دانلود کتاب صوتی چگونه خستگی هنگام کار را برطرف کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه خستگی هنگام کار را برطرف کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه خستگی هنگام کار را برطرف کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه خستگی هنگام کار را برطرف کنیم

چگونه خستگی هنگام کار را برطرف کنیم؟ یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه بهار خرم و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه خستگی هنگام کار را برطرف کنیم

شما خستگی ناشی کار را چطور تصور می‌کنید؟ فکر کنید که دوباره شنبه شده است و صدای زنگ ساعتتان یا آلارم گوشی‌تان، آرامشتان را خراب کرده است. گوشی را در حالت snooze قرار می‌دهید و دوست ندارید از تخت‌خوابتان جدا شوید. زمانی که ساعت موبایل هشت صبح را نشان می‌دهد، حس می‌کنید که تمام عضلات بدنتان برای از خواب بیدار شدن مقاومت می‌کنند.

بالاخره به دفتر کارتان می‌رسید و روی صندلیتان می‌نشینید و کامپیوترتان را روشن می‌کنید. همه چیز عادی به نظر می‌رسد، به جز ذهن شما که هنوز گیج و سردرگم است. اگر این نشانه‌ها برایتان آشناست، احتمالاً شما هم از آن دسته از افرادی هستید که سر کار بی حوصله می‌شوند

 این مقاله، به بررسی علت‌هایی که باعث بی حوصله شدن شما در محل کارتان می‌شوند و پیامدهای ناشناخته آن می‌پردازد.

 شنیدن کتاب چگونه خستگی هنگام کار را برطرف کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب چگونه خستگی هنگام کار را برطرف کنیم

عدم هماهنگی بین علاقه و کار شما

در واقع عدم منطبق بودن علاقه با موضوع کاری که انجام می‌دهید، تقریباً اتفاقی رایج و معمولی در میان بسیاری از افراد است، اما خیلی اوقات قادر به تشخیص این مشکل نیستید. پیشنهاد می‌شود، همان اول که برای کارتان رزومه می‌دهید، با خود فکر کنید که اصلاً چرا آن کار را انتخاب کرده‌اید.

شاید حقوق و مزایای آن برایتان جذابیت داشته است؟ و یا شاید هم به غیر از آن مصاحبه شغلی، موقعیت کاری دیگری نداشته‌اید؟ و یا شاید هم به دنبال محیطی جدید بوده‌اید. اگر موارد بالا دلایل اصلی انتخاب شما باشند، لازم است که مجدداً علاقه‌تان بدان شغل را بازبینی کنید.

عدم به کار گیری تمام قابلیت‌ها و توانای‌هایتان

هر کس نقاط قوت و استعدادهای مخصوص به خود را داد. هنگامی که در محل کارتان، توانایی‌هایتان به طور کامل مورد استفاده قرار نگیرد، ممکن است که وظایف تعیین شده را به اندازه کافی چالش برانگیز و مهیج نبینید. بدتر از آن، ممکن است که شروع به پرسیدن سوالاتی در مورد ارزش واقعی‌تان از کنید و به تدریج انگیزه‌تان در کار کردن را از دست بدهید.

داشتن شانس کم برای رشد و یادگیری

تصور کنید که به مدت دو هفته یا دو ماه یا دو سال فقط و فقط وظیفه مشابهی را انجام دهید. چطور احساس می‌کنید؟ مطمئنا این وضعیت تا حد مرگ برایتان خسته کننده خواهد بود. اگر شرکتی که در آن مشغول به کار هستید، امکانات کافی برای رشد و یادگیری شما را نداشته باشد، قطعاً متوجه آن می‌شوید که هیچ پیشرفتی در آنجا برای خود نمی‌بینید و شروع به ناامید شدن خواهید کرد و احتمالاً کارتان برای‌تان خسته کننده خواهد شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان