دانلود کتاب صوتی محل سگ بگذارید لطفا با صدای شیوا رفیعیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی محل سگ بگذارید لطفا اثر اشلی پایپر

دانلود و خرید کتاب صوتی محل سگ بگذارید لطفا

نویسنده:اشلی پایپر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی محل سگ بگذارید لطفا

کتاب صوتی محل سگ بگذارید لطفاً! نوشته شلی پاپپر است نویسنده به مخاطبانش، کارهای درست، زندگی‌های بهتر و در عین ‌حال نجات سیاره‌مان زمین را آموزش می‌دهد. محل سگ بگذارید لطفاً! را با ترجمه‌ عاطفه هاشمی و صدای شیوا رفیعیان منتشر شده است.

درباره‌ کتاب محل سگ بگذارید لطفاً!

 نشان دادن کارهای درست، زندگی‌های بهتر و در عین حال نجات سیاره‌مان زمین، هدف اصلی کتاب محل سگ بگذارید لطفاً! است. اگر شما هم مدت‌ها است که ذهنتان درگیر موضوعات محیط زیستی، مانند گرم شدن زمین، بروز بیماری‌های همه‌گیر و تولید زباله است، کتاب محل سگ بگذارید لطفاً! را بخوانید تا بدانید چگونه می‌توانید با تغییر سبک زندگی‌تان، دنیا را تغییر دهید.

اشلی پایپر کتاب محل سگ بگذارید لطفاً! را به این دلیل نوشته است که نشان دهد در حقیقت خود ما آن افرادی هستیم که باید برای ایجاد تغییرات تلاش کنیم. قرار است سبک زندگی‌مان را طوری تغییر بدهیم که به محیط زیست آسیب کمتری وارد شود. بیشتر دوست‌دار حیوانات باشد و کمتر زباله تولید کند. تمام این‌ها اهدافی بزرگ و نشدنی به نظر می‌رسند. اما اشلی پایپر برای ایجاد این تغییرات، قدم به قدم همراه شما است.

شنیدن کتاب محل سگ بگذارید لطفاً! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به جهان اهمیت می دهید این کتاب را از دست ندهید.

بخشی از کتاب محل سگ بگذارید لطفاً!

حوادث طبیعی: طوفان‌ها، تندبادها، خشک‌سالی‌ها، سونامی‌ها، زلزله‌ها و سیل‌ها همگی بخشی از فرایند زندگی روی کرهٔ زمین هستند، اما مسئلهٔ تغییر اقلیم باعث افزایش این رخدادها و دفعات وقوع آنها می‌شود؛ به‌عنوان مثال، خشک‌سالی‌های جدی احتمال آتش‌سوزی‌های جنگلی را بالا می‌برند و گرم‌شدن جریان‌های اقیانوسی2 می‌تواند یک طوفان درجهٔ سه را به یک طوفان ویرانگر درجهٔ چهار تبدیل کند؛ مثلاً تعداد و شدت تندبادهای آمریکای شمالی از دههٔ هشتاد میلادی به‌طرز چشمگیری افزایش یافته است.

ذوب‌شدن کوه‌های یخی و یخچال‌های طبیعی: سطوح یخی گرین‌لند و قطب جنوب از سال ۲۰۰۲، درمجموع حدود ۹۰ مایل‌مکعب کاهش یافته و یخچال‌های سراسر جهان از آلپ تا هیمالیا در حال افول است. ویدئوهای غم‌انگیز سرگردانی خرس‌های قطبی گیج و آشفته را روی یخ‌های ترک‌خورده دیده‌اید؟ آنها فیلم‌های تخیلی نیستند، واقعیت‌اند؛ یک واقعیت تلخ.

دریاهای خطرناک: تنها این دمای جوّ نیست که در حال گرم‌شدن است، اقیانوس‌ها نیز گرماهای آزادشده در جوّ را جذب می‌کنند و دریاها نیز از سال ۱۹۶۹ به‌اندازهٔ ۰.۳۰۲ درجهٔ فارنهایت گرم‌تر شده‌اند. مسئلهٔ مهم این است که کوه‌های یخی یادشده داخل آب‌ها ذوب می‌شوند و درنتیجه با بالارفتن دما و گرم‌شدن اقیانوس‌ها، سطح آب دریاها نیز بالا می‌آید. طی دو دههٔ گذشته سطح آب دریاها هشت اینچ بالا آمده که درواقع دوبرابر بالاآمدگی دریاها در یک قرن گذشته است. افزایش دما و برون‌ریزهای زیان‌آور همچنین باعث افزایش ۳۰ درصدی اسیدیتهٔ اقیانوس‌ها شده‌اند که قول می‌دهم تعطیلات بعدی‌تان را در ساحل زهرمارتان می‌کنند.

آسیب‌رسانی به زیستگاه‌ها و انقراض گونه‌های طبیعی: کرهٔ زمین ازلحاظ زیستی موجودیتی پویا دارد و وابسته به همزیستی موجودات است. همگام با تغییرات چشمگیر اقلیم، زیستگاه‌ها یا کوچک می‌شوند یا برای حیات گونه‌های طبیعی نامساعد. با نابودی حیواناتی که طعمهٔ جانوران دیگرند یا گیاهان زندگی‌بخش، تغذیه‌کنندگان آنها تنها دو انتخاب ناخوشایند پیشِ رو دارند: یا از گرسنگی بمیرند یا در جست‌وجوی منطقهٔ دیگری برای زندگی سرگردان شوند. اکوسیستم سیارهٔ ما شباهت زیادی به بازی جنگا3 دارد. با برداشتن چند قطعهٔ مهم از ترکیب کلی، ساختار ناپایدار می‌شود و با برداشتن قطعات زیادی از ترکیب کلی، چیزی نمی‌گذرد که کل ساختمان فرومی‌ریزد (اگر زیاد از استعاره‌ها سر درنمی‌آورید، این‌طور برایتان روشن و واضح بگویم که گیاهان، حیوانات و انسان‌ها همگی تکه‌های جنگای کرهٔ زمین هستند)؛ بنابراین خیلی عجیب نیست اگر بگوییم نتیجهٔ نهایی تغییرات مهارنشدهٔ اقلیمی، فقط برای خرس‌های قطبی بد تمام نمی‌شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۶۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۶۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان