دانلود و خرید کتاب روانشناسی موفقیت (جلد اول و دوم) فرهام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی موفقیت (جلد اول و دوم) اثر فرهام

کتاب روانشناسی موفقیت (جلد اول و دوم)

نویسنده:فرهام
انتشارات:بوستان مهر
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روانشناسی موفقیت (جلد اول و دوم)

کتاب روان شناسی موفقیت اثر فرهام است که در دو جلد جداگانه به صورت ناشر مولف به چاپ رسید و در سال ۱۳۹۸ در انتشارات بوستان مهر (دوجلد در یک مجلد) نیز عرضه شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و بارها تجدید چاپ شد.

 درباره کتاب روانشناسی موفقیت (جلد اول و دوم)

این کتاب گردآوری و کپی‌برداری نیست؛ بلکه تالیف و حاصل سال‌ها زحمت و تحقیق مولف است. نگارش و ویراستاری جلد اول آن حدود ۴ سال و جلد دوم آن حدود ۳ سال و نیم تلاش بی وقفه نویسنده طول کشیده است.

 مطالب این کتاب به بررسی عوامل مهم برای رسیدن به تفکر مثبت و تغییر در ذهن و رفتار و رسیدن به موفقیت در کار و زندگی می‌پردازد. همچنین عوامل مهم در شکست یا موفقیت شخصیت‌های مطرح ایران و جهان را با نگارشی جذاب و البته تاثیرگذار و کاربردی و متناسب با فرهنگ ایران مورد بررسی قرار داده است. مطالب کتاب با زبانی موثر و دلنشین نوشته شده که به خواننده کمک می‌کند تا راه خودشناسی و خودسازی را بشناسد. 

در این کتاب به بررسی چند عامل مهم برای رسیدن به موفقیت پرداخته شده است. افراد موفق چه ویژگی‌هایی دارند؟ دارای چه شخصیتی هستند و از چه ذهنیتی برخوردارند؟ آنها به چه می‌اندیشند و چگونه فکر می‌کنند؟

روانشناسی موفقیت کتابی خودیار و الهام‌بخش است. کتابی راهنما برای جویندگان موفقیت و کامیابی است. فلسفه نهفته در آن خواننده را به سوی حقیقت و ذهنیت مثبت راهنمایی می‌کند. این کتاب از مفیدترین و تأثیرگذارترین کتاب‌های خودیاری است که تاکنون به چاپ رسیده و متناسب با فرهنگ و اندیشه ایرانی است. آماده باشید که فلسفه نهفته در کتاب روانشناسی موفقیت، ذهن و روان شما را متحول سازد و آماده‌تر از قبل در مسیر درست هدایت نماید.

بخشی از کتاب روانشناسی موفقیت 

یکی از عوامل مهم شکست خوردن و از دست رفتن فرصتها، نداشتن توانایی و شجاعت لازم در تصمیم‌ گیری درست است که از دلایل آن، شک و تردید و ترس است. بهانه آوردن و کار امروز را به فردا موکول کردن، توان تصمیم‌‌گیری را ضعیف میکند. این‌ها نشانه‌ی ضعف اراده، اعتماد به نفس و ندانم کاری است. این‌ها عامل اصلی ترس از عمل کردن و اشتباه کردن و ترس از شکست خوردن است.

تصمیم‌گیری درست و سریع، ویژگی مهم انسان‌های موفق است. انسانهای موفق تحت هر شرایطی بر تصمیم خود مصمم هستند و به سادگی آن را تغییر نمیدهند. آنها توانایی خود را باور دارند و به آسانی تحت تاثیر عقیده دیگران و اوضاع و شرایط نامطلوب جامعه قرار نمی‌گیرند. کسانی که به سرعت تصمیم‌شان را عوض می‌کنند، افراد دهنبین و از نظر فکری بی‌ثبات هستند که شجاعت، اراده و پشتکار لازم را ندارند. همه‌ انسان‌های موفق به این نکته توجه داشته‌اند که هر کس می‌تواند این ویژگی خوب را در خود پرورش دهد.

هر تصمیمی که گرفته میشود، رابطه‌ مستقیم با افکار، احساسات و نیازهای ما دارد و لازمه‌ی عملی کردن آن تصمیم به اشتیاق، ایمان، انگیزه، اراده، اعتماد به نفس، شجاعت و امیدواری ما نیز بستگی دارد.

شرط تصمیم‌گیری خوب، درست ‌اندیشی و مثبت نگری است. اگر چه عامل مهمی است؛ اما به تنهایی کافی نیست. عوامل دیگر همچون: خودشناسی، خود سازی، دانش و تخصص بالا، داشتن مهارت، توانمندی و تجربه‌ی کافی نیز تصمیمگیری را بهتر و آسانتر می‌کند. این عوامل این امکان را به ما می‌دهند که بتوانیم خوب را از بد، ممکن را از ناممکن و مهم را از غیر مهم تشخیص دهیم تا درست‌تر انتخاب کنیم، بهتر تصمیم بگیریم، سریع‌تر عمل کنیم و به نتیجه‌ مطلوب دست یابیم.

نظرات کاربران

دی ۱۴۰۰ y
۱۴۰۰/۰۶/۲۸

خیلی روان و دلنشین؛ توصیه می کنم حتما بخونید. تمام عوامل مهم موفقیت به طور موثر و بدون اضافه گویی با متن روان و جذاب نگارش شده . از نمونه های که در بازار نشر هست بهتر و مفید تر

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان