دانلود و خرید کتاب سیر آراء و اقدامات تربیتی پایه گذاران آموزش های نوین در ایران؛ عیسی صدیق هادی نجفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیر آراء و اقدامات تربیتی پایه گذاران آموزش های نوین در ایران؛ عیسی صدیق اثر هادی نجفی

کتاب سیر آراء و اقدامات تربیتی پایه گذاران آموزش های نوین در ایران؛ عیسی صدیق

نویسنده:هادی نجفی
انتشارات:نشر بید
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سیر آراء و اقدامات تربیتی پایه گذاران آموزش های نوین در ایران؛ عیسی صدیق

کتاب سیر آراء و اقدامات تربیتی پایه‌گذاران آموزش‌های نوین در ایران نوشته عیسی صدیق پژوهشی است در زمینۀ اقدامات تربیتی پایه‌گذاران آموزش‌های نوین در ایران هادی نجفی تالیف شده است و نشر بید آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سیر آراء و اقدامات تربیتی پایه گذاران آموزش های نوین در ایران؛ عیسی صدیق

مقصود از آراء تربیتی، اندیشه‌ها یا منظومه‌هایی از افکار و عقاید است که در دوره‌ای از تاریخ مبنای فکر، حرکت و فلسفه آموزش و پرورش یک جامعه معین بوده و در دستگاه تعلیم و تربیت، زیربنای اصول، روش و عمل محسوب شده و گاه در مقابل فشارهای زمانه مقاومت کرده و به بهبود وضعیت و ارتقا سطح فرهنگی جامعه کمک شایانی کرده است.

منظور از پایه‌گذاران آموزش‌های نوین در این اثر، بیشتر کسانی هستند که در یک دوره تاریخی با آراء و اندیشه‌های نو در پیکره تعلیم و تربیت یک جامعه، منشأ اقدامات بزرگی شدند و مسیر فکری و فرهنگی جامعه را به سمت نوگرایی، تاکید و عمل به بنیان‌های نوین علمی، سوق دادند. خاستگاه‌های فکری که آثار ماتاخر آن تا به امروز در روح و فکر افراد یک جامعه جاری است و مبنای تحول و تطورات نوین علمی شده است.

مقصود از ایران زمین، کشوری است به پهنای یک تاریخ بزرگ، سرشار از اندیشه‌ها، اقدامات و افرادی که علیرغم فراز و فرودهای تاریخی، هویت خویش را حفظ نموده و در کنش متقابل با اقوام و ملت‌ها، منشأ و مبدا بسیاری از تحولات فرهنگی و تاریخی شدند.

در این بررسی، اگرچه به طور مستقیم و به تفصیل به تمامی آراء تربیتی پایه‌گذاران آموزش‌های نوین در ایران اشاره نگردیده است ؛اما توانستیم با سیر اجمالی به خاستگاه‌ها و عقبه‌های آموزش نوین در ایران، مفهوم این رویکرد آموزشی را از دیدگاه دانشمند بزرگ، عیسی صدیق واکاوی نموده تا ذهن خوانندگان عزیز برای درک بهتر موضوع، روشن‌تر گردد.

بدین سان کتاب در دو فصل، به این شرح تنظیم و تدوین شده است:

فصل اول: به تشریح و توصیف نظام آموزش سنتی و مدرن در ایران پرداخته و با مقایسه‌ای اجمالی و بررسی معایب و محاسن هر یک از این رویکردها، ضرورت گذر از مرحله آموزش سنتی به نوین را تبیین نموده و ذهن خوانندگان را برای درک مفهوم آموزش‌های نوین و مولفه‌های ساطع از آن آماده سازند.

فصل دوم: آراء تربیتی عیسی صدیق با استناد به زندگی‌نامه، تجربه زیسته، خاستگاه فکری، سوابق تحصیلی و کاری و علاقه‌مندی‌های وی مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت.

خواندن کتاب سیر آراء و اقدامات تربیتی پایه گذاران آموزش های نوین در ایران؛ عیسی صدیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان