دانلود و خرید کتاب تحلیل رفتار مردم هاروی استورات ترجمه لیلا منتظریانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل رفتار مردم اثر هاروی استورات

کتاب تحلیل رفتار مردم

معرفی کتاب تحلیل رفتار مردم

کتاب تحلیل رفتار مردم نوشته هاروی استوارت است که با ترجمه لیلا منتظریانی منتشر شده است. کتاب تحلیل رفتار مردم به بررسی عوامل مؤثر در تحلیل رفتار مردم و اهمیت شناسایی آن‌ها به‌منظور تعامل هرچه بهتر با دیگران می‌پردازد. عواملی ازجمله زبان بدن و نوع شخصیت که غالباً تحت تأثیر شیوه تعلیم و تربیت والدین قرار دارند.

درباره کتاب تحلیل رفتار مردم

حتی اگر معتقد باشید فردی معقول هستید به رواندرمانی نیازدارید. در ضد وجدان خود یک نوع پوچی را به ارث برده اید که وجدان حیوانی شما نام دارد. این مضمون بدوی در وجود شما فعال است اما قادربه مشاهده یا کنترل آن نیستید. رویا دیدن شما کاملا به این دلیل است که نیازمند راهنمایی از سمت ناخودآگاه خود هستید تا ضد وجدانتان را از بین ببرید. باید طبیعت حیوانی خود را اهلی و به طبیعت انسانی تبدیل کنید. سیستم روانی، زندگی روزمره، گذشته، رفتار و اصلیت شما و بسیاری جزئیات دیگر توسط ذهن ناخودآگاه تحلیل می شوند. می دانید که واقعا چه کسی هستید ووجود یک سرنوشت از پیش ترسیم شده برای خود را تصدیق می کنید. نوع شخصیت شما تعیین کننده سرنوشت و رفتار شما می باشد.

اگر درباره این موضوع منطقی بیندیشید خواهید دید که موضوع معناداری است چراکه در مغز و روان خود پوچی را به ارث برده‌اید و باید هوش خود را پرورش دهید. زندگی باید به شکلی سازمان‌دهی شود که به شما کمک کند شخصیت خود را به‌طور مثبت تغییر دهید و از اشتباهات مربوط به نوع شخصیت خود دوری‌کنید. این‌گونه، شانس تحول و پیشرفت خواهید داشت. کتاب تحلیل رفتار مردم به شما کمک می‌کند بتوانید خودتان و دیگران را بهتر بشناسید و تعاملی سازنده داشته باشید و زندگی‌تان را مدیریت کنید.

خواندن کتاب تحلیل رفتار مردم تحلیل رفتار مردم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم رفتاری پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تحلیل رفتار مردم

انواع شخصیت

ISTJ – وظیفه‌شناس

جدی و آرام، در طلب آسایش و زندگی مسالمت‌آمیز. بسیار دقیق، مسئولیت‌پذیر و قابل‌اعتماد. دارای قدرت تمرکز رشد یافته. علاقه‌مند به حمایت و توسعه سنت‌ها و مؤسسات. منظم و سخت‌کوش، برای رسیدن به یک سری اهداف مشخص پیوسته می‌کوشند. معمولاً زمانی که برای انجام کاری مصمم باشند آن را به نتیجه می‌رسانند.

ISTP - مکانیکی

آرام و کم‌حرف، علاقه‌مند به چگونگی و چرایی عملکرد وسایل. دارای مهارت‌های عالی در حوزه وسایل مکانیکی. ریسک‌پذیر هستند و در زمان حال زندگی می‌کنند. به‌طور کلی به ورزش‌های ماجراجویانه علاقه دارند. خواسته‌های پیچیده‌ای ندارند. وفادار به دوستان خود و سیستم ارزشی آن‌ها می‌باشند؛ اما اگر در مسیر انجام کاری قرار گیرند احترام به قوانین و مقررات را نادیده می‌گیرند. مستقل و تحلیل‌گرا و دریافتن راه‌حل برای مشکلات عملی عالی هستند.

ISFJ – پرورش‌دهنده

آرام، مهربان و باوجدان. برای به سرانجام رساندن کارها می‌توان روی این شخصیت حساب کرد. نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می‌دهد. باثبات و اهل عمل و برای امنیت و عرف ارزش قائل هستند. دارای حس موقعیت‌شناسی و وظیفه‌شناسی بسیار قوی. دارای جهان‌بینی درونی قوی درباره مردم. احساسات دیگران را بسیار درک می‌کنند. علاقه‌مند به خدمت کردن به دیگران.

ISFP - هنرمند

آرام، جدی، حساس و مهربان. تعارض را دوست ندارد و احتمالاً کارهایی انجام نمی‌دهد که باعث ایجاد تعرض شود. دارای حواس بسیار قوی و درک زیبایی‌شناسی نسبت به زیبایی ها. کنترل یا هدایت دیگران را دوست ندارد. انعطاف‌پذیر و روشن‌فکر. مبتکر و خلاق است. از لحظه اکنون لذت می‌برد.

INFJ - حامی 

قوی، خلاق و حساس. کارها را تا زمانی که به سرانجام برسند پیگیری می‌کند. مردم را بسیار درک می‌کند و به احساسات آن‌ها اهمیت می‌دهد. سیستم ارزشی رشد یافته‌ای دارد که سخت به آن پایبند است. پشتکارش در انجام هرچه بهتر کارها ارزشمند است. به فرد- محوری بیشتر از رهبری یا پیروی تمایل دارند.

نظرات کاربران

کاربر 8573146
۱۴۰۳/۰۱/۳۱

بسیار کتاب خوبی بود

mohammad tagilo
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

کتاب خوبی بود،،،

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

حجم

۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان