دانلود و خرید کتاب آدم ربایی در لیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدم ربایی در لیبی اثر مهدیه پالیزبان

کتاب آدم ربایی در لیبی

معرفی کتاب آدم ربایی در لیبی

کتاب آدم ربایی در لیبی نوشته مهدیه پالیزبان است که در انتشارات امام موسی صدر به چاپ رسیده است. این اثر به جریان ربوده شدن امام موسی صدر و دو همراهش در لیبی می‌پردازد.

 درباره کتاب آدم ربایی در لیبی

 در سال‌های اخیر مخاطبان ایرانی و به‌ویژه نسل جوان بیشتر با نظرات و اندیشه‌های امام موسی صدر آشنا شده‌اند اما اطلاعات زیادی درباره وضعیت و ماجرای ربوده شدن او از سوی معمر قذافی ندارند، کتاب آدم ربایی در لیبی پاسخی به این خلا درباره این شخصیت مهم و تاثیرگذار سیاسی، دینی و فرهنگی جهان اسلام است.

کتاب، جزئيات مهم این پرونده آدم‌ربایی و بخشی از کارهایی که دولت لبنان و خانواده صدر برای پیگری قضایی پرونده انجام داده‌اند، در متون روشن و کوتاهی به مخاطب ارائه می‌کند.

طراحی کتاب تایپوگرافی است و محتوای آن بر پایه وقایع‌نگاری تدوین شده است. اقدامات بر اساس ترتیب زمانی ذکر شده و تلاش شده است که موضوعات مرتبط با این قضیه ذکر شود. از توضیح و تفسیر اجتناب شده و قضاوت درباره آنچه در سال‌های اسارت بر امام موسی صدر و دو همراهش رفته، به خواننده واگذار شده است.

در ابتدای این کتاب همچنین روزشمار مختصری از فعالیت‌ها و زندگی امام صدر از تولد تا پیش از ربودن، برای آشنایی بیشتر مخاطبان منتشر شده است.

خواندن کتاب آدم‌ربایی در لیبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به شخصیت امام موسی صدر است که از جزئیات و روند پیگیری پرونده ربوده شدن او و شواهدی که اسارت او را در این سال‌ها تایید می‌کند، بی‌اطلاع هستند.

نظرات کاربران

کتاب باز
۱۴۰۰/۰۶/۰۹

با اینکه pdf هست اما تدوین و گرافیک جذاب و جالبی داره اما یه جاهایی اذیت میکنه و افراط شده توی طراحی های کج کتاب. کتاب درباره ماجراها و پیگیری های بعد از ربوده شدن امام موسی صدره که مظلومیت این

- بیشتر
شهاب الدین سالار
۱۴۰۰/۰۶/۱۰

برای من که ابهامات زیادی درباره جریان ربوده شدن امام موسی صدر داشتم کتاب مفیدی بود.

کاربر ۳۰۹۰۴۱۷
۱۴۰۰/۰۶/۲۴

برای منی که هیچ اطلاعاتی در مورد این قضیه نداشتم کتاب خوبی بود و اطلاعات کلی بهم داد ولی سبک گرافیک خود کتاب خیلی بد بود، واقعا یه جاهایی تو خوندن کتاب دچار مشکل شدم.

Marzieh Ahmadi
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

این کتاب فقط یک گوشه از اتفاقات عجیب ربایش امام موسی صدر را نشان می‌دهد. باید در کنار آن کتاب هایی در مورد این بزرگوار خوانده شود

مطهره لطفی
۱۴۰۱/۰۷/۱۳

مختصرا درباره زندگی امام موسی صدر توضیح داده شده و پیگیری های مقامات مختلف و خانواده امام را طی این سالها تشریح داده شده است

عبدالحبیب
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

انتظار یک کتاب از زندگی امام موسی صدر رو داشتم ک با یک فاجعه برخوردم با دیدن این فایل های بهم ریخته غربت امام موسی صدر بیشتر بدلم نشست معلوم نیست به اسم امام موسی صدر چقدربودجه فرهنگی رو با این کشکول

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

قیمت:
۱۰,۸۰۰
تومان