دانلود و خرید کتاب تمام ناتمام من نرگس آذین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تمام ناتمام من اثر نرگس آذین

کتاب تمام ناتمام من

نویسنده:نرگس آذین
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تمام ناتمام من

کتاب تمام ناتمام من، مجموعه خاطرات نرگس آذین از سال‌های کار به عنوان معلم است که با زبانی ساده و در قالب روایت‌ها و داستان‌هایی کوتاه نوشته شده و در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است.

نرگس آذین که سال‌ها به عنوان یک معلم در مدارس دخترانه و پسرانه کار کرده است، کوله‌باری از تجربیات و خاطرات از دوران کاری خود به دست آورده است. او این تجربیات را در قالب خاطراتی کوتاه و تاثیرگذار در کتاب تمام ناتمام من نوشته است. تجربیاتی که هر خطش یک یادگیری دارد و بینشی عمیق و زیبا درباره زندگی را در اختیار خوانندگان می‌دهد. 

کتاب تمام ناتمام من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن خاطره و داستان کوتاه لذت می‌برید. خواندن کتاب تمام ناتمام من را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر تجربه معلمی را دارید، این کتاب می‌توانند تجدید خاطرات خوبی برای شما رقم بزند.

بخشی از کتاب تمام ناتمام من

روز بعد در مدرسه جلسه‌ای بود که امتحانی هماهنگ و واحد از پنج کلاس پایه اول گرفته شود. قرار شد معلمهای هر پنج کلاس، سؤلات پیشنهادی خود را ارائه دهند که از بین آنها یک نمونه سؤال واحد طرح شود. بعد از زنگ آخر و رفتن بچه‌ها به خانه، ما پنج معلم در دفتر مدرسه جمع شدیم و سوالات ریاضی و دیکته طرح کردیم و هر کدام از ماسوالات پیشنهادی خود را ارائه دادیم، در همان حین همان همکارم که برای جایزه جشن معترض بود، با لحن بسیار تندی گفت سوالات خانم آذین به دردبخور نیست و مطمئنا نباید از آنها استفاده کرد، من هم در جواب گفتم میشود بفرمایید چرا؟ 

او رو به من کرد و بعد از گفتن چند کلمه رکیک، گفت: «چون من میگویم. قرار نیست وقتی یکبار امتیاز آوردی آدم مهمی باشی». 

از طرز تفکرش تعجب کردم و از آنجا رفتم ولی صدایش را همچنان میشنیدم که میگفت از توبه دائی‌ام که در اداره است، شکایت میکنم؛ کاری میکنم که تو را از این مدرسه بیرون کنند. من از آنجا دور شدم و باقی حرفهایش را نشنیدم. صبح، قبل از آمدنم، همکارها، ضمن حمایت از من، حوادث روز قبل را به مدیر مدرسه گزارش داده بودند. وقتی وارد ساختمان مدرسه شدم، مدیر مدرسه از من خواست که من حتما پیشش بروم و گفت لطفا در این مورد، ناراحت و نگران نباش، تصمیم درستی میگیرم. این اولین بار نیست که او چنین کارهایی انجام میدهد. دیگر تحمل او را ندارم. مرتب از همکاران گله و شکایت دارد و در تمام کارها دخالت میکند. شما به کلاستان بروید، من پیگیر کار خواهم شد.

من هم تشکر کردم و به کلاس رفتم. چند روز گذشت،سعی میکردم هر طور شده رو در رویش قرار نگیرم. بالاخره بعد از چند روز متوجه شدم او را به مدرسه دیگری منتقل کرده‌اند.با خودم فکر میکردم، او که در اینجا خاطره خوبی از خود به جا نگذاشت. رفتارش باعث رنجش دیگران و تنهایی‌اش شد. در محیط تازه چه کار خواهد کرد؟ با افراد و همکاران جدید چه برخوردی خواهد داشت؟ نمیدانستم باز به رفتارحق به جانب و خودخواهانه‌اش ادامه خواهد داد یا از آنها درس خواهد آموخت؟ 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۴۶۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۵۶۰
تومان