بریده‌های کتاب آنک نام گل
کتاب آنک نام گل اثر رضا علیزاده

کتاب آنک نام گل

حکمت فقط عبارت از دانستن آن چیزهایی نیست که باید کرد یا می‌توان کرد، بلکه شامل آن چیزهایی هم هست که می‌توان کرد و ای‌بسا نباید کرد. »
محمد79
«من آرامش خیال را در همه چیز جسته‌ام، اما آن را در هیچ کجا نیافته‌ام مگر در گوشه‌ای با کتابی. »
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
اما وقتی مسئلۀ قضاوت در امور دنیوی پیش می‌آید، استدلال عادلانه برای بشر دشوار است.
محمد79
فاون‌ها، موجودات دو جنسی، درندگانی که دستان‌شان شش انگشت داشت، سیرن‌ها، هیپوکنتاروس‌ها، گورگون‌ها، هارپی‌ها، کابوس‌ها، پااژدهایان، مینوتاوروس‌ها، لونکس‌ها، پلنگ‌سانان، خمایراها، سگ‌ساران
محمد79
بسیار اتفاق افتاده است که وسوسه‌انگیزترین وصف گناهان را در صفحات همان مردان پاکدامن و فسادناپذیری ببینم که افسون و اسباب این گناهان را محکوم می‌کنند.
باغبان 🤗🌱
تعقل در باب علت و معلول کار دشواری است و اعتقاد دارم تنها خدا می‌تواند در این باب داوری کند. وقتی ما در اثبات رابطۀ علت و معلولی روشنی، مثل درخت سوخته و آذرخش که آن را به آتش کشیده این همه دچار مشکل می‌شویم، بنابراین دنبال کردن زنجیرۀ بی‌پایانِ علت‌ و معلول‌ها گاهی مثل کوشش برای ساختن برجی که به آسمان برسد به نظرم تلاش بیهوده است.
Annasach
یوحنای زرین‌دهن گفته است که مسیح هیچ‌گاه نخندید.
معصومه
من در آن زمان نمی‌دانستم برادر ویلیام دنبال چیست و اگر راستش را بخواهید حتی امروز هم نمی‌دانم، و گمان می‌کنم او خودش نیز نمی‌دانست و فقط تشنۀ دانستن حقیقت بود و سوء‌ظنی ظاهراً همیشگی به این‌که حقیقت آن چیزی نباشد که در لحظه‌ای خاص به نظر می‌رسد، او را به حرکت وامی‌داشت
معصومه
سردرگم پرسیدم: «ولی حق با چه کسی بود، حق با چه کسی است، چه کسی اشتباه می‌کرد؟ » «همه به نحوی حق داشتند و همه اشتباه می‌کردند. »
فاطمه
وقتی دشمن اصلی تو خیلی قوی است باید سراغ دشمنان ضعیف‌تر بروی.
فاطمه

حجم

۶۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸۰ صفحه

حجم

۶۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸۰ صفحه

قیمت:
۱۴۲,۷۵۰
۷۱,۳۷۵
۵۰%
تومان