دانلود و خرید کتاب رازهای شاد زیستن ۹ ترجمه گروه مترجمین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای شاد زیستن ۹ اثر گروه مترجمین

کتاب رازهای شاد زیستن ۹

معرفی کتاب رازهای شاد زیستن ۹

کتاب رازهای شاد زیستن ۹ را نشر جیحون منتشر کرده است. کتاب رازهای شاد زیستن ۹ به شما کمک می‌کند شاد زندگی کنید و از زندگی لذت ببرید و موفق‌تر باشید.

درباره کتاب رازهای شاد زیستن ۹

 مقالاتی که در این کتاب‌ها آمده، برگردانی است از آخرین و جالب‌ترین مطالبی که در مطبوعات معتبر جهان و سایت‌های مفید شبکهٔ بین‌المللی اینترنت آمده است. از میان مطالب، آن‌هایی را برگزیده‌ایم که در آن به رازهای سلامت جسم، روح و روان و به تبع آن، به فراهم آوردن شادابی و سرزندگی پرداخته شده است. لازم به یادآوری است که قرن بیستم همچنین قرن بیداری معنوی انسان‌ها و وقوف به بُعد معنوی آن‌هاست. از آن جا که این امر جایگاه خاصی در زندگی انسان دارد، ما نیز تلاش کرده‌ایم که به این مطلب حیاتی بپردازیم.

هدف از گردآوری و انتشار کتاب رازهای شاد زیستن، این آرزوست که سلامت بیشتر، روان شاداب‌تر، شادی روزافزون و بهبود بیشتر روابط انسانی را به خانه‌ها بیاوریم.

خواند کتاب رازهای شاد زیستن ۹ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی شاد هستد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهای شاد زیستن ۹

آیا استروژن برای شما مفید است؟

نوشتهٔ کلودیا والیس در نشریهٔ ریدرز دایجست ۱۹۹۵

این قرص کوچک زنان را جوان می‌کند اما برای بعضی‌ها خطرناک است.

هنگامی که خانم پی.جی. برای اولین بار به مطب دکتر رابرت ویلسون پزشک متخصص زنان در شهر نیویورک قدم گذاشت، دکتر نمی‌توانست باور کند که این پوست صاف و اندام جوان به یک خانم پنجاه و دو ساله تعلق دارد. ظاهر او تقریباً نصف سنش را نشان می‌داد. دکتر از او دربارهٔ یائسگی سؤال کرد. خانم پی. جی. جواب داد که تا آن زمان، حتی یک بار دورهٔ عادت ماهیانه‌اش عقب نیفتاده و آن قدر مرتب است که ستاره‌شناسان باید تقویم ماهانه را به کمک او تنظیم کنند.

بعداً معلوم شد که خانم پی. جی. قرص ضدبارداری حاوی استروژن و همچنین پروژسترون، یعنی دومین هورمون زنانه، مصرف می‌کند. 

این بیمار نمونه‌ای گویا و زنده، شاهد بر مدعای دکتر ویلسون، یعنی معالجهٔ زنان یائسه با هورمون زنانه بود که به راستی هم می‌تواند از یائسگی و عواقب پیری زودرس و دردناک جلوگیری می‌کند. سه سال بعد، یعنی در سال ۱۹۶۶، دکتر ویلسون در اثر مشهور خود: «همیشه زن»، این خبر خوش را به همهٔ زنان اعلام کرد.

از آن زمان به بعد، استروژن به تنهایی، یا همراه هورمون های دیگر به عنوان نوعی درمان با نام «هورمون درمانیِ جایگزین»، یا HRT شناخته شد و در طب جدید به اکسیر جوانی زنان شهرت یافت.

یک خانم هفتاد ساله اهل شیکاگو که با مصرف استروژن احساس نیرو و جوانی بیشتری می‌کند. می‌گوید: «یقیناً تا پایان عمر هورمون درمانی خواهم کرد»، متداول‌ترین موارد معالجه با این هورمون جلوگیری از گُرگرفتگی، تعریق شبانه، خشکی مهبل و دیگر علائم یائسگی است. اما استروژن علاوه بر این‌ها، خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می‌کند، باعث جوانی می‌شود و احتمالاً حافظه را نیز در دوران بعد از یائسگی تقویت می‌کند. در ضمن خطر بیماری قلبی، سرطان رودهٔ بزرگ و پوکی استخوان نیز در زنانی که از این هورمون استفاده می‌کنند کم‌تر است.

تعجبی ندارد اگر ببینیم بسیاری از پزشکان استروژن را با رضایت خاطر تجویز می‌کنند. تقریباً یک‌چهارم زنان امریکایی، یعنی حدود ده میلیون نفر، در دوران یائسگی یا بعد از آن، از این هورمون استفاده می‌کنند و آن را به داروی شماره یک امریکا مبدل ساخته‌اند. طبیعی است که با نزدیک شدن زنان بیشتری به سن یائسگی، این ارقام سر به فلک خواهد گذاشت.

نظرات کاربران

nagh2018
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

چند مقاله بود که ارتباطی با هم نداشتند ولی از خواندن بعضی از آنها حس خوبی داری مخصوصا آخری که در مورد نگهداری از یک مادر پیر است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان