دانلود و خرید کتاب ۱۷ تاکتیک دورکاری حسن عثمان ترجمه سپهر برادران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۷ تاکتیک دورکاری اثر حسن عثمان

کتاب ۱۷ تاکتیک دورکاری

نویسنده:حسن عثمان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۱۷ تاکتیک دورکاری

کتاب ۱۷ تاکتیک دورکاری؛ تاثیرگذاری بر تیم‌‌های مجازی نوشتهٔ حسن عثمان و ترجمهٔ سپهر برادران است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ۱۷ تاکتیک دورکاری

کتاب ۱۷ تاکتیک دورکاری فهرست شفافی از ۱۷ تاکتیکی است که می‌توانید آنها را به عنوان دستورالعملی برای اثرگذاری بر به‌انجام‌رساندن کارها توسط تیم مجازی به کار گیرید.

این کتاب بر روی تاکتیک‌هایی تمرکز می‌کند که بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری بر روی وقتتان به شما خواهند داد. بنابراین، اختصار این کتاب را به حساب مفید نبودنش نگذارید. در عوض، قرار است تاکتیک‌های بسیار ارزشمندی را یاد بگیرید که به شما در مدیریت کارمندان دورکارتان کمک خواهند کرد.

سه دلیل نیاز شما به این کتاب:

اگر شما تیمی مجازی را مدیریت می‌کنید، سه دلیل محکم برای نیاز شما به این کتاب وجود دارد.

دلیل اول: شما فقط راهبردها را یاد نمی‌گیرید، بلکه تاکتیک‌ها را هم کسب خواهید کرد

راهبردها تا زمانی که بی‌درنگ عملی نشوند، هیچ معنایی ندارند. می‌توانید کل طول روز به پندهای راهبردی از جمله «فرهنگ اعتماد را بنا کن» و یا «به ترغیب تعاملات اجتماعی میان اعضای تیم بپرداز» گوش دهید. اما اگر گام‌های تاکتیکی خاصی که بتوانید به‌طور مستقیم اجرا کنید را نفهمید، آن راهبردها کمک زیادی نخواهند کرد.

تمرکز این کتاب بر روی نکات قابل اعمالی است که به شما چگونگی کاربرد دقیق این فنون مدیریتی برای تیمتان را نشان می‌دهد. همچنین، چند مثال عالی را که برای تقویت آن فنون به شما کمک می‌کنند خواهید یافت.

خواندن کتاب ۱۷ تاکتیک دورکاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مدیران و کسانی که می‌خواهند دورکاری را تجربه کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۷ تاکتیک دورکاری

«من اعتقاد عمیقی به رویکرد دانش‌محور برای مدیریت دارم. همچنین، خورۀ کتاب‌های غیرتخیلی و به‌ویژه کتابهایی با موضوع تأثیر، روان‌شناسی، سودآوری و مدیریت هستم.

برای تألیف این کتاب، تعدادی از بهترین نظریه‌هایی را که از تمام منابع آموخته‌ام، جمع‌آوری کرده‌ و در این کتاب گنجانده‌ام. بنابراین، پژوهش‌های علمی معتبری که در کتاب‌های پُرفروش منتشر شده‌اند، پشتوانۀ تاکتیک‌هایی هستند که شما خواهید آموخت از جمله اثرگذاری: روانشناسی ترغیب و مجلات درجه ‌یک از جمله بررسی تجارت هاروارد.

شاید بپرسید که حسن عثمان کیست و چرا باید به حرفش گوش کنم؟

سوال خوبی است. برای بیش از ده سال است که کار مدیریت و پژوهش تیم‌های مجازی را انجام می‌دهم. دورۀ مربوط به مدیریت تیم‌های مجازی را آموزش می‌دهم و به ‌طور مکرر مقاله‌هایی در حوزۀ دورکاری منتشر می‌کنم.

من هر کاری انجام داده‌ام، از مدیریت تیم‌های کوچک سه ‌نفره گرفته تا کارآفرینی که اجراهای بزرگ‌مقیاس با بیش از ۳۰ کارگر دورکار را رهبری کرده و مدیریت پروژه‌ای با ثروت صد شرکت.

اخیراً مدیر ارشد برنامه در نظام‌های سیسکو هستم که در آنجا تیم‌های مجازی از سرتاسر دنیا را در زمینۀ تحویل پروژه‌های پیچیده رهبری می‌کنم (نکتۀ مهم: نظراتی که در این کتاب ارائه می‌شوند نظرات خودم هستند نه سیسکو).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۳۱۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۷۰۰
تومان