دانلود و خرید کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال اثر رابرت کیوساکی

کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال

معرفی کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال

کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال نوشته رابرت کیوساکی است که با ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی منتشر شده است. کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال درباره ارز‌های دیجیتال و فرصت‌های طلایی هزاره سوم است.

درباره کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال

اگر بدانید در سرمایه‌گذاری چه می‌کنید، به هیچ وجه قمار نیست. اگر فقط در معامله‌ای پول می‌گذارید و دعا می‌کنید، این کار یک قمار محض است. ایده در هر کاری این است که از دانش فنی، خرد و عشق خود به بازی برای کاهش ریسک استفاده کنید تا خطر را کاهش دهید. البته همیشه خطر وجود دارد. این هوش مالی است که شانس شما را بهبود می‌بخشد؛ بنابراین، آنچه برای یک شخص خطرناک است، برای شخص دیگری کمتر خطرناک است. این دلیل اصلی است که نویسنده دائماً مردم را تشویق می‌کند تا بیشتر در زمینه آموزش‌های مالی خود سرمایه‌گذاری کنند (در سهام، املاک و مستغلات یا بازارهای دیگر). هرچه باهوش‌تر باشید، شانس بیشتری برای موفقیت دارید.

این کتاب می‌خواهد مانند یک معلم به شما کمک کند تصمیمات درست بگیرید و درست پیش بروید. 

خواندن کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام علاقه مندان به سرمایه‌گذاری در بازار بورس پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال

ساساً، سرمایه‌گذاران رمزنگاری، ارزها را طولانی مدت نگه نمی‌دارند (سرمایه‌گذاران بیت کوین مستثنی هستند). آنها به طور فعال موقعیت رمزنگاری خود را به عنوان معامله‌گر تغییر می‌دهند که شباهت زیادی به معامله‌گر روز بازار سهام دارد. این رفتار بیشتر سرمایه‌گذاران رمزنگاری اغلب منجر به یک نمودار تقریباً خطی می‌شود که قیمت به طور مداوم پایین می‌رود.

(توجه: سرمایه‌گذار معاملات نوسان را نوعی معامله تعریف می‌کند که سعی دارد سودهای کوتاه مدت تا میان مدت را در یک سهام (هر ابزار مالی) در طی چند روز تا چند هفته بدست آورد. معامله‌گران نوسان در درجه اول از تجزیه و تحلیل فنی برای جستجوی فرصت‌های تجاری استفاده می‌کنند.

نوسان گیری ارزهای دیجیتال چیست؟

معاملات نوسان گیری استراتژی معامله‌ای رایجی است که می‌تواند برای معامله گران مبتدی ایده آل باشد. این یک روش نسبتاً مناسب برای معامله در بازار به دلیل بازه‌های زمانی قابل کنترل است. معامله گران نوسان گیر در اکثر بازارهای مالی مانند فارکس، سهام و ارز دیجیتال فعال هستند؛ اما آیا تجارت نوسان گیری استراتژی مناسبی برای شماست؟ آیا باید معاملات روزانه خود را شروع کنید یا در معاملات نوسان گیری دست به کار شوید؟ معاملات نوسان گیری استراتژی معاملاتی است که شامل تلاش برای ره‌گیری حرکات قیمتی در یک بازه زمانی کوتاه مدت تا متوسط اتفاق می‌افتد. ایده پشت معاملات نوسان گیری این است که “نوسانات ” بازار را طی چند روز تا چند هفته ره‌گیری کنید.

استراتژی‌های معاملات نوسان گیری در بازارهای پرطرفدار بهترین عملکرد را دارند. اگر روند قوی در یک بازه زمانی طولانی مدت وجود داشته باشد، فرصت‌های معاملات نوسان گیری می‌تواند به وفور یافت شود. در این شرایط معامله گران نوسان گیر می‌توانند از نوسانات بیشتر قیمت بهره ببرند. در مقابل، معاملات نوسان گیری می‌تواند در یک بازار تلفیقی دشوارتر باشد. از این گذشته، اگر بازار به یک سمت و سو حرکت کند، گرفتن تغییرات بزرگ قیمت دشوارتر است. همانطور که گفته شد، معامله گران نوسان گیر قصد دارند از نوسانات قیمت سود کسب کنند. این نوسانات ممکن است از چند روز تا چند هفته اتفاق بیفتند. به همین ترتیب، معامله گران نوسان گیر مدت بیشتری نسبت به معامله گران روزانه موقعیت کسب سود دارند. معامله گران نوسان گیر معمولاً از تجزیه و تحلیل تکنیکال برای ایجاد ایده‌های تجاری استفاده می‌کنند.، البته آن‌ها به میزان معامله گران روزانه به این نوع تحلیل وابسته نیستند. از آنجا که تغییرات فاندامنتال در طول مدت زمان زیادی رخ می‌دهند، معامله گران نوسان گیر می‌توانند از تجزیه و تحلیل فاندامنتال در چارچوب معاملات خود استفاده کنند.  

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

young_boss
۱۴۰۰/۰۸/۱۳

من دوست نداشتم ترجمه رو مثلا ، داج کوین رو سگ کوین ترجمه کرده Dog با Doge فرق میکنه .

bsteh
۱۴۰۰/۰۸/۳۰

اقای طاهریان عزیز، ترجمه را کنار گذاشته و به صنف ترشی فروشان بشتابید.شما فارسی به زور نوشتید جمله بندی ها گاها اشتباهه.مزخرف.کاش پول نداده بودم بخرم متنش اماده هست گوگل ترنسلیت هم همین ترجمه رو بهتون میده اشتباه من رو تکرار نکنید

آریایی اصیل
۱۴۰۰/۱۰/۱۴

کتاب خیلی خوبی بود یک ستاره به خاطر ترجمه ی خیلی ضعیفش کم کردم انگار مترجم با گوگل ترنسلیت ترجمه کرده بود ولی در کل کتاب مفیدیه من راضی بودم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۶۶۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان