دانلود کتاب صوتی ماه آمارا با صدای پرستو دهقان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماه آمارا اثر جانی براون وود

دانلود و خرید کتاب صوتی ماه آمارا

معرفی کتاب صوتی ماه آمارا

کتاب صوتی ماه آمارا نوشته جانی براون وود با ترجمه یاسین محمدنیا است که با صدای جمعی از گویندگان در نشر صوتی آوارسا منتشر شده است.

گروه فرهنگی آوارسا، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ در زمینه تولید و نشر کتاب‌های صوتی کودک و نوجوان آغاز کرد.

تمامی کتاب‌های صوتی منتشر شده، بصورت کاملا تخصصی توسط تیم ترجمه و محتوای مجموعه ترجمه شده و سپس جهت تولید نسخه صوتی توسط گویندگان آوارسا اجرا می‌شوند. تا کنون بیش از ۵۰۰ کتاب صوتی کودک در آوارسا تولید شده است.

درباره کتاب صوتی ماه آمارا

در کشور کنیا، دختری به­ اسم آمارا به ­همراه خانواده‌ا­ش در یک روستای کم جمعیت زندگی می‌کردند. آمارا کوچک‌ترین بچه روستا بود و خیلی ریزه میزه بود اما آرزوهای خیلی بزرگی در سر داشت. اما همیشه بقیه بچه‌های روستا آمارا را مسخره می‌کردند. 

آمارا آرزوی بزرگی داشت. او دوست داشت که بتواند به ماه سفر کند. برای اینکار از درخت بالا می‌رفت و سعی می‌کرد با کمک بال‌هایی که ساخته است، به سمت ماه پرواز کند اما موفق نمی‌شد. بچه‌ها دوباره شروع کردند به دست انداختن او و مسخره کردنش، اما آمارا ناامید نمی‌شد. مادرش هم هر روز تشویقش می‌کرد و از او می‌خواست به آرزویش باور داشته باشد. او امیدوار بود تا دخترش، خودش را دست کم نگیرد و به آروزهایی که دارد برسد.... 

کتاب صوتی ماه آمارا داستان جذابی است که به تمام بچه‌ها کمک می‌کند تا خودشان را باور کنند و قدرت خیال پردازی و داشتن آرزوهای بزرگ را دست کم نگیرند. این کتاب به بچه‌ها اعتماد به نفس و خودباوری می‌بخشد و به آن‌ها کمک می‌کند تا در راه رسیدن به آرزوها و اهدافشان، قوی و ثابت‌قدم باقی بمانند و با مسخر‌ه کردن‌های دیگران، از تصمیمی که گرفته‌اند، منصرف نشوند. 

کتاب صوتی ماه آمارا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

والدینی که می‌خواهند برای بچه‌های خود قصه‌ای آموزنده بگویند، کتاب صوتی ماه آمارا را با فرزندان خود گوش کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان