دانلود و خرید کتاب در فراز و فرود زندگی از خلاقیت های انگیزه بخش استفاده کنید سانیدی چاروسیا ترجمه محمد نظمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در فراز و فرود زندگی از خلاقیت های انگیزه بخش استفاده کنید اثر سانیدی چاروسیا

کتاب در فراز و فرود زندگی از خلاقیت های انگیزه بخش استفاده کنید

معرفی کتاب در فراز و فرود زندگی از خلاقیت های انگیزه بخش استفاده کنید

کتاب در فراز و فرود زندگی از خلاقیت‌ های انگیزه‌ بخش استفاده کنید اثری از سانیدی چاروسیا با ترجمه محمد نظمی است که در باب تحسین آفرینش‌ها نوشته شده است. این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا ذهنشان را آرام کنند و مثبت‌اندیشی را فرا بگیرند. 

درباره کتاب در فراز و فرود زندگی از خلاقیت‌ های انگیزه‌ بخش استفاده کنید

سانیدی چاروسیا، کتاب در فراز و فرود زندگی از خلاقیت‌ های انگیزه‌ بخش استفاده کنید را در تحسین آفرینش ها نوشته است. این کتاب برای آن دسته از افرادی است که در جستجوی کلماتی آرامش بخش می‌گردند بلکه بتوانند ذهن و روح خود را آرام کنند و مثبت اندیشی را به زندگی خود دعوت کنند. 

در این کتاب قرار است نوشته‌ها و متون کوتاهی را بخواهیم که هر یک کمک بزرگی به ما می‌کنند تا مسیر زندگی خود را به مسیری تبدیل کنیم که در آن تنش و چالش، جای نداشته باشد. این کتاب قرار است به ما روش‌هایی برای خلاق شدن بیاموزد و ما را در راه رسیدن به آرامش جسم و ذهن یاری کند. آرامشی که لایقش هستیم و گوشه‌ای از دنیا انتظارمان را می‌کشد. تنها کاری که باید بکنیم این است که آن را به زندگی خود دعوت کنیم.

کتاب در فراز و فرود زندگی از خلاقیت‌ های انگیزه‌ بخش استفاده کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کسانی که به آرامش ذهن و جسم خود اهمیت می‌دهند، مخاطبان کتاب در فراز و فرود زندگی از خلاقیت‌ های انگیزه‌ بخش استفاده کنید هستند.

بخشی از کتاب در فراز و فرود زندگی از خلاقیت‌ های انگیزه‌ بخش استفاده کنید

همه‌مان می‌دانیم افکارمان مانند روحمان جاودانه است؛ بنابراین من با کمک این کتاب می‌خواهم افکارم را با خوانندگان عزیزم در میان بگذارم. من همیشه دختر درون‌گرایی بوده‌ام. سخنرانی در جمع همیشه بزرگ‌ترین ترسم بوده است، اما در این کار استعداد هم داشتم؛ پس تنها راهم غلبه بر ترس بود، چون نمی‌توانستم بگذارم استعدادم تلف شود. با سخت‌کوشی و ممارست و صبر در مبارزه با ترسم پیروز شدم و در جایگاه مناظره‌کننده و سخنران و نویسنده ظاهر شدم. در بسیاری از مسابقات نویسندگی و سخنرانی شرکت کرده‌ام و در بیشترشان برنده شده‌ام. با شرکت در این مسابقات، اعتمادبه‌نفس کافی و دانش و تجربۀ زیادی کسب کردم؛ بنابراین این کتاب برخی از سخنرانی‌ها و مقاله‌ها و تألیف‌هایم را به نمایش می‌گذارد. آیا خوانندگان من لطف می‌کنند کمی وقت بگذارند و نوشته‌های خلاقانه‌ام را بخوانند؟

از هیچ‌کس انتظار نداشته باشید

انسان‌ها ذاتاً از افراد نزدیک و مهم زندگی‌شان انتظار زیادی دارند. آن‌ها فراموش می‌کنند در این دنیا توقع داشتن از هر کسی بی‌ثمر است. این به این دلیل نیست که آن فرد نمی‌خواهد انتظاراتمان را برآورده کند، بلکه به این دلیل است که شرایط به او اجازه نمی‌دهد؛ پس به‌جای توقع داشتن از دیگران، آن‌ها را همان طور که هستند بپذیرید و هیچ‌وقت انتظار نداشته باشید؛ فقط بپذیرید. مدام به خودتان یادآوری کنید توقع داشتن نابودتان می‌کند. هرگز از کسی انتظار نداشته باشید و شادمان زندگی کنید. «چیزهایی را دوست داشته باشید که در آن‌ها توقعی وجود ندارد.»

لذت کمک کردن

موارد و اتفاقات مختلف برای ما احساس لذت یا شادیِ موقت ایجاد می‌کند، اما احساس خوشبختی‌ای که از کمک به نیازمندان به دست می‌آوریم همیشگی و ملکوتی است و وصفش در کلمات نمی‌گنجد.

شاید این احساس نشانه یا پیامی از طرف خدا باشد که از ما خشنود است. با این حال، در دنیای امروز، کم‌اند افرادی که شانس تجربۀ چنین حسی را دارند، چون امروزه افراد برای کمک به دیگران به‌دنبال دلیل می‌گردند. آن‌ها فقط وقتی به طرف مقابل کمک می‌کنند که برایشان منافعی در پی داشته باشد. به همین دلیل است که اکثر افراد نمی‌توانند از حس کمک به دیگران لذت ببرند. فقط کمکی خیرخواهانه لذت نامحدودی در زندگی‌مان به وجود می‌آورَد. برای انجام کارهای نیک هیچ‌وقت به دلیل نیاز نداریم؛ فقط به بصیرتی خالص و قدرتمند نیاز داریم.

نظرات کاربران

Moon
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

کتاب معمولی در اوقات فراغت خوندنش بد نیست به نظرم کتاب اصلا ارتباطی با خلاقیت نداشت و اینکه تعداد صفحات کتاب در صفحه معرفی، نیاز به ویرایش داره که ۲ صفحه نوشته شده !

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۳)
«گرد هم آمدن سرآغاز است، کنار همدیگر ماندن پیشرفت است و کار کردن باهم موفقیت».
Moon
نگرشمان نسبت به یک مشکل گاهی باعث ضعفمان می‌شود. لازم است همۀ انسان‌ها بیاموزند در شرایط سخت مانند عقاب رفتار کنند. به این دلیل که وقتی باران می‌بارد، همۀ پرندگان پناهگاهی پیدا می‌کنند؛ در حالی که عقاب برای نجات خود از باران بالای ابرها پرواز می‌کند. پس مردم باید با تغییر نگرش، به شهروندانی مسئولیت‌پذیر تبدیل شوند، چون این کار اولین قدم برای زندگی بهتر است.
Moon
«در زندگی‌تان ریسک کنید. اگر بردید که رهبر بقیه می‌شوید و اگر هم باختید راهنما می‌شوید. ریسک و چالش‌ها نقاط قوت پنهانمان را نشان می‌دهند و شخصیتمان را رشد می‌دهند.
Moon
همه‌مان می‌دانیم افکارمان مانند روحمان جاودانه است؛
Moon
«افکار متعالی زمانی به ذهن شما می‌آیند که روحِ به‌خواب‌رفته با خودآگاهی بیدار شده باشد».
Moon
اگر امروز می‌گوییم مضرات رسانه‌های اجتماعی بسیار زیاد است، به‌دلیل تصور غلطی است که همه‌مان درمورد رسانه‌های اجتماعی در ذهن داریم. همه‌مان گمان می‌کنیم رسانه‌های اجتماعی فقط فیسبوک، توییتر، اسنپ‌چت، اینستاگرام و... است؛ اما رسانه‌های اجتماعی چیزی بیش از این‌هاست.
Moon
«ثابت شده رسانه‌های اجتماعی در خانواده برای جوانان بیشتر ضرر دارد تا سود.»؟ من به‌شدت مخالف این موضوعم، چون معتقدم دیدن زشتی و زیبایی در همه‌چیز به نگاه ما بستگی دارد و دید ماست که تفاوت ایجاد می‌کند. معتقدم شبکه‌های اجتماعی برای جوانان مضر نیست، بلکه ابزاری قدرتمندی است که می‌تواند کمکشان کند تغییرات بزرگی در کشور ایجاد کنند. شکی نیست که جوانان یک کشور پایه و اساس ملت‌اند. انرژی و نور ذهن جوانان به‌مثابۀ مشعل برای آن ملت عمل می‌کند. جوانان مشکلات را می‌شناسند و می‌توانند مؤثرانه مسائل را حل کنند.
Moon
بی‌معنی است بگوییم فقط نخست‌وزیر و سایر وزرا یا مقامات دولتی دولت را اداره می‌کنند؛ مردم‌اند که دولت را می‌سازند و می‌توانند آن را خوب اداره کنند. به همین دلیل است که می‌گویند شهروند مسئولیت‌پذیر دولتی مسئولیت‌پذیر می‌سازد. ازاین‌رو، همه باید از پدرِ ملتمان، ماهاتما گاندی، پیروی کنیم که می‌گوید: اگر می‌خواهید تغییری مشاهده کنید، باید خودتان تغییردهنده باشید.
Moon
باید همه را در دنیا دوست داشته باشیم، چون عشق قانون زندگی است. یگانه قدرتی که می‌تواند ویوکاناندا را مبهوت کند عشق است. ویوکاناندا لذت‌های ازلی را رها کرد و فقط به‌خاطر عشق الهی به معبودش به این دنیا آمد. عشق فقط «احساس» نیست، «تعهد» و مهم‌تر از همه «فداکاری» است. عشق احساس فداکاری در ما ایجاد می‌کند و شجاعمان می‌کند.
Moon
باید روحمان را الگو قرار دهیم، چون روح ما کمکمان می‌کند از درون رشد کنیم. می‌دانیم هرقدر از بیرون قوی باشیم، بدن ما تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد؛ اما اگر از درون قوی باشیم، هیچ‌چیز نمی‌تواند بر ما تأثیر بگذارد. همه از بیرون رشد می‌کنند، اما فقط تعداد کمی از درون رشد می‌کنند، چون این امر به آموزش و تمرکز زیادی نیاز دارد که ما از روح خودمان به دست می‌آوریم. و به همین دلیل است که ویوکاناندا گفته: «افکار متعالی زمانی به ذهنتان می‌آید که روحِ به‌خواب‌رفته با خودآگاهی بیدار شود.»
Moon

حجم

۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲ صفحه

حجم

۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان