نظرات درباره کتاب تیک‌تاک‌ زندگی؛ بر اساس زندگی شهید یوسف کلاهدوز (قصه‌ی فرماندهان ۱۸) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تیک‌تاک‌ زندگی؛ بر اساس زندگی شهید یوسف کلاهدوز (قصه‌ی فرماندهان ۱۸) اثر گلستان جعفریان

نظرات کاربران درباره کتاب تیک‌تاک‌ زندگی؛ بر اساس زندگی شهید یوسف کلاهدوز (قصه‌ی فرماندهان ۱۸)

امتیاز:
۴.۴از ۲۹ رأی
۴٫۴
(۲۹)
farez
کاش کاش همینطور که داستان فرماندهان رو گذاشته طاق چه...مجموعه کتابهای "اینک شوکران" رو هم می گذاشت....خصوصا قسمت شهید مدق رو که حقیقتا باید در دسته ی عاشقانه قرار داد بیشتر تا دفاع مقدس...هر جا هستند خانم فرشته ملکی خدا یارشون. دیدار کوتاهی باهاشون داشتم و بسیار تحت تاثیر عشقشون هستم هنوز که هنوزه...امیدوارم به خوبی و در رکاب امام حسین...به همسرشون ببیوندند.
homa51
زندگینامه شهید کلاهدوز بیانگر یک شخصیت رشد یافته درهمه ابعاد است .شهیدی‌که درمدت عمربابرکتش خدمات اثر گذاری در روند انقلاب ودفاع مقدس داشته است. روحش شاد.
|قافیه باران|
🍀گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است!.... شهید یوسف کلاهدوز...یک افسر بالا رتبه با روحیات لطیف و خاص!😊
f.fami
کتاب زیبایی بود و متن روونی داشت خوندنش خیلی زمان نمیبره اما ارزش وقت گذاشتن رو داره که بهتر بشناسیم الگو هایی که زمانی داشتیم و الان تنها اسم هاشون مونده...
محمد محمد
عالی بود
fateme javaheri
سلام این کتاب واقعا ارزش خواندن وقت گذاشتن رو داره
مهرداد
خیلی خوب وآموزنده بود.ان شاالله که روح تمام شهیدان شاد باشه
elnaaz
کتاب خوبی بود هم نثر روانی داشت و هم شخصیت شهید کلاهدوز جالب بود یه ارتشی با روحیه متفاوت و خاص کم تر دیدم روحیه ارتشی ها انقدر احساسی و لطیف باشه. پیشنهاد می کنم بخونیدش پشیمون نمی شید .
صلوات
یوسف کلاهدوز اعتقاد داشت در این دنیا تنها دین و هنر است که میتواند به روح ِ انسان، تعالی ببخشد و زندگی یکنواخت او را از حرکت در سطح و ظواهر زندگی جدا کند. معتقد بود که بزرگترین خدمت پدر و مادر به فرزندشان این است که ذهن آنها را با مسائل اصلی زندگی درگیر کنند تا در بزرگسالی بدنبال پاسخ و هدف برای زندگیشان باشند نه ظواهر و دلخوشیهای زودگذر و مقطعی... روح این شهید بزرگوار و سایر شهدای انقلاب و اسلام شاد و به حرمت خون پاکشان راهشان پررهرو باد
"zeinab 82"
کتاب خوبی بود خداروشکر با یک شهید جدید اشنا شدم 🌹🌹
کتاب باز
زیبا و جذاب و دوست داشتنی... خواندن زندگی نامه و برشهایی از حیات طیبه شهدا ، همیشه تاثیرگزار و آموزنده است... روح بلند شهید کلاهدوز ، در اعلی علیین ، شاد و مسرور باد🌹
reyhaneh1
روح آن شهید بزرگ و دوستان شهیدش شاد و یادشان پررهرو باد، عزت و آرامش اکنون میهن را مدیون شهدا و جانبازان و خانواده های آنان در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن هستیم( دوره های بعد از جنگ، دفاع از حرم و جنگ با داعش، دفاع از امنیت مرزی و شهری و..)
hanieh.b
زندگینامه کوتاه و تاثیر گذار شهید یوسف کلاهدوز ، مرا به این وا داشت که انسان می تواند در ابعاد زندگی چقدر خوب رشد کند وبیاموزد که اگر بخواهد میتواند .
Akbar Aghaii
متاسفانه قلم نویسنده اصلا خوب نیست و انتخاب کلام و سطح جملات بسیار پایینه مثلا یه جا میگه" یوسف حیاطی اجاره کرد" منظور نویسنده از حیاط، خانه است، اما این طرز بیان بسیار سطحیه و ازطرفی حتی کوچه بازاری هم نیست؛ یا مثلا میگه" برای زدن شهرک سینمایی یوسف تلاش زیادی کرد" کلمه زدن اصلا مناسب حال جمله و متن کتاب نیست کلمه ی "ساخت" یا "تاسیس" هم مردمی تره و هم ادبی . در کل از خوندنش منصرف شدم.
رها
خوبه مخصوصا واسه نوجوونا😃

حجم

۴۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱صفحه بعد