دانلود و خرید کتاب مدیریت برند (ویژه مدیران و فعالین تجاری) حسن سلطانی صفت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت برند (ویژه مدیران و فعالین تجاری) اثر حسن سلطانی صفت

کتاب مدیریت برند (ویژه مدیران و فعالین تجاری)

ویراستار:بهاره وحیدپور
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت برند (ویژه مدیران و فعالین تجاری)


کتاب مدیریت برند (ویژه مدیران و فعالین تجاری) نوشته حسن سلطانی و بهاره وحید‌پور است. کتاب مدیریت برند (ویژه مدیران و فعالین تجاری) یکی از آثار تخصصی حوزه کسب و کار انتشارات آفتاب گیتی است.

درباره کتاب مدیریت برند (ویژه مدیران و فعالین تجاری)

در گذشته هر چه ساخته می‌شد به فروش می‌رفت و هر خدمتی ارایه می‌دادیم خواهانی داشت، اما امروز دنیا از همه سو تغییر کرده است. در عرصه جدید نبردها برای اشغال یک تکه از ذهن مخاطبان است. در بازار رقابتی برندهای مختلف برای کسب و حفظ مشتریان خود تقلی می‌کنند رسیدن به جایگاه مطلوب در ذهن مشتریان، هدف نهایی هر تولید کننده است، در دنیای کسب و کار محصولات بدون بهره گیری از مدیریت برند مناسب مقصدی برای رسیدن نخواهند داشت و با گم شدن در هیاهوی بازار به دست فراموشی سپرده می‌شوند. مخاطبان بحث مدیریت برند تنها سازمانها نیستند، هریک از ما آگاهانه یا نادانسته در طول عمر خود سرگرم فرآیند برندسازی هستیم. شخصیت، هویت، احساسات، قضاوت‌ها و تمایزات ما همگی در زمره عناصر برندمان به شمار می‌آید. حتی سازمان‌های دولتی و سازمان‌های عام‌المنفعه نیز به ضرورت توجه به بحث ساخت و مدیریت برند پی برده‌اند و توان خود را در این حوزه به کار گرفته‌اند. همچنین حکومت‌ها مفاهیم سنتی اولیه خود را از دست داده‌اند و به جای دولتمردان مدیران شرکت‌های بزرگ زمام امور را در دست گرفته اند، مذاکره در پشت درهای بسته برای گرفتن سهم بیشتر بازار به جای اشغال سرزمین‌ها امری رایج گردیده و حالا تصمیم برای اشغال سرزمین جای خود را به اشغال بازارها داده است. برای بهتر شدن این سازو کارها شرکتهای کوچک و بزرگ می‌بایستی تعاریف جدیدتری از کالا، مشتری، نام تجاری، بازار ارایه کنند و نقش تعیین‌کننده برندسازی دراین خصوص از همه مهم‌تر و حیاتی‌تر شده است. رقابت‌های سهمگین برای تسخیر بازارها منجر به شکل‌گیری فسلفه جدیدی در بازاریابی شده این فسلفه رمز آلود چیزی نیست جز ضرورت برندسازی و مدیریت برندها که عامل اصلی ترویج و توسعه یک کالا یا خدمات دربازارهای داخلی و بین‌المللی است. شناخت زوایای این مفاهیم جدید به کوشش جدی و همه‌جانبه‌ای نیازمند است. مطالب این کتاب به درک و شناخت بهتر از خلق و آفرینش یک برند کمک شایان توجهی به خوانندگان محترم آن می‌کند.

برندینگ قوی‌ترین ابزار کسب و کار امروز است. ما انتخاب‌های خودرا بیشتر بر پایه ویژگی‌های نمادین قرار می‌دهیم، محصول چه شکلی است؟ درکجا به فروش می‌رسد؟ چه کسی آن را تولید می‌کند؟ برند چیست؟

قرن‌ها است که علم برندسازی به عنوان ابزاری برای ایجاد تمایز میان کالاهای یک تولیدکننده از سایر تولید کننده مطرح است. از دیدگاه تکنیکی هر زمانی که متخصص بازاریابی، نام، لوگو و نماد جدیدی را برای محصول جدیدی ایجاد می‌کند، یک برند آفریده است. باوجود این بسیاری از مدیران واژه برند را تنها زمانی به کار می‌برند که یک محصول در بازار موفق شده باشد. برهمین اساس بنا به تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، کلید ایجاد برند، توانمندی در انتخاب نام، لوگو، نماد، طرح بسته بندی یا سایر ویژگیهایی است که یک محصول یا خدمت را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

آنچه که محصول برخوردار از برند را از محصول عام و محصول مشابه آن اما بدون برند جدا کند ارزش افزوده‌ای را به آن می‌افزاید، مجموعه ای از نگرش‌ها و احساسات مصرف کننده در خصوص ویژگی‌ها و شیوه عملکرد، نام تجاری، جایگاه و شرکتی که در پس این نام در ذهن تداعی می‌شود، است. برخی از برندها با عملکرد محصول خود مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند. 

کتاب حاضر به صورت مختصر، مفید و کاربردی به مباحث برند و مدیریت برند می‌پردازد که می‌تواند برای تمامی مدیران و فعالین تجاری راهگشا باشد.

خواندن کتاب مدیریت برند (ویژه مدیران و فعالین تجاری) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان