع آراء را به دست آورد. او اکنون رئیس جمهور فرانسه و جوان‌ترین رئیس جمهور این کشور تا به امروز است.

کتاب انقلاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب انقلاب را به دوست‌داران علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم. هم‌چنین این کتاب برای کسانی که علاقه‌مند به خواندن زندگینامهٔ خودنوشت افراد قدرتمند هستند نیز جذاب خواهد بود.

بخشی از کتاب انقلاب

برای بازیابی امید، باید با واقعیت دنیای خود روبه رو شویم.

برخی بر این باورند که کشور ما رو به زوال است، بدترین اتفاقات در راه است و تمدن ما درحال پژمردن است و این انزوا یا کشمکش مدنی فقط در افق ما قرار دارد. آن ها فکر می کنند که برای محافظت از خود در برابر تحولات بزرگی که پیرامون جهان درحال رخ دادن است باید به عقب برگردیم و دستورالعمل های قرن گذشته را به کار گیریم.

دیگران تصور می کنند که فرانسه می تواند با روند آهسته و نزولی خود ادامه دهد که این تردستی سیاسی – نخست حزب چپ و سپس راست گرایان – به ما امکان نفس کشیدن می دهد. همان چهره ها و همان افرادی که مدت زیادی در این کشور حضور داشتند.

اطمینان دارم که همۀ آن ها اشتباه می کنند. این الگوها و دستورالعمل های آن هاست که به سادگی شکست خورده است. فرانسه در کلیت خود شکست نخورده است. کشور تا حدی از این موضوع آگاه است و آن را حس می کند و «جدایی» بین مردم و افرادی که آن ها را اداره می کنند از آنجا نشئت می گیرد.

اطمینان دارم که کشور ما قدرت، مقاومت و تمایل برای پیشرفت را دارد. تاریخ و مردم آن این موضوع را امکان پذیر می کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۱۸۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان