دانلود کتاب صوتی شیب با صدای علیرضا سخنور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شیب اثر ست گادین

دانلود و خرید کتاب صوتی شیب

معرفی کتاب صوتی شیب

کتاب صوتی شیب اثری از ست گادین است که با صدای علیرضا سخنور می‌شنوید. این کتاب قرار است هنر ادامه دادن را به ما بیاموزد، ادامه دادن در زمانی که با موانعی سخت روبه‌رو می‌شویم. 

درباره کتاب صوتی شیب

«آنچه فوق ستاره ها را از دیگران متمایز می کند، این است که آنها می‌توانند به سرعت از بن بست بگریزند و تمرکز و انگیزه‌شان را روی چیزی بگذارند که ارزش دارد.»

این جمله، شاید بتواند چکیده‌ای از چیزی باشد که قرار است در کتاب شیب فرا بگیریم. همه ما در زندگی با موانع و مشکلات بساری روبه‌رو می‌شویم. موانعی که گاه با یک راه حل ساده می‌توان از میان برداشت و موانعی که هیچ راهکاری بر آن‌ها کارگر نیست. اما حتی در همین مواقع هم راهی برای ما وجود دارد که بتوانیم زندگی خود را ادامه دهیم و آن را بدون مشکل جلو ببریم. 

ست گادین که با نوشتن کتاب‌هایی در زمینه کسب و کار موفق شده است نام خود را در دنیا مطرح کند، در کتاب شیب به ما یاد می‌دهد چگونه با مشکلات روبه‌رو شویم و چگونه از مشکلات عبور کنیم. 

این کتاب به شکلی بسیار ساده و با کلماتی روان نوشته شده است و قرار است مسیر را به شما نشان دهد. برنده‌ها سریع ول می‌کنند. منظور از این حرف این است که اگر ما پروژه‌ای را آغاز کنیم که سخت و نشدنی باشد، اگر در مسیری قرار بگیریم که مرتب از خود بپرسیم آیا این هدف، ارزش اینهمه زمان و انرژی را دارد، چطور می‌توانیم از مسیر لذت ببریم. آیا لازم است به شیبی برسیم که دلایلی درست و منطقی برای عبور کردن به ما بدهد؟

این کتاب همین کار را می‌کند و قانونی را مطرح می‌کند که در چنین مواقعی برای ما کارساز است: قانون جا زدن. چگونه با عبور از موانع و تغییر مسیر به موقع بتوانید به موفقیت برسیم؟ موضوع اصلی که بارها در کتاب به آن تاکید شده «جا زدن یا پا پس کشیدن یا به عبارت دیگر، همان ول کردن خودمان» است. اگر برای رسیدن به موفقیت با چالش روبرو هستید، مانند برنده‌ها رفتار کنید و ول کنید. سریع جا زدن به شما کمک می‌کند تا در مسیری بهتر قرار بگیرید. چرا که هوشمندی به این معنا نیست که تا آخر ادامه دهیم، بلکه به معنای تشخیص دقیق زمانی است که می‌توانیم کار را رها کنیم. 

کتاب صوتی شیب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی شیب را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند همیشه در زندگی خود پویا و در حرکت باشند.

درباره ست گادین

ست گادین که در برخی از ترجمه‌ها ممکن است به نام ست گودین هم شناخته شود، سخنرانی حرفه‌ای، نویسنده و متخصص تغییرات است. او نویسنده کتب پرفروش در سطح جهانی، مانند همین کتاب، کتاب گاو بنفش و مدرسه استارتاپ است که همه آن‌ها را می‌توانید در سایت www.sethgodin.com بیابید. دیگر عناوین کتاب‌های او عبارت‌اند از بازاریابی با اجازه، پخش ایده‌های ویروسی، کلاه منگوله‌ای بزرگ قرمز و نجات‌یافتن کافی نیست.

ست گادین مرتب کارگاه‌های گاو بنفش را در بیرون از نیویورک برگزار می‌کند و شما می‌توانید اطلاعات چگونگی شرکت در این کارگاه‌ها (یا نحوه برگزاری آن در دفتر کارتان) را در سایت او بیابید.

نظرات کاربران

Sima Teimourianmotlagh
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

کتاب شیب با نام اصلی اون the dip از ست گادین خیلی زودتر از چیزی که فکر می کردم به پایان رسید و به خاطر جذابیت موضوع و نزدیکی اون با رویدادهای دوره های مختلف زندگیم چند بار نسخه صوتی

- بیشتر
حسین
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

یک ساعت صوت ۴۰ تومن؟

زمان

۱ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۹۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۹۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان