دانلود کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از بیل گیتس با صدای سبحان اکرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از  بیل گیتس اثر جرج ایلین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از بیل گیتس

نویسنده:جرج ایلین
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از بیل گیتس

کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از بیل گیتس نوشته جرج ایلین است که با صدای سبحان اکرامی منتشر شده است. کتاب ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از بیل گیتس به شما کمک می‌کند راه موفقیت افراد مشهور را پیدا کنید.

درباره کتاب ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از بیل گیتس

جرج ایلین در مجموعه کتاب ۵۰ درس به سراغ بزرگان عرصه موفقیت در زندگی و کسب‌وکار رفته و از هر کدام ۵۰ درس را انتخاب کرده تا با شما به اشتراک بگذارد. بهره بردن از تجربیات و آموزه‌های افراد موفق در حوزه‌های مختلف همیشه مانند چراغ راه برای کسانی است که در سر آرزوها و اهداف بزرگ دارند. در این مجموعه داستان زندگی و چالش‌ها و فراز و فرودهای زندگی کسانی را خواهید شنید که در عرصه‌های گوناگون اجتماعی به قله موفقیت دست پیدا کرده‌‌اند.

با آنها همراه خواهید شد تا درباره آن چه پشت سر گذاشته‌اند تا به جایگاه امروزشان برسند، بدانید. هرکدام از این افراد از زندگی درس‌هایی آموخته‌اند و تجربه‌هایی اندوخته‌اند که از آنها معلمانی توانمند در حوزه کاری خود ساخته است. معلمانی که اگر پای صحبتشان بنشینید و از آن چه می‌گویند به بهترین شکل استفاده کنید، مطمئنا با گام‌های استوارتر و خطای کمتری در راه پیشرفت خود گام خواهید برداشت.

این کتاب‌ها به شما کمک می‌کند تجربیات افراد موفق را بخوانید و مسیر درستی که می‌توانید با آن به موفقیت برسید را پیدا کنید و در آن قدم بردارید، از تجربیات اشتباه دوری کنید و زمان کمتری برای تکرار راه‌هایی که موفقیت نمی‌رسند صرف کنید.

در این کتاب نویسنده  زندگی بیل گیتس رئیس ماکروسافت را از جنبه‌های مختلف آن بررسی و تحلیل می‌کند و با استناد به ماجراها و رویدادهای واقعیِ زندگی او؛ خلاصه‌ عوامل موفقیت بیل گیتس را تبدیل به دستو‌رالعمل‌‌های کاربردی می‌کند؛ شما می‌ توانید تمام شیوه‌‌ها و رفتارهای بیل گیتس را در عرصه‌ کسب‌ و کار، زندگی شخصی؛ نوع سرمایه‌ گذاری و طرز ایده یابی با گوش دادن به این کتاب گویا؛ مال خود کنید.

شنیدن کتاب ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از بیل گیتس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان