دانلود و خرید کتاب نظام آراستگی محیط کار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نظام آراستگی محیط کار

نظام آراستگی محیط کار اثر مشترک رجبعلی حکم‌آبادی، حمیدرضا محدث حکاک و الهام رحمان‌زاده است که هر سه از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد هستند.

 درباره کتاب نظام آراستگی محیط کار

ٌنظم و ترتیب و ایمنی از مهم‌ترین عوامل دستیابی به موفقیت در سازمان‌ها است. نقش نظم و ترتیب به گونه‌ای است که در همه مدل‌ها و استانداردهای مدیریتی مد نظر قرار گرفته است. نظام آراستگی محیط کار از جمله سیستم‌هایی است که طبق نظر بسیاری از صاحب‌نظران پایه اولیه و سنگ بنای سایر سیستم‌های کیفی و بهره‌وری است و توصیه می‌شود سازمان‌ها قبل از پیاده‌سازی این گونه سیستم‌ها اقدام به پیاده سازی اصول نظام آراستگی آن بنمایند.

 در این کتاب سعی شده است که سیستم نظام آراستگی محیط کار و ابعاد مختلف آن و کاربرد آن در محیط کار پرداخته شود. کاربرد نظام آراستگی در محیط کار می‌تواند در شناسایی اهداف سازمان‌ها و کاهش عوامل غیر ضروری و افزایش بهره‌وری در سازمان موثر باشد و توسعه صنعت و بهبود عوامل انسانی را افزایش دهد.

 کتاب حاضر ده فصل دارد که در فصل اول مطالبی درباره تاریخچه، اهداف، مفاهیم، دستاوردها، فرایند استقرار و مشکلات و موانع اجرای نظام آراستگی محیط کار آورده شده است و از فصل دوم تا هشتم، مراحل مختلف نظام آراستگی محیط کار به صورت جداگانه توضیح داده شده است که مطالبی در خصوص دستورالعمل و فرایند انجام این مراحل است. در فصل نهم و دهم، مثال‌ها و چک لیست‌های کاربردی که در اجرای نظام آراستگی در محیط کار به صورت عملیاتی انجام شده آورده شده است.

 خواندن کتاب نظام آراستگی محیط کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه مدیریت و کسب‌وکار مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان