دانلود و خرید کتاب آلکسی کنستانتینویچ تولستوی احمد علامه فلسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آلکسی کنستانتینویچ تولستوی اثر احمد علامه فلسفی

کتاب آلکسی کنستانتینویچ تولستوی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آلکسی کنستانتینویچ تولستوی

کتاب آلکسی کنستانتینویچ تولستوی نوشته  احمد علامه فلسفی است. کتاب آلکسی کنستانتینویچ تولستوی به زندگی آلکسی تولستوی یکی از نویسندگان مشهور روسیه می‌پردازد.

درباره کتاب آلکسی کنستانتینویچ تولستوی 

آلکسی کنستانتینویچ تولستوی نویسنده، شاعر و نمایشنامه نویس روسی، مترجم، طنزپرداز از خانواده تولستوی. عضو مسئول آکادمی علوم سلطنتی سن پترزبورگ بود. اغلب اوقات او با نام A. K. تولستوی نامیده می‌شد. وی شاعر، داستان‌نویس و نمایشنامه نویس روسی بود. و به دلیل قدرت سه گانه نمایشی خود مرگ ایوان مخوف The Death of Ivan the Terrible (۱۸۶۶)، تزار فئودور ایوانوویچ Tsar Fyodor Ioannovich (۱۸۶۸) و تزار بوریس (۱۸۷۰) Tsar Boris مهم‌ترین دراماتورژی تاریخی روسیه در قرن نوزدهم شهرت یافت. این کتاب زندگی این نویسنده توانمند است.

الکسی عضوی از خانواده تولستوی و پسر عموی دوم لئو تولستوی Leo Tolstoy بود. 

خواندن کتاب آلکسی کنستانتینویچ تولستوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی روسیه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آلکسی کنستانتینویچ تولستوی

الکسی کنستانتینوویچ تولستوی در سن پترزبورگ در خانواده مشهور تولستوی متولد شد. پدر او، کنت کنستانتین پتروویچ تولستوی (۱۷۸۰–۱۸۷۰)، پسر ژنرال ارتش، یک مشاور بانک انتصاب دولت روسیه بود. مادر او، آنا الکسیه ونا پروسکایا (۱۷۹۶–۱۸۵۷)، دختر نامشروع «کنت الکسی کی ریلوویچ رازوموفسکی» (۱۷۸۴–۱۸۲۲)، وارث «الکی راژوموفسکی» افسانه ای اوکراینی بود. عموی A. K. Tolstoy (از طرف پدرش) فیودور تولستوی بود (۱۷۸۳–۱۸۷۳). عموی او از طرف مادرش الکسی پرووفسکی (۱۸۳۶-۱۷۸۷) بود، نویسنده ای که با نام قلم آنتونی پوگورلسکی شناخته می شود. الکسی کنستانتینوویچ پسر عموی دوم لئو تولستوی بود. «کنت پیوتر آندریویچ تولستوی» پدربزرگ مشترک مشترک آنها بود.

اکتبر ۱۸۱۷ 

 ازدواج آلکسی کنستانتینویچ تولستوی و آنا پروسکایا کوتاه مدت بود. آنها در اکتبر ۱۸۱۷ طلاق گرفتند. آنا با پسر شش هفته ای خود ابتدا به ملک Blistava خود در استان چرنیگوف رفت و سپس به Krasny Rog، املاک متعلق به برادرش الکسی پرووفسکی، که معلم الکسی کنستانتینوویچ شد و یک همراه طولانی مدت بود، نقل مکان کرد.

۱۸۲۳

دانش عمومی حاکی از آن است که افسانه معروف خیالی پوگورلسکی The Chicken Chick یا مردم زیرزمین برای اولین بار در خانه نمایش داده شد، برادرزاده جوان وی تنها مخاطب پوگورلسکی بود تحت تأثیر دومی بود که الکسی شروع به نوشتن شعر کرد، از همان سال ۱۸۲۳، با الهام از برخی از کتاب های قدیمی که در خانه پیدا کرد. الکسی معلمان خوبی داشت و در شش سالگی روان فرانسه، آلمانی و انگلیسی صحبت می کرد. بعداً او ایتالیایی را نیز آموخت.

در مورد تولستوی ها، «آنا پروسکایا» دیدن آنها را به طور کلی متوقف کرد و فقط در تاریخ های اصلی و تعطیلات برای آنها کارت پستال ارسال کرد. بعداً الکسی با یادآوری آن سالهای خوش نوشت: 

من توسط الکسی پرووسکی بزرگ شده ام ... من اولین سالهای زندگی خود را در ملک او گذراندم و به همین دلیل است که مالروسیا را به عنوان وطن واقعی خود می دانم. دوران کودکی ام که بسیار شاد بود، بی ابرترین خاطرات را برای من به جا گذاشت. تنها فرزند مادرم، بدون هیچ دوستی برای بازی، اما دارای تخیل زنده، از همان کودکی من یک رویاپرداز بودم، کیفیتی که به زودی به تمایلات مشخص شاعرانه تبدیل شد. از بسیاری جهات محیط محلی برای آن مساعد بود: هوا، جنگلهای عظیمی که عاشقانه عاشق آنها شدم، همه اینها مرا تحت تأثیر قرار داد تا شخصیت فعلی من کاملاً شکل بگیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۱۲۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان