دانلود و خرید کتاب دنیایت را عوض کن جان سی.مکسول ترجمه ناهید آقاحسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیایت را عوض کن اثر جان سی.مکسول

کتاب دنیایت را عوض کن

معرفی کتاب دنیایت را عوض کن

کتاب دنیایت را عوض کن یا چگونه هر کسی، در هر کجا می‌تواند تغییر ایجاد کند اثری از جان سی. مکسول، نویسنده، سخنران و کشیش آمریکایی است. 

 درباره کتاب دنیایت را عوض کن

 جان سی مکسول در این کتاب با شما ردباره تحول در دنیایتان سخن می‌گوید. این که چگونه شما می‌توانید با تکیه بر ارزش هایتان و کارهایی که با الهام از انها انجاممی دهید دنیایتان را بهتر و بهتر کنید.

او می‌گوید: «در زمانه‌ای که هر لحظه در چالش برای تغییر در جهان خود برای تبدیل آن به مکانی بهتر هستیم، نیاز به مدیریت خود و کارها و اتفاقات پیرامون خود داریم و برای اینکه در این مسیر حرکت کرده و رشد کنیم، نیاز به رهبرانی داریم که در مسیر این تغییر، ما را هدایت کنند و راه‌ها و روش‌ها را به ما نشان دهند. با این کتاب جنبش شما جان می‌گیرد؛ وقتی شما به یک تحول می‌پیوندید و با ارزش‌های تحول‌آفرین مشترک و همراه می‌شود تا ابزارها را به شما ارائه دهد و بر اساس روش‌های محکمی که در آن برای تأثیرگذاری بر جهان بیان شده استفاده کنید، دنیای خود و جهان را برای دیگران در اطراف خود تغییر خواهید داد.»

 در این کتاب درباره هشت جریان نفوذ می‌خوانید: (دولت، آموزش، تجارت، مذهب، رسانه‌ها، هنرها، ورزش‌ها و مراقبت‌های بهداشتی) که از طریق آن مردم می‌توانند صرفاً با کمک به دیگران در یادگیری و زیستن ارزش‌های خوب، تغییر ایجاد کنند. این کلید فرآیند تحول است: آنچه آنها به عنوان میزگرد تحول از آن یاد می‌کنند.

با داستان‌ها و تصاویر بی‌شماری که در کتاب مکسول  ارائه شده است، نیازی نیست نگران تغییر کل جهان باشید. اگر در دنیای خود اوضاع را بهتر کنید، واقعیت، لذت و رضایت ایجاد تغییر را تجربه خواهید کرد.

 این کتاب شامل پیوندهایی به محتوای آنلاین است، جایی که می‌توانید به مطالبی برای هدایت میزگرد تحول، مطالب جوانان و اطلاعات مربوط به عضویت در یک تیم تحول دسترسی پیدا کنید.

 خواندن کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت و انگیزشی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره جان.سی. مکسول 

جان سی. مکسول نویسنده کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز، مربی، سخنران و کشیش آمریکایی است که بالغ بر سی‌‌میلیون نسخه از کتاب‌هایش  به ۵۰ زبان دنیا ترجمه شده است.

 انجمن مدیریت امریکا او را رهبر شماره یک کسب‌وکار و مجلات بیزنس‌اینسایدر و اینک او را به عنوان  تأثیرگذارترین متخصص رهبری دنیا معرفی کرده‌اند. مکسول موسس شرکت جان مکسول، گروه جان مکسول، ایکویپ، و بنیاد رهبری جان مکسول است، نهادهایی که رهبران خبره زیادی را تربیت کرده‌‌اند. دکتر مکسول، که جایزۀ صلح جهانی مادر ترزا و رهبری را از شبکۀ رهبری لومینِری در کارنامه دارد، همه‌ساله برای شرکت‌های فورچون ۵۰۰، رؤسای جمهور کشورها و بسیاری از رهبران درجه اول کسب‌وکار جهان سخنرانی می‌کند.

درباره  ناهید آقاحسینی

مترجم، ناهید آقاحسینی، تحصیل کرده کشور هندوستان در رشته BCA است. او دارای مدرک INV و عضو فدراسیون مخترعان جهان است و علاوه بر کتاب حاضر، اثر ترجمه‌ای دیگری با عنوان «۵ دقیقه دیسیپلین» تالیف دکتر کریستین لی، را ترجمه کرده است. از افتخارات او ، کسب مدال برنز در اولین دوره مسابقات بین‌المللی اختراعات (ویژه مخترعان عضو فدراسیون جهانی IFIA) است.

بخشی از کتاب دنیایت را عوض کن

میزگرد مذاکره مکانی است که همه به پیشرفت یکدیگر کمک می‌کنند.

از آنجا که ما همیشه می‌خواستیم تغییری ایجاد کنیم، من و راب در بیشتر زندگی خود برای کمک به مردم کار کرده‌ایم. در طول سال‌ها، من از طرق مختلف به آن هدف رسیده‌ام. به مردم یک به یک، مشاوره داده‌ام. تدریس کردم. برنامه‌های آموزش کارکنان ایجاد کرده‌ام. اداره کننده میزگرد کنفرانس‌ها و سمینارها بوده‌ام. در رویدادهای بزرگ صحبت کرده‌ام. سازمان‌هایی ساخته‌ام. کتاب نوشته‌ام. من منابع خود را روی سیستم عامل‌های کاغذی، نوار صوتی، نوار ویدئویی، دی وی دی و اینترنت ایجاد کرده‌ام. پس از بیش از پنجاه سال، به یک نتیجه رسیده‌ام: تحول همزمان در یک میزگرد مذاکره اتفاق می‌افتد.

حالا اشتباه نکنید، این آخرین کتاب من نیست و من صحبت کردن یا ایجاد منابع را تمام نمی‌کنم. همه آن چیزها ارزش دارند و قدرت افزودن ارزش برای مردم را دارند - بنابراین من آنها را ادامه خواهم داد. اما چشمگیرترین، نافذترین و طولانی‌ترین تغییراتی که من دیده‌ام، دور یک میزگرد با گروه کوچکی از مردم رخ داده است.

زندگی در پشت میزگرد مذاکره، بهتر است

شاید باید این را زودتر می‌فهمیدم. من می‌دانم که ارزش‌های خوبی که من و برادر، خواهرم و از پدر و مادرم آموختیم در اطراف میزگرد شام که هر شب در آنجا با هم صحبت می‌کردیم، شکل گرفت. بسیاری از درس‌هایی که تفکر من و رهبری من را شکل داده است، در اطراف یک میزگرد کنفرانس کوچک در یک حلقه از رهبران آموخته شده‌اند و برخی از بهترین جلسات راهنمایی که من برگزار کرده‌ام با چند نفر در اطراف یک میزگرد بوده است که ما صادق و آسیب‌پذیر بودیم، آزادانه صحبت می‌کردیم و از یکدیگر یاد می‌گرفتیم. همچنین گفته شده است که سریع‌ترین راه برای یافتن نقاط مشترک با دشمن، نشستن پشت میزگرد است. تغییر در اطراف میزگرد اتفاق می افتد.

طی نه سال گذشته، سازمان‌های غیر انتفاعی من از این آگاهی برای تغییر روش انجام کار، استفاده کرده‌اند. آن‌ها آموزش مبتنی بر ارزش‌ها را با جمع‌آوری گروه‌های کمی از مردم دور یک میزگرد - یا در یک حلقه کوچک - برای بحث و تقسیم ارزش‌هایی که می‌آموزند و عملی می‌کنند، محور تحول جامعه قرار داده‌اند. ما آمده‌ایم که این گروه‌های کوچک را میزگرد تحول بنامیم. تاکنون ۱.۳ میلیون نفر دور ۲۰۰۰۰۰ از این میزگردها نشسته‌اند و تغییرات مثبتی که دیده‌ایم، شگفت‌آور است.

همانطور که گفتم، ما این روند را در گواتمالا آغاز کردیم. در پتسی، صاحبان شرکت یک رستوران زنجیره‌ای چهل ساله معروف به کیک کرِم‌دار با توت فرنگی، می‌خواستند برای بیش از ششصد کارگر خود در ۲۳ مکان سرمایه‌گذاری کنند. آن‌ها یک کتابخانه منابع رشد شخصی برای کارمندان خود ایجاد کردند و در سال ۲۰۱۶ پتسی اداره کردن میزگرد تحول را با برنامه درسی جی‌ام آل اف آغاز کرد.

کار تیمی و بهره‌وری افزایش یافت. استفاده ماهانه از مطالب کتابخانه در یک سال ۴۰۰ درصد افزایش یافت. از هر ده کارگر، یک نفر از آنها، تصمیم به ادامه تحصیل گرفت و ۹۹ درصد از کارکنان آنها با افزایش رضایت شخصی و شغلی در زندگی خود، ارزش‌هایی را که در میزگرد تحول خود آموخته‌اند، به حساب می‌آورند. آنچه شریل سندبرگ ، مدیر ارشد تبلیغات فیس بوک گفت، درست است: "صحبت کردن می‌تواند ذهن‌ها را متحول کند و رفتار هم بعد از آن تغییر می‌کند و بعد، کل محل کار متحول خواهد شد. 

به میزگرد مذاکره بیایید

اگر می‌خواهید به مردم کمک کنید تا شکل زندگی خود را تغییر دهند، پس یاد بگیرید که چگونه گروه‌های کوچک را دور یک میزگرد جمع کنید و آنها را وادار کنید در مورد ارزش‌های خوب صحبت کنند و چگونه آنها را در زندگی روزمره خود به‌کار ببرند. در اینجا نحوه کار میزگرد تحول و نحوه شروع استفاده از آنها برای تغییر جهان وجود دارد.

۱. میز متحول‌کننده، در ابتدا کوچک است.

چیزهای بزرگ از شروع کوچک به‌وجود می‌آیند. یک حرکت می‌تواند با یک شخص شروع شود: از شما. یکی از نکات خارق‌العاده در مورد میزگرد تحول این است که هرکسی در هر کجا می‌تواند از آنها برای ایجاد تحول استفاده کند. شما به یک سازمان یا آموزش یا حتی آموزش رسمی نیازی ندارید. نیازی به راه‌اندازی یک گروه نیست. شما فقط باید بتوانید به دو سؤال پاسخ دهید. آیا فکر می‌کنید اگر خودتان پیشرفت کنید، جامعه شما پیشرفت می‌کند؟ فکر می‌کنید دیگران می‌خواهند زندگی خود را بهتر کنند؟

چیزهای بزرگ، از شروع کوچک به وجود می‌آیند.

اگر به این دو سؤال پاسخ مثبت دهید، آماده شروع هستید و می‌توانید با چهار نفر شروع کنید. فقط سه نفر دیگر را به میزگرد دعوت کنید؛ متعهد شوید که با هم رشد کنید، آنچه می‌خواهید بیاموزید را شناسایی کنید و شروع کنید. (اگر می‌خواهید میزگردی را با استفاده از برنامه درسی رایگان بنیاد رهبری جان ماکسول ایجاد کنید، پس به ChangeYourWorld.com بروید و به ما بگویید که علاقه‌مند به تسهیل کننده شدن هستید.)

۲. میزگردهای تحول زمینه مشترکی را برای مردم فراهم می‌کنند

هر چیز خوبی در تعامل انسان، با نقاط مشترک آغاز می‌شود. آنجاست که ارتباطات برقرار می‌شود، روابط ایجاد می‌شود، اعتماد به ارزش‌های مشترک شکل می‌گیرد و پیشرفت آغاز می‌گردد. میزگردهای تحول، خاک حاصلخیز را در جایی که رشد اتفاق می‌افتد فراهم می‌کنند؛ زیرا مکان و زمانی را برای جمع شدن افراد برای یک هدف مشترک فراهم می‌کنند.

تینا آل. سینگلتون ، بنیانگذار و مدیر اجرایی سازمانی غیر انتفاعی به نام میزگردهای تحول شخصی است که به قدرت نقاط مشترک اهمیت می‌دهد. مأموریت او استفاده از غذا خوردن با دیگران، به عنوان راهی برای رفع اختلافات و تسهیل ارتباط اصیل انسانی است.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

حجم

۳۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

قیمت:
۸۱,۹۰۰
تومان