دانلود و خرید کتاب رفتار سازمانی کری ال‌ کوپر ترجمه مریم مهذب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رفتار سازمانی

کتاب رفتار سازمانی دامیز اثر کری ال‌ کوپر، لین هولدزورث و شینا جانسون یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه موفقیت در کسب‌وکار است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

موضوع رفتار سازمانی، چگونگی رفتار فرد در محیط کار است. این دانش، طیف گسترده‌ای از موضوعات متنوع را دربر می‌گیرد که برای موفقیت کسب‌وکار، حیاتی هستند. این کتاب جالب و جذاب، شما را با اصول رفتار سازمانی آشنا می‌کند. نویسندگان که از متخصصان برجسته این حوزه هستند، همه‌ موضوعات مربوط به رفتار سازمانی، از تفاوت‌های شخصیتی و تیم‌ها گرفته تا گزینش کارکنان و ایجاد انگیزه در آنها را تشریح می‌کنند. این کتاب مقدمه‌ای کامل برای دانشجویان و راهنمایی خوب برای مدیرانی است که به‌دنبال عملی‌کردن این مفاهیم و موضوعات‌اند.

خواندن کتاب رفتار سازمانی دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌هایی درباره موفقیت در کسب و کار را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

قیمت:
۹۸,۱۰۰
تومان