بریده‌های کتاب قدرت و شکوه زن
کتاب قدرت و شکوه زن اثر علیرضا پناهیان

کتاب قدرت و شکوه زن

گردآورنده:علیرضا پناهیان
انتشارات:بیان معنوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۲۷۸ رأیخواندن نظرات
بدون مرد ممکن است زن خانواده را حفظ کند، اما بدون زن، مرد نمی‌تواند خانواده را حفظ کند.
mortaza27
چرا اجر زن‌ها بیشتر از مردها باشد؟ چون کار مرد جلوی چشم است و تحسین مردم را دریافت می‌کند، اما خانمی که در خانه است، کسی نمی‌داند او چه کشیده و چه دارد می‌کشد.
یا فاطمة الزهرا
من در محاسبات نهایی، زن را قوی‌تر از مرد می‌دانم. این یکی از زیبایی‌های طبیعت و از اسرار خلقت است. مرد، هارت و هورتش زیاد است اما..
یا فاطمة الزهرا
زن، هم باید «مادر و همسر» خوبی باشد، هم در «فعالیت اجتماعی» شرکت کند. البته کارمندی، ماشین نویسی و فروشندگی یک مغازه، «فعالیت اجتماعی» نیست! فاطمهٔ زهرا (س) مظهر چنین جمعی است.
هانیه سادات
زن، سوگلیِ خانه است و مرد پادویِ خانه.
mortaza27
مربی انسان‌ها زن است. زن مبدأ همهٔ خیرات است.
Majid Karimi
قرآن کریم انسان‌ساز است، و زن‌ها نیز انسان‌ساز.
|قافیه باران|
اگر در دامن مادر، که بالاترین محل تربیت است، بچه خوب از کار درآمد، این تا آخر به همان تربیت بچگی که شده باقی می‌ماند! مگر یک عوامل بسیار قوی‌ای او را برگرداند، زیرا علاقه‌ای که بچه به مادر دارد به هیچ کس ندارد و حرف مادر نقش می‌شود در مغزش.
خادم الزهرا (سلام الله علیها)
زنانی که به خاطر «فعالیت‌های خارج از خانواده» از «آوردن فرزند» جلوگیری می‌کنند خلاف طبیعت اقدام کرده‌اند؛ خداوند به این راضی نیست! زنانی که برای کارهای دیگر، فرزند خود را از پرورش در آغوش مادری محروم می‌کنند، به ضرر «فرزندشان، خودشان و جامعه» اقدام کرده‌اند؛ اسلام این را اجازه نمی‌دهد!
ثنا
اشرف کارها در عالم، مادر بودن و تربیت اولاد است! هیچ شغلی به شرافت مادری نیست. همه منافع کشور ما از دامن شما مادرها تأمین می‌شود. شماها هستید که می‌توانید مملکت را نجات بدهید با تربیت اولاد. این خیانت بزرگی است که به ملت ما کردند، که مادرها را منصرف کردند از بچه‌داری. در صورتی که از دامن همین مادرها مالک اشتر پیدا می‌شود.
Zeinab

حجم

۸۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۸۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۳صفحه بعد