دانلود کتاب صوتی قدرت تمرکز با صدای مهرداد میراکبری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت تمرکز اثر دانیل گلمن

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت تمرکز

نویسنده:دانیل گلمن
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت تمرکز

کتاب صوتی قدرت تمرکز نوشته دانیل گلمن است که با ترجمه فرشید نادری نژاد و صدای مهرداد میراکبری منتشر شده است. این کتاب به خواننده کمک می‌تواند بتواند بهتر و دقیق‌تر در کارهایش تمرکز کند.

درباره کتاب قدرت تمرکز

آیا تا به حال اتفاق افتاده که در جایی حضور فیزیکی داشته باشید اما حواستان به صحبت‌ها و کارهای آنها نباشد؟ تا به‌حال فکر کرده‌اید چگونه می‌توانید روی کارها تمرکز کنید؟ به نظر شما آیا مغز را می‌توان به تمرکز کردن عادت داد؟امروزه شرایط زندگی مدرن، مشکلات و رویاها باعث شده تا نتوانیم به طور کامل حواس خود را روی کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، متمرکز کنیم. در بهترین حالت ۲۰تا ۴۰ درصد حواس ما متمرکز به کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم و در نتیجه پاسخگویی سریع نداریم.

برای اینگه بهترین بتوانید راه‌ها تمرکز و روش‌های تقویت تمرکز را یاد بگیرید کتاب قدرت تمرکز دنیل گلمن استفاده کنید. تمرکز در کار، مهارتی است که با تمرین کردن می‌توانید به آن برسید. در این کتاب صوتی از رادیو مثبت بهترین روش‌های افزایش تمرکز توضیح داده شده است.

دنیل گلمن، یکی از بزرگترین نویسنده‌گان آمریکایی مقاله‌های رفتار مغزی و هوش هیجانی است. گلمن کتاب‌های بسیاری در زمینه‌ی روان‌شناسی و هوش هیجانی نوشته است که تمام آنها در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های حاضر دنیا قرار دارند. او در کتاب قدرت تمرکز، سعی در کمک به جوانان جهت ارائه تکنیک‌ها و روش‌های روان‌شناسی برای افزایش توجه و حواس آنها به دنیای پیرامون، تحصیل و محیط کاری‌شان است.

شنیدن کتاب قدرت تمرکز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به بالا بردن تمرکز در کار و تحصیل پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس دانیل گلمن
دانیل گلمن

دانیل گلمن (دنیل گلمن) در‌ ۷‌ مارس ۱۹۴۶ در یک خانواده‌ی یهودی در استاکتون کالیفرنیا به‌دنیا آمد. مادرش فی گلمن (۲۰۱۰- ۱۹۱۰) استاد جامعه‌شناسی در دانشگاه پاسیفیک Pacific و پدرش ایروینگ‌گلمن (۱۹۶۱- ۱۸۹۸) استاد کالج استاکتون‌ Stockton در زمینه‌ی علوم انسانی بود.‌

نظرات کاربران

Alice
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

کتاب جالبی نیست، راهکار خاصی ارائه نمیده

کاربر ۲۶۳۵۲۹۳
۱۴۰۲/۰۳/۰۶

۳۸ هزار تومان واسه ۵۶ دقیقه کتاب صوتی واقعا دردهارو به کی بگیم این یعنی فرار مردم از کتاب و کتاب خونی کیه که نظارت کنه رو نشرو فروش این قیمت‌ها هیچ کس دیگه هیچ چیز عجیب نیست

📚💞😍parniya😍💞📚
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

ای کاش تمرینات و تکنیکهای ارائه میداد تا بتونیم با تکرارشون تمرکز مون بیشتر کنیم.اما....

Alireza Hamidi
۱۴۰۲/۰۸/۰۹

اصلا راهکاری ارائه نمیده بیشتر کتاب تجاریه یعنی عنوان خوب برا جذب ولی فاقد محتوا

Teimoury
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

اصلا کتاب مفیدی نیست، به هر منظوری که بخواهید بخوانید

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان