دانلود و خرید کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه منیره‌سادات امامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه اثر منیره‌سادات امامی

کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه

معرفی کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه

کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه نوشته منیره سادات امامی است که در نشر مانیان منتشر شده است. موضوع این کتاب، عروس و دامادشناسی از طریق رمزگشایی نشانه‌های ظاهری در جلسات خواستگاری است.

درباره کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه

منیره سادات امامی در کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه به سراغ موضوعی رفته است که ذهن دختر و پسر و خانواده‌های آنان را به خود درگیر می‌کند. این کتاب در حقیقت یک راهنمای عروس و دامادشناسی از طریق رمزگشایی نشانه‌های ظاهری در جسات خواستگاری است. 

هرچند همه ما بارها و بارها ممکن است این مسئله را به زبان آورده باشیم که ظاهر برایمان اهمیت ندارد، اما در هر صورت نباید از اهمیتش غافل شویم. هر نکته ظاهری که در لباس پوشیدن رعایت بشود یا نشود، می‌تواند نماینده‌ای از یک رفتار باشد که در آینده ممکن است آزارنده شود. بنابراین، ظاهر و پوشش را نباید دست کم گرفت. 

این اثر به ما کمک می‌کند تا با قواعد و اصول خاص پوشش آشنا شویم. علاوه بر این، دانستن اینکه هر نکته‌ای در پوشش افراد، بیانگر چه ویژگی شخصیتی است، به ما در شناخت بهتر از آن فرد کمک می‌کند.

کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه برای تمام عروس و دامادها یا آن‌هایی که قصد ازدواج را دارند، مفید است. علاوه بر این، اگر به علم نشانه شناسی علاقه دارید، این کتاب را به عنوان یک راهنمای کاربردی نشانه شناسی درنظر بگیرید. 

بخشی از کتاب شناخت خواستگار در یک جلسه

 شما اگر با همسر آینده خود ملاقات کردید تمام نشانه‌های مثبتی که از ظاهرش به درون شما مخابره میشود را معیار برای انتخاب آن فرد قرار می‌دهید اما اگر چیزی در ظاهر فرد باعث شد زنگ خطری در ذهن شما به صدا درآید نادیده می‌گیرید یا به آن اهمیتی نمی‌دهید چرا که از دید شما یک مطلب پیش پا افتاده و دم دستی است که احتمالا حساب چیز دیگری می‌گذارید، در صورتی که هر نشانه کوچکی می‌تواند نماینده یک مورد مهم باشد که در زندگی آینده شما با شریک زندگیتان تأثیرگذار خواهد بود. 

در این کتاب میخوانید که خانمی با خانواده‌ای وصلت کرد که در جلسه خواستگاری جوراب نپوشیده بودند و بعد در زندگی با این "خاندان بی‌جوراب" چقدر دچار مشکل شد. اما روز خواستگاری برایش جوراب داشتن یا نداشتن این خانواده، نکته یا موردی نبود که او را نگران کند که در مورد این ازدواج اندکی بیشتر فکر کند ... 

یکی از مهمترین اصول آداب معاشرت طرز لباس پوشیدن و نحوه پوشش فرد است چون لباس بیش از هر چیزی انسان را در معرض نمایش قرار میدهد. برای بسیاری از مردم انتخاب لباس و نوع پوشش با توجه به مکانی که قرار است در آنجا حضور پیدا کنند چالش برانگیز است به خصوص زمانیکه به مهمانیی دعوت شده باشند که افراد کمتری را می‌شناسند یا اصلا در جلسه نمیشناسند. حضور در رسمی‌ترین مهمانی، معمولا اول آشنایی و خواستگاری اتفاق میافتد و انتخاب لباس مناسب برای خواستگاری میتواند باعث نگرانی شود. در این مواقع بهتر است خود واقعیمان باشیم؟

ً نـوع لبـاس پوشـیدن در هـر مکانـی قانونهـای مربـوط بـه خـودش را دارد. مسـلما لبـاس پوشـیدن در محـل کار یـا برای یک زمـان کوتاه متفاوت اسـت بـا زمانـی کـه بـه یـک مهمانـی رسـمی دعـوت شـده‌ایم. بـا فراگیری قانون‌هـا، شـما قـادر خواهید بـود دیگـران را تحت تأثیر قـرار دهید و همچنیـن دیگـران را بـر اسـاس نوع پوششـان بشناسـید.

نظرات کاربران

blue rose
۱۴۰۱/۰۴/۱۶

خوب بود اما اصلا تخصصی نبود و فقط تجربه بود و بدیش اینه که از رو دو سه تا تجربه نمیشه همه رو قضاوت کرد.

احسان موسوی
۱۴۰۲/۰۱/۱۸

یک مشت چرت و پرت و قضاوت های نادرست که احتمال رخ دادنش یک در میلیونه

کاپوچایو
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

نویسنده بیشتر نظر شخصی و سلیقه خودش رو اعمال کرده ...

ميرعابدیان
۱۴۰۲/۰۵/۱۱

صرفا چند تجربه ی شخصی از چند خواستگاری بود و با تحلیل‌های کاملا شخصی و بعضا غیر منطقی

f...
۱۴۰۰/۰۸/۱۲

کتاب بدی نبود ولی خیلی کوتاه بود انتظار مطالب مفید تری داشتم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۵۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۲۶
تومان