بریده‌های کتاب باشگاه پنج صبحی ها
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:رابین شارما
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۶از ۵۷۶ رأیخواندن نظرات
«اجازه نده آتش درونت ذره‌ذره در مردابِ ناامیدکنندهٔ زمزمه‌هایی که به تو می‌گویند "هنوز نه" یا "اصلاً ممکن نیست" خاموش شود.
amir.seyedi
«آنان که می‌رقصند به چشم آنان که نوای موسیقی را نمی‌شنوند دیوانگان‌اند.» فردریش نیچه
عـلـے و فاطمه
لطفاً به این موضوع توجه داشته باشید که یک روزِ بد برای منیتِ شما روزِ عالی‌ایه برای روح شما. و آنچه که ندای ترس به‌عنوان یک فصل ناجور و سخت به شما معرفی می‌کنه، از نظر خرد درونتون، یک موهبت زیباست.
فاطمه عبدالخانی
«عمر شما محدود است. بنابراین، آن را با تلاش برای زندگی کردن جای یک نفر دیگر، تلف نکنید. در تلهٔ تفکر دگم غالب، یعنی زندگی کردن بر اساس فکر و نظر دیگران، نیفتید. اجازه ندهید هیاهوی عقاید دیگران ندای درون شما را ضعیف کند. و از همه مهم‌تر، شهامت لازم برای پیروی از قلب و بینش خود را داشته باشید. قلب و بینشتان پیشاپیش می‌دانند که شما واقعاً دلتان می‌خواهد به چه کسی تبدیل شوید.»
atousa sarmast
«صبح زود، زمانی که به‌واسطهٔ کاهلی، از برخاستن اکراه داری، به این عبارت فکر کن: "من باید برخیزم تا کاری شایستهٔ یک انسان را انجام دهم."»
atousa sarmast
برای اینکه شخصیت خودتون رو راهبری کنید، بهتره که... در واقع، ضروریه که دیگه یک زامبی سایبری نباشید که بی‌وقفه به وسایل دیجیتال جذب می‌شه.
پرتو
نمی‌شه بازی‌ای رو که اصلاً شروع نکردید برنده بشید
MusaMohseni
بهانه‌هاتون گمراه‌کننده، ترس‌هاتون دروغ‌گو و شک‌هاتون دزدن.»
کاربر ۳۲۲۵۳۸۶
«اجازه نده آتش درونت ذره‌ذره در مردابِ ناامیدکنندهٔ زمزمه‌هایی که به تو می‌گویند "هنوز نه" یا "اصلاً ممکن نیست" خاموش شود. اجازه نده قهرمان درونت به‌خاطر سرخوردگی از زندگی‌ای که سزاوارش بودی و هرگز به آن نرسیدی، تباه شود. دنیایی را که آرزویش را داری، می‌توانی برنده شوی. آن دنیا وجود دارد. واقعی است. ممکن است. مال تو است.»
کاربر ۳۲۲۵۳۸۶
«آنان که می‌رقصند به چشم آنان که نوای موسیقی را نمی‌شنوند دیوانگان‌اند.»
کاربر ۳۲۲۵۳۸۶

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان