دانلود و خرید کتاب مرغ های طلسم شده! محمود برآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرغ های طلسم شده! اثر محمود برآبادی

کتاب مرغ های طلسم شده!

معرفی کتاب مرغ های طلسم شده!

کتاب مرغ های طلسم شده! نوشته محمود برآبادی یکی از کتاب‌های مجموعه شکرستان و یک داستان است که در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

درباره مجموعه شکرستان و یک داستان

مجموعه شکرستان و یک داستان یک مجموعه ۱۰۰ جلدی است که در مرکز مطالعات و تولیدات حوزه هنری توسط انتشارات سوره مهر به چاپ می‌رسد. تا کنون ۳۰ جلد نخست این مجموعه منتشر شده است.

پر جادویی، نیم مشت نمک، صندوق گنج، عمو نوروز و چهل دزد، گوش سفید، دم سیاه و دیگران، عاقل و دیوانه، مسابقه بزرگ، دوست نایاب، رمال معمولی، پینه دوز خوشحال و مرغ های طلسم‌شده نام برخی از جلدهای این مجموعه پرطرفدار است که هرکدام قصه‌ای جذاب و پندآموز را در فضایی ملموس روایت می‌کنند.

تصاویر هر جلد از کتاب‌های این مجموعه برگرفته از انیمیشن شکرستان است. قصه‌های این مجموعه هم برگرفته از انیمیشن‌اند اما با قصه‌های انیمیشن متفاوت هستند.

سید مسعود صفوی دبیر، حسین صافی مدیر هنری، الناز بهنام دبیر اجرایی و مدیر محتوایی، سیدجواد رهنما ویراستار محتوایی، مرتضی نائیجی و زینب پسوندی گرافیست این مجموعه‌اند و پیام ابراهیمی، محمد برآبادی، مجید راستی، سروش چیت ساز، وحید پور افتخاری، سیدجواد رهنما، سولماز خواجه وند، سهیلا کاویانی و لیلا معظمی شورای نویسندگان مجموعه شکرستان و یک داستان را تشکیل می‌دهند.

کتاب مرغ های طلسم شده داستان استاد مکتب خانه است که یک رو به کلاس می‌آید، او حس می‌کند سرما خورده است اما اهمیت نمی‌دهد، در همین زمان یک نفر در می‌زند، مردی خبر می‌دهد که در خانه یکی از بزرگان مهمانی است و از استاد هم دعوت کرده‌اند برود و این هم غذای بچه‌ها است،‌ استاد با خودش فکر می‌کند غذا را خودش بخورد اما خبر ندارد بچه‌ها همه چیز را دیده‌اند... 

خواندن مجموعه شکرستان و یک داستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه به دلیل فضای ملموس و عامیانه و قصه‌های جذاب و پندآموزش هم برای کودکان و نوجوانان و هم برای بزرگسالان جذاب است.

نظرات کاربران

⁦(◕ᴗ◕✿)⁩
۱۴۰۱/۰۱/۲۴

طنز و اموزنده بود 🌹😊

ا
۱۴۰۱/۰۴/۱۶

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

محمد حسین
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

خیلی قشنگ بود و تصویر های قشنگی داشت و داستان بسیار شگفت انگیز است من این داستان ها را دوست دارم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
۷,۷۰۰
۳۰%
تومان