دانلود و خرید کتاب حس آمیزی در زبان فارسی کامیار جولایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حس آمیزی در زبان فارسی اثر کامیار جولایی

کتاب حس آمیزی در زبان فارسی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حس آمیزی در زبان فارسی

کتاب حس آمیزی در زبان فارسی کتابی است با رویکردی شناختی و پیکره‌مدار اثر کامیار جولایی و آزیتا افراشی که در نشر نویسه پارسی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب حس آمیزی در زبان فارسی

در گذشته حس‌آمیزی موضوعی بود که صرفاً در حوزه ادبیات مورد توجه قرار می‌گرفت و ادبا این پدیده را به عنوان آرایه‌ای زبانی مورد بررسی قرارمی‌دادند. اما امروزه حس‌آمیزی غالباً از دو جنبه مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ یکی حس‌آمیزی به عنوان ویژگی‌ای ادراکی که در افراد خاصی بروز پیدا می‌کند و جایگاه مطالعه آن در علم عصب‌شناسی و مطالعات مغز است و دیگری بازنمود حسی‌آمیزی در زبان که در حیطه علم زبان‌شناسی، به‌ویژه زبان‌شناسی‌شناختی قرار می‌گیرد. 

این کتاب سعی کرده ابتدا حس‌آمیزی را با بهره‌گیری از یافته‌های علم عصب‌شناسی معرفی کند و خاستگاه آن را در مغز مطالعه کند و سپس به بازنمود حس‌آمیزی در زبان به عنوان پدیده‌ای شناختی بپردازد و مطالعه آن را در زبان فارسی از دیدگاه زبان‌شناسی‌شناختی و با رویکردی پیکره‌ای صورت بخشد. بنابراین، این اثر رویکردی میان‌رشته‌ای  به مطالعۀ پدیده‌ حس‌آمیزی در زبان برگزیده است، به‌این‌معنی که با استفاده از علوم عصب‌شناسی، زبان‌شناسی‌شناختی و زبان‌شناسی پیکره‌ای به بررسی همه‌جانبه این پدیده‌ می‌پردازد.

 خواندن کتاب حس آمیزی در زبان فارسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان و پز.هشگران ادبیات فارسی به ویزه ارایه‌های ادبی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان